=> Grzybek.
Bzdury opowiadasz i to bardzo.
Po pierwsze - mata bitumiczna nie tłumi żadnego rezonansu. Ona obniża ten rezonans - do innego zakresu ale go nie tłumi

!! Sprawdzone i udowodnione naukowo

. Pozatym bezsensownie obciążka konstrukcję.....
Po drugie - mata firmy DYNAMAT Xtreme to nie jest mata bitumiczna. Jest to specjalna mata składająca sie z substancji która eliminuje rezonans i oddaje go w formie ciepła do warstwy aluminiowej. Jest to jedyna taka konstrukcja na rynku - żadna inna mata tego nie potrafi.
Mogę ci dać przykład - jedna mata xtreme naklejona na blache robi więcej roboty niż 6 warstw maty bitumicznej naklejonych na tą samą blachę
Nie wierzysz ? - nie musisz - sprawdziłem u siebie w aucie
Po trzecie - rezonans blachy - o którym mówimy - można bezporoblemowo wytłumic - przykejając kawałek maty Xtreme - obojętnie w którym miejscu. Jeśli nie wierzysz - wysle ci kawałek tej maty gratis i sprawdzisz sobie sam.
Po czwarte - opisujesz totalne bzdury jak sie powinno tłumić ścianę grodziową. Mata bitumi czna sie do tego nie nadaje pozatym jej przyklejenie z jednej czy z drugiej strony nic nie zmienia. Odpowiednia mata (XTREME) przyklejona od wewnątrz robi to samo co przyklejona mata od wewnątrz

!. Po co kleić ją od zewnątrz narażając ją na czynniki atmosferyczne, płyny silnikowe i tp ? Pozatym jak ją nakleić

?? - wyciągnąć silnik

?? Prościej zrobić to od środka
Bryczke Nexusa - wykonywałem ja. To co stało się z szumami drogi, dzwiękami silnika oraz innymi dzwiękami dobiegającymi z zewnątrz można nazwać cudem - Koledzy Nexus'a którzy maja takie same Octavki - są w szoku.
Wiesz conieco w którym kościele dzwonią - jednak nie wiesz na jakich dzwonkach.....