PROBLEM POMPOWTRYSKI ARL

Witam,
No i stało się, jakiś czas temu pisałem o moich problemach z ARL (nie chciał zapierniczać )
dziś byłem w JETRONIK na hamowni i okazało się że jakimś cudem auto zamiast 150 PS ma tylko 107 Pan diagnosta po przeprowadzeniu wielu testów stawia na POMPOWTRYSKI. Co o tym myślicie? Gdzie te moje 43 PS ?
Na komputerze nic nie pokazywało (niby wszystko OK, przepływomierz OK, filtr paliwa nówka) Czy ktoś z was coś podobnego kiedyś przechodził, jaki to był koszt? Ale co przedewszystkim myślicie o tak POTĘŻNEJ stracie PSów?? Czy może to być naprawdę przyczyna tych pompowtrysków? Auto odpala bez problemów, przy niższych obrotach ma 320 Nm natomiast w górnym zakresie już tylko 100 Nm
Czy pasują pompowtryski z wersji 130PS ? Jaki jest ich właściwy numemer ten z końcówką AL ?
No i stało się, jakiś czas temu pisałem o moich problemach z ARL (nie chciał zapierniczać )
dziś byłem w JETRONIK na hamowni i okazało się że jakimś cudem auto zamiast 150 PS ma tylko 107 Pan diagnosta po przeprowadzeniu wielu testów stawia na POMPOWTRYSKI. Co o tym myślicie? Gdzie te moje 43 PS ?

Na komputerze nic nie pokazywało (niby wszystko OK, przepływomierz OK, filtr paliwa nówka) Czy ktoś z was coś podobnego kiedyś przechodził, jaki to był koszt? Ale co przedewszystkim myślicie o tak POTĘŻNEJ stracie PSów?? Czy może to być naprawdę przyczyna tych pompowtrysków? Auto odpala bez problemów, przy niższych obrotach ma 320 Nm natomiast w górnym zakresie już tylko 100 Nm

Czy pasują pompowtryski z wersji 130PS ? Jaki jest ich właściwy numemer ten z końcówką AL ?