Witam.
Rok temu wymieniałem sprzęgiełko od alternatora bo hałasował mi napinacz i niestety nie było poprawy. W tym roku jakieś dwa tygodnie temu wymieniałem pasek i cały napinacz bo już mnie to denerwowało a stary amotryzator był już wylany. Po wymianie brak poprawy napinacz dalej wibruje i hałasuje (dzwoni). Postanowiłem przełożyć na próbę używane koło pasowe, efekt mizerny może lekka poprawa ale nie zadowalająca, napinacz nadal wibrował zwłaszcza przy włączonej klimie i światłach. Postanowiłem przejrzeć wszystkie koła i dwie rzeczy mnie niepokoją tzn. bicie na alternatorze widoczne na filmie i luz na boki na pompie od wspomaganie. Nie ma luzów na łożysku w tej pompie tylko tak całe koło wychodzi i wchodzi w pompę razem z trzpieniem też to widać na filmie. Co wy na to??? film: https://www.youtube.com/watch?v=w2YGtx9H1N8
-- 2 sie 2016, o 12:15 --
Problem usunięty. W nowym napinaczu nie była dokręcona jedna śruba od amortyzatorka i w konsekwencji był luz na tyleji metalowej i to powodowało stuki i wibrację mapinacza.