Strona 1 z 1

wycieki ic oraz rurka powrót turbo

PostNapisane: 30 lipca 2016, 12:14
przez skolaszczecin
Witam

Denerwuja mnie wycieki oleju na wezach przy ic oraz mam wyciek z przewodu powrót turbo ale przy bloku silnika.

Mogłby ktos potwierdzić kody jakie znalazłem w etce na oringi i klamry.
Dodatkowo nie wiem czemu nie ma kodow na klamry ktore znajdują sie bezposredniu na wejściu/wyjsciu w ic sa tam niby tylko oringi ale na zdjeciu sa klamry ....


Obrazek

Czyli przewod strona kierowcy ( nr 4 na etce kod 1J0145834AE)
Oring strona blizej ic ( 8 ) 3C0145117H rozmiar 61,90 mm, gdzie kod klamry?
Oring drugi (3 ) 3C0145117F rozmiar 57,85 mm , klamra ( 5 ) 1J0145769G

Obrazek

przewod strona pasazera ( nr 9 1J0145834AA)
O ring blizej ic ( 8) 3C0145117H rozmiar 61,90 mm , a gdzie kod klamry?
O ring drugi taki sam ( 8 ) 3C0145117H rozmiar 61,90 , klamra (10) 1J0145769A

Obrazek


Czy tam jest jakas podkładka ? Dokręcam ta nakrętkę ale kapie tam olej ....

Obrazek

Byłbym bardzo wdzieczny za odp
Pozdrawiam

Re: wycieki ic oraz rurka powrót turbo

PostNapisane: 30 lipca 2016, 12:25
przez chlorek
Wymiana oringów mało co pomoże. Jak nie masz przeładowań z tego powodu to bym olał sprawę. Jeśli chcesz w 100% wyeliminować problem, trzeba wyspawać z kawasa i dać porządne silikony na łączeniach. Koszt ok. 800-1000zł.
Przy turbo masz pewnie jeszcze więcej kupy :)
Używaj szukajki, temat wałkowany.
P.S. tam gdzie kapie, trzeba zakuć nowy wąż i wymienić.