Strona 1 z 1

Demontaż IC silnik ARL

PostNapisane: 4 sierpnia 2016, 13:31
przez Maxis1982
Witam. W osobnym temacie opisywalem problemy z nieszczelnym dolotem w moim Leonie Cupra silnik ARL. Doszedlem w koncu, ze to IC ma dziure i zakupilem nowy w Polsce ale nie mam mozliwosci go juz wymienic bo wyjezdzam z powrotem do UK. Po powrocie che go sam wymienic, ale ma pytanie jak sie do tego zabrac. Szukalem na forum i na YT szczegolow demontazu ale nie moge nic znalezc. Jak zdjac zderzak to wiem. Wiem tez ze IC jest za chlodnica klimatyzacji. Moje pytanie jest takie czy moge po prostu zdjac zderzak i da sie odkrecic IC i go wyjac z pomiedzy chlodnicy i chlodnicy klimy? Czy trzeba tez zdejmowac chlodnice klimy i wyciagac czynnik? Jezeli tak to pozostaje mi warsztat, jezeli da sie to jakos zrobic tylko po demontazu zderzaka to dam rade to sobie zrobic sam pod domem. Z gory dzieuje za podpowiedzi.

Re: Demontaż IC silnik ARL

PostNapisane: 10 sierpnia 2016, 21:25
przez lugens
Przechodziłem przez to i trochę roboty jest. Przynajmniej w moim przypadku (4motion) trzeba było wysysać czynnik. Trzeba odkręcić cały pas przedni wraz z chłodnicami. Mój akurat był szczelny, tylko wpadł FMIC. Chciałem pozbyć się oryginalnego, co było błędem :wink:

Re: Demontaż IC silnik ARL

PostNapisane: 14 sierpnia 2016, 21:17
przez goldberg18
lugens napisał(a):Chciałem pozbyć się oryginalnego, co było błędem :wink:


Czego to było błędem?

Re: Demontaż IC silnik ARL

PostNapisane: 15 sierpnia 2016, 22:32
przez lugens
goldberg18 napisał(a):
lugens napisał(a):Chciałem pozbyć się oryginalnego, co było błędem :wink:


Czego to było błędem?

W czym problem.
Błędem była próba pozbycia się oryginalnego IC. Na nim opierają się pozostałe chłodnice. Można pewnie dorobić chwyty. Tylko pytanie po co?
Nie jest ciężki, można go zaślepić i jeździć.