Strona 1 z 1

Przepływ powietrza 1.9 TDI ASV

PostNapisane: 15 czerwca 2017, 14:04
przez Drizzt
Witam
Jaki powinien być przepływ powietrza (żądany) w silniku 1.9tdi 110KM ASV np. na postoju i zwiększając obroty?
Sprawdzałem u siebie i wynosi następująco:
na wolnych obrotach chwilowe zużycie 0,2 l /100 km i 265 mg przepływ
przy 2 tys obr. 1 l/ 100 km i 320 mg przepływ
przy 3 tys obr 2 l / 100 km i 500 mg przepływ
Parametr przepływu powietrza (żądany) jest zapisany w sterowniku silnika i odczytywany z mapy??
Jeśli ten parametr jest zaniżany co może być przyczyną i jak ewentualnie można zmienić wartość przepływu??
Proszę o pomoc
Pozdrawiam

Re: Przepływ powietrza 1.9 TDI ASV

PostNapisane: 16 czerwca 2017, 13:53
przez marian +
wstaw loga 003 dynamicznego to wtedy bedzie widac.na postoju przy gazowaniu bedzie cos w podobie jak piszesz

Re: Przepływ powietrza 1.9 TDI ASV

PostNapisane: 16 czerwca 2017, 15:48
przez wesol
Nic nie jest zanizane. Tak sie tego nie sprawdza. Po co ma isc powietrze skoro paliwa nie ma duzo podlane? Zrob loga dynamicznego 003.

Re: Przepływ powietrza 1.9 TDI ASV

PostNapisane: 16 czerwca 2017, 19:07
przez Drizzt
Dziękuje za szybką odpowiedz
Na chwilę obecną mam problem z połączeniem do Vaga ale postaram się jak najszybciej wysłać.
Piszę z zapytaniem o przepływ dlatego że mam problem z mocą, auto nie ciągnie od dołu, dopiero przy 2500 obr a później przy około 3000 jest spadek mocy, jeśli ominę elektrozawór turbo i podepnę na ostro nie ma tego spadku przy około 3 tys obr
Pozdrawiam

Re: Przepływ powietrza 1.9 TDI ASV

PostNapisane: 16 czerwca 2017, 19:22
przez wesol
Zrob loga 003 i 011. Przeplyw przez maf jest zalezny oczewiscie od tego jak pompuje turbo. Turbo nie pompuje to nie zaciaga powietrza. Nie zaciaga to nie ma flow przez przeplywke i niskie wskazania. Podmien n75 od sterowania turbo z elektrozaworkiem n18 czyli od egr.

Re: Przepływ powietrza 1.9 TDI ASV

PostNapisane: 21 czerwca 2017, 19:00
przez Drizzt
Witam
Przełożyłem ale niestety nie pomogło, wymieniłem też wężyki podciśnieniowe,pompę vaccum miala luz na króćcu i uciekało
podciśnienie,sprężanie silnika 31 bar na zimnym silniku jeszcze sprawdzane,
Mam problem z Vagiem nie chce mi się połączyć, ale kts 540 i cdif3 , delphi się łączy,dlatego na razie nie wyślę logów
Pozdrawiam