Reklama

Zapraszamy do polubienia naszego nowego fanpage na Facebook'u.

Dziwna charakterystyka turbo

Wszystko co dotyczy silnika, przeniesienia napędu, modyfikacji, ...

Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior

Dziwna charakterystyka turbo

Postprzez damaro » 12 września 2017, 19:37

Witam leonowiczów,

Mam Leona 1.9 TDI 110 KM 2002r. Miesiąc temu miałem bardzo przykrą awarię, urwało mi korbę. Mechanik wstawił "nowy" słupek, pełna regeneracja turbo (kawałek tłoka albo czegoś skrzywił łopatkę), "nowy" wtrysk, łożysko dociskowe(już wcześniej padało), rozrządy filtry i inne pierdoły.... Auto jeździ całkiem ok ale zanikło mi dziś turbo czego winą były przewody podciśnienia. Założyłem wszystkie nowiutkie przewody - kierownica turba śmiga. Postanowiłem zrobić logi dynamiczne na grupie 011... Na dolnych obrotach jakby nie domaga, na gorze lekko przeładowuje. Czy możecie mi podpowiedzieć gdzie szukać przyczyny? Dodam że rok temu wymieniałem przepływomierz na nowy oryginalny.

Logi: http://vaglog.pl/log-011_STs6oQs.html

Pozdrawiam.
Zobacz Profil
damaro
Stella
Stella
 
Posty: 14
Dołączył(a): 14 lutego 2016, 15:27
Auto: Seat Leon I
Silnik: turbo diesel inny

Reklama

Re: Dziwna charakterystyka turbo

Postprzez wesol » 12 września 2017, 19:59

Hehe. Lekko niedomaga. Ta do 2600 obrotow lekko. Zrob komplet logow. Skrec troszke sztange.
Brak polskich znakow na klawiaturze.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
wesol
TopSport
TopSport
 
Posty: 1482
Dołączył(a): 1 stycznia 2017, 14:47
Auto: Bmw
Silnik: CJXA 2.0

Re: Dziwna charakterystyka turbo

Postprzez damaro » 12 września 2017, 20:36

Mówiąc komplet, które grupy masz na myśli?
Zobacz Profil
damaro
Stella
Stella
 
Posty: 14
Dołączył(a): 14 lutego 2016, 15:27
Auto: Seat Leon I
Silnik: turbo diesel inny

Re: Dziwna charakterystyka turbo

Postprzez wesol » 12 września 2017, 21:04

Najistotniejsze grupy to 3 4 8 10 i 11.
Brak polskich znakow na klawiaturze.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
wesol
TopSport
TopSport
 
Posty: 1482
Dołączył(a): 1 stycznia 2017, 14:47
Auto: Bmw
Silnik: CJXA 2.0

Re: Dziwna charakterystyka turbo

Postprzez damaro » 13 września 2017, 18:49

Witam ponownie. Zrobiłem takie logi. Dodam że mam wyłączony EGR.

Dynamiczny:
Grupy 003, 008, 011: http://vaglog.pl/log-003_008_011_E821Oi1.html
Grupy 003, 008, 011: http://vaglog.pl/log-003_008_011_ScJeH.html
Grupy 004, 010 : http://vaglog.pl/log-004_010_HSZMw1i.html


Basic settings:
Grupa 000: http://vaglog.pl/log-000_91P7q20.html
Grupa 003: http://vaglog.pl/log-003_x2LJjDY.html
Grupa 004: http://vaglog.pl/log-004_6Q9gKX.html
Grupa 011: http://vaglog.pl/log-011_wqtM78.html
Zobacz Profil
damaro
Stella
Stella
 
Posty: 14
Dołączył(a): 14 lutego 2016, 15:27
Auto: Seat Leon I
Silnik: turbo diesel inny

Re: Dziwna charakterystyka turbo

Postprzez wesol » 13 września 2017, 19:04

Grzebane nieudolnie przy turbo. Skroc sztange gruszki o 2 obroty gwintu i wtedy loga 011.
Nie loguj tez tak 3 grup na raz pewnie na 3 albo gora 4 biegu bo migawki sa co 2 sekundy.
Brak polskich znakow na klawiaturze.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
wesol
TopSport
TopSport
 
Posty: 1482
Dołączył(a): 1 stycznia 2017, 14:47
Auto: Bmw
Silnik: CJXA 2.0

Re: Dziwna charakterystyka turbo

Postprzez damaro » 13 września 2017, 19:23

Tak, na 3 biegu, wiedziałem że mała rozdzielczość ale myślałem że ważniejsza jest korelacja miedzy grupami. Ok, jutro skręcę sztangę i zobaczę. Jak skręcę sztangę to teoretycznie się podniesie wcześniej turbo ale czy też nie będzie bardziej przeładowywać na górze? Dodam że N75 miał urwany jeden króciec i był "naprawiony" przez kogoś, podczas wymiany przewodów go sprawdziłem i wygląda że jest szczelnie.
Zobacz Profil
damaro
Stella
Stella
 
Posty: 14
Dołączył(a): 14 lutego 2016, 15:27
Auto: Seat Leon I
Silnik: turbo diesel inny

Re: Dziwna charakterystyka turbo

Postprzez wesol » 13 września 2017, 19:45

Skrec i zobaczymy ale moze byc ze turbo zafajdane jest.
Brak polskich znakow na klawiaturze.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
wesol
TopSport
TopSport
 
Posty: 1482
Dołączył(a): 1 stycznia 2017, 14:47
Auto: Bmw
Silnik: CJXA 2.0

Re: Dziwna charakterystyka turbo

Postprzez damaro » 13 września 2017, 19:48

Turbo było 2 tygodnie temu po pełnej regeneracji więc syfu na pewno nie ma. Jutro wrzucę log.
Zobacz Profil
damaro
Stella
Stella
 
Posty: 14
Dołączył(a): 14 lutego 2016, 15:27
Auto: Seat Leon I
Silnik: turbo diesel inny

Re: Dziwna charakterystyka turbo

Postprzez wesol » 13 września 2017, 20:59

To jakas gwarancja ze chodzic musi poprawnie? Albo turbo skopane albo n75 do luftu jest. Oczewiscie wpierw podmien n75.
Brak polskich znakow na klawiaturze.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
wesol
TopSport
TopSport
 
Posty: 1482
Dołączył(a): 1 stycznia 2017, 14:47
Auto: Bmw
Silnik: CJXA 2.0

Re: Dziwna charakterystyka turbo

Postprzez damaro » 14 września 2017, 17:11

Wsadziłem inny n75 ale jeszcze bez regulacji sztangi, raczej nic się nie zmieniło więc teraz chyba zostaje sztanga.

Grupa 011 : http://vaglog.pl/log-011_xk8De3C.html
Zobacz Profil
damaro
Stella
Stella
 
Posty: 14
Dołączył(a): 14 lutego 2016, 15:27
Auto: Seat Leon I
Silnik: turbo diesel inny


Powrót do Leon 1 - Techniczne Diesel

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości