Reklama

Zapraszamy do polubienia naszego nowego fanpage na Facebook'u.

Stukanie w okolicach rozrządu

Wszystko co dotyczy silnika, przeniesienia napędu, modyfikacji, ...

Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior

Stukanie w okolicach rozrządu

Postprzez Adaśko97 » 6 października 2017, 15:11

Witam wszystkich

Odgórnie powiem, że jestem totalnym laikiem w kwestii mechaniki samochodowej, więc dopiero się uczę darujcie wszelakie głupoty jakie mogę palnąć, ale do rzeczy :D

Zauważyłem, że kiedy zapalam samochód, a silnik jest zimny to można usłyszeć stukanie w okolicach rozrządu. To stukanie jest na swój sposób sekwencyjne, ponieważ stuka przez około 3 s, a potem milknie na jedną i tak w kółko. Nie mam zielonego pojęcia co może się dziać, ale nagrałem filmik w którym nagrywam mniej więcej gdzie to jest. Nagrałem też, że na filmiku mam taką gumkę na kształt sprężynki i ona nie styka się z końcem tego jakby bagnetu(znawcy proszę o info co to jest).

https://drive.google.com/open?id=0B4Pqw ... VNseVJ2WUk

To coś jest zluzowane i jak widać chodzi na wszelkie strony. Z góry dzięki za pomoc i czekam na odezw :)
Adaśko97
Stella
Stella

Auto: Leon I 1.9 TDI
Silnik: ASV 1.9

Reklama

Re: Stukanie w okolicach rozrządu

Postprzez marian + » 8 października 2017, 10:28

pewnie uszkodzone jest sprzegiełko alternatora i dlatego ten amortyzator tak drga i odgłosy rózne moze wydawac te sprzediełko.wymienic i po problemie.koszt ok 100pln plus robota
marian +
Sport
Sport

Auto: seat leon
Silnik: ASZ 1.9

Postprzez cerutti » 8 października 2017, 17:19

Sprawdzi przy okazji śruby mocujące ponieważ lubią się luzować również te co trzymają amortyzator. Wymieniałem dzisiaj u siebie napinacz i powiem szczerze iż śruby na starym napinaczu, nawet nie stawiały oporu.
cerutti
Stella +
Stella +

Auto: leon 1
Silnik: ASV 1.9

Postprzez wesol » 8 października 2017, 19:30