Strona 1 z 1
Przewód próżniowy (serwa) wymiana

Napisane:
8 sierpnia 2018, 19:46
przez przemaszko
Witam orientuje sie ktos jak wymienic ten przewód?? Mam pekniety wzdłuż od strony silnika chce go wymienic ale nie wiem jak jest montowany...na wcisk? Przy serwie jak go wyjme nie wyplynie plyn??
Re: Przewód próżniowy (serwa) wymiana

Napisane:
8 sierpnia 2018, 20:51
przez adrusek
Przy serwie te kolanko jest na wcisk. Żadna ciecz nie wypłynie bo tam robi się tylko próżnia

Re: Przewód próżniowy (serwa) wymiana

Napisane:
8 sierpnia 2018, 21:23
przez przemaszko
A z drugiej strony od silnika?? Oraz pytanie czesc o numerze 1J0612041G taki numer mam u siebie a numer 1JO612041GD duza jest roznica?? Bo znalesc moge tylko ya druga a swoje czyli z samym G nie moge znalesc.
Re: Przewód próżniowy (serwa) wymiana

Napisane:
8 sierpnia 2018, 21:40
przez adrusek
Nie wiem jaki masz silnik. Uzupełnij profil to pomoże innym.
Te numery co podałeś to krosują się czyli są zamienne. Z drugiej strony ściągasz opaskę i zesuwasz z pompy vacum.
Re: Przewód próżniowy (serwa) wymiana

Napisane:
10 sierpnia 2018, 16:29
przez przemaszko
1.9 tdi 90km ALH
-- 8 sierpnia 2018, 23:21 --
czyli taki albo taki bedzie dobry?? Wydawalo mi sie po zdjeciach ze maja inny kat kolana(zgiecia)
-- 10 sierpnia 2018, 17:29 --
Jeszcze jedno pytanie nie zakladajac nowego tematu....czy zawor n75 i n18 to jest to samo?? Wiem ze odpowiadaja za cos innego. Tylko czy np n18 mozna wstawic w miejsce n75 i odwrotnie??
Re: Przewód próżniowy (serwa) wymiana

Napisane:
10 sierpnia 2018, 19:05
przez adrusek
Tak, jest zamienny.
Re: Przewód próżniowy (serwa) wymiana

Napisane:
12 sierpnia 2018, 21:18
przez przemaszko
Przewod vac serwo wymieniony po drodze wymienilem pare od podcisnienia na silokonowe i po tym nie podnosi sie dzwignia klapy przy egr....moglem cos zle zrobic?? Wydaje mi sie ze wszystkie przewody podpiolem tak jak stare. Ta dzwignia powinna sie podniesc odrazu po odpaleniu silnika??? Auto chodzi jak chodzilo tu nie ma roznicy.
Re: Przewód próżniowy (serwa) wymiana

Napisane:
12 sierpnia 2018, 21:48
przez adrusek
Super, że udało się wymienić przewód pompy vacum
Klapa gasząca jest zamykana podczas gaszenia auta i po kilku sekundach otwiera się. Przy odpalaniu auta klapa powinna być w otwartej pozycji cały czas.
Re: Przewód próżniowy (serwa) wymiana

Napisane:
27 sierpnia 2018, 17:40
przez przemaszko
U mnie jak odpale silnik to ta blaszka jest oparta o egr czyli to jest pozycja otwarta???
-- 27 sierpnia 2018, 18:40 --
Koles wyslam mi zawor chyba n75 ale wszystkie "dziubki" sa po prawej stronie....moge go zamontowac wydluzajac dwa gorne wężyki i montujac je po luku 180 stopni? Czy musza byc po prostwj linni jak w orginale??
Re: Przewód próżniowy (serwa) wymiana

Napisane:
27 sierpnia 2018, 18:43
przez Axee
przemaszko napisał(a):Koles wyslam mi zawor chyba n75 ale wszystkie "dziubki" sa po prawej stronie....moge go zamontowac wydluzajac dwa gorne wężyki i montujac je po luku 180 stopni? Czy musza byc po prostwj linni jak w orginale??
Mozesz, trzeba uzyc dluzszych wezy albo ksztaltek 90stopni, wazne zeby wezyk nie byl zalamany.
Re: Przewód próżniowy (serwa) wymiana

Napisane:
27 sierpnia 2018, 19:37
przez przemaszko
Mam silikonowe bo wymienialem niektore w mzoglbym dac dłuższe. Tylko sie zastanowailem czy tak somo bedzie dzialal czy to tylko kwestia budowy zexma po tej stronie.
Re: Przewód próżniowy (serwa) wymiana

Napisane:
27 sierpnia 2018, 20:25
przez adrusek
Pokaż co to za czujnik kupiłeś i jego numery
Re: Przewód próżniowy (serwa) wymiana

Napisane:
28 sierpnia 2018, 11:37
przez Axee
przemaszko, jesli leb ma w tym samym kolorze (bialy albo czarny) co stary, to bedzie dobry, 3 we/wyjscia na 1 strone z passata jest, ale dziala identycznie.