Strona 1 z 1

Nie odpala, nierówna praca, większe spalanie

PostNapisane: 30 sierpnia 2018, 17:40
przez mokryfr
Witam, w skrócie przedstawie mój problem...

Od bardzo głębokiej rezerwy zatankowałem do pełna, po przejechaniu 160km bezproblemowo oddałem auto na wymianę weiszaka tłumika środkowego. Od tego momentu pierwsze co zauwyżałem auto zaczęło więcej palić i z dnia na dzień było coraz gorzej, zaczęło się od lekkiego szkubania silnika, odpalanie na zimnym wyglądało tak, że nie pracowal na wszystkie cyl, odpalanie na cieplym raz fajnie zapalil, raz tak jakby z 2-3 cylindrow, az finalnie po nocy odpali na strzal od razu gasnie, a pozniej tylko trzeba kręcić. Silnik żyje swoim życiem, raz pracuje równo, raz trzepie całą budą korekty wahają się tak jak pracuje silnik czyli co jakis czas sie zmieniaja od 0,2 do nawet 2, do tego na biegu jalowym strasznie skacze dawka paliwa i lekko falują obroty. Kopałem po forum ktoś mial podobną sytuacje i pisal ze odpial aku i zaczelo dzialac,rowniez zrobilem to samo auto odpalilo od strzala, ale na drugi dzien powtorka.

Wstępna diagnoza to pompki śmietnik, oraz możliwe ze cos z ukladem paliwowym.

Do tego dochodzi problem notorycznego wywalania weza z ic nawet przy zastosowaniu najmocnijeszych obejm i tak gdzies ta guma sie wyslizgnie.

Seat Leon 1.9 TDI ARL GTB2260VK + Friday 80 + fmic

Jakieś rady? Może warto by było wymienić filtr paliwa, ale wątpie ze on by mial taki wplywa na prace silnika. Pozdrawiam.

Re: Problem z odpalaniem, nierówna praca, większe spalanie

PostNapisane: 30 sierpnia 2018, 21:28
przez mistrzunio
Jakie doładowanie, że wąż z ic spada?
Ile przejechane km na hf80?

Re: Problem z odpalaniem, nierówna praca, większe spalanie

PostNapisane: 30 sierpnia 2018, 23:50
przez mokryfr
Tuner nie jest w stanie sprwadzić jak go logowaliśmy bo poprzedni tuner coś zepsuł w wykresie i pokazuje tylko do 2tys obrotów doładownie 1.2bara.
Niecałe 25k

Re: Problem z odpalaniem, nierówna praca, większe spalanie

PostNapisane: 31 sierpnia 2018, 06:00
przez wesol
Sprawdź ciśnienie na tandemie, ewentualnie ja bym jeszcze oringi na pompkach sprawdził/wymienił. Filtr paliwa jak będzie zasyfione to po 200 tys km przejechanych i to by miał muła na wysokich obrotach a nie przy odpalaniu bo logiczne że tamuje nie na przepływie kilkudziesieciu litrów na godzinę tylko kilkaset litrów na godzinę.