Test CO2 w ARL

Chciałbym opisać swój problem.Polega on na tym że podczas robienia testu na zawartość co2 w leonie arl płyn który podczas testu ma zmienić barwę z niebieskiego na żółty, albo pozostać niebieski, zmienia go ale na zielony.Jest to kolor który podczas testu z wynikiem pozytywnym, pojawia się między niebieskim a żółtym. Jak to rozumieć?Czy stężenie co2 jest zbyt niskie by spowodować przebarwienie płynu.A jeśli tak to czy kwalifikuje się to już do demontażu głowicy? Zrobiłem test dlatego, ze jakis czas temu jak pojechalem na zakupy niedaleko domu sprawdzilem korek wlewu oleju i pojawilo sie lekkie maselko. Z tego co czytalem moze sie tak dziac przy krótkich odcinkach (niedogrzany silnik). Nastepnego dnia pojechalem do pracy a ze mam w jedna strone okolo 22 km to silnik nie moze sie nie dogrzac i po sprawdzeniu korka oleju zero masla. Plynu chlodniczego nie ubywa ani nie przybywa. Nie zauwazylem zeby dymił.