Wybaczcie dość późną odpowiedź, ale miałem ważniejsze problemy z moim Leonem niż późne przyspieszenie

Teraz gdy wszystko już ogarnąłem chce wziąć się za turbo. Auto nie wpada w tryb awaryjny, nic nie odłącza, po prostu kopa ma po przekroczeniu 2 tys. Teraz podczas przyspieszania do 2 tys mam lekkie drgania, dlatego też postanowiłem kupić rdzeń turbiny i wymenić samodzielnie. Przy okazji wyczyszczę zmienną geometrię i wyreguluje akutator. Zastanawia mnie tylko jedna rzecz, mianowicie bardzo dobrze słyszalny szczególnie w środku świst podczas zmiany biegów gdy jedzie się dynamiczniej, odgłos podobny jakby leon miał blow off

Dolot na pewno szczelny. Czy jakiś posiadacz Top sporta może powiedzieć czy u niego też tak jest ? czy po prostu z moją trubinką jest coś nie tak ?
-- 9 grudnia 2019, 18:27 --
Poniżej zdjęcia wirnika od strony zimnej. Oprócz zdartych krawędzi łopatek na całym wirniku dziwny osad, jakby spalin. Luz osiowy w normie, wzdłużnego luzu brak. Akutaror sprawny nie zacina się i trzyma podciśnienie. Czy wymiana rdzenia coś da ? Powyżej są logi dynamiczne, ktoś pisał, ze przeładowuje, a ze turbosprężarka już wyciągnięta to chciałbym wiedzieć co zrobić aby to chodziło jak należy.

