Strona 1 z 1

Nowa zmienna geometria do arl

PostNapisane: 14 lutego 2020, 08:39
przez sławek
Witam.
Wymieniał ktoś może u siebie zmienną geometrię w turbinie? Jak z jakością i trwałością zamienników?
Muszę coś ogarnąć, bo co pół roku mam zapieczone kierownicę i trzeba zwalać turbinę do czyszczenia. Układ sterujący jest w pełni sprawny, dwa razy w miesiącu robię dłuższe trasy a i tak problem powraca.

Re: Nowa zmienna geometria do arl

PostNapisane: 16 lutego 2020, 19:48
przez wesol
Problem.mususz mieć gdzie indziej. Nowy zestaw nic ci nie da. Ta geo jest taka sama jak w asz ajm.

Re: Nowa zmienna geometria do arl

PostNapisane: 17 lutego 2020, 08:13
przez Tracer2
sławek napisał(a):Witam.
...... Układ sterujący jest w pełni sprawny, dwa razy w miesiącu robię dłuższe trasy a i tak problem powraca.


To może być za mało.Oprócz długich tras trzeba "przebutować", żeby sadza się oczyściła, a geometria rozruszała.
Gdzie tankujesz ?

Re: Nowa zmienna geometria do arl

PostNapisane: 17 lutego 2020, 10:30
przez wesol
Mi się wydaje że albo turbo puszcza oliwę w dolot albo wtryski już kiepskie że takie rzeczy się dzieją. Ewentualnie jak szybko wstaje turbo. Bo jeśli jest muliwate to też wtedy jazda jest jak na SDI. Przeplywke masz ori czy zdrutowana jaką diodą? Jakiś box masz?

Re: Nowa zmienna geometria do arl

PostNapisane: 17 lutego 2020, 12:09
przez sławek
Auto butowane bez psj, tankowane na shellu, turbo wstaje ksiazkowo, przeplywka ori sprawna. Auto zaczęło kopcić na biało na wolnych obrotach, smród świeżo palonego oleju, także gdzieś oliwa leci. Fachowcy od turbo mówią, że to nie musi być od turbiny- tylko olej przez nią przelatuje.

Re: Nowa zmienna geometria do arl

PostNapisane: 18 lutego 2020, 06:35
przez wesol
To pięć nowych geometrii ci nie pomoże.

Re: Nowa zmienna geometria do arl

PostNapisane: 18 lutego 2020, 07:19
przez sławek
Ale skąd olej? Odma sprawna, silnik w normie, na zimnym nie kopci, jak się rozgrzeje zaczyna dymić tylko na wolnych obrotach albo np przy cofaniu- czuć ewidentnie olej silnikowy. Mechanik mówi, że uszczelniacze w turbinie popuszczają, na wyższych obrotach tego nie ma, bo wysokie ciśnienie uszczelnia. Turbo będzie zwalanie i sprawdzane, tylko czy w innych warunkach pracy to wyjdzie to już inna sprawa.