Strona 1 z 1

Błędy 17664 i 17964 :/

PostNapisane: 23 lipca 2007, 10:29
przez Poprobi
Wczoraj mój Leon przełączył się prawdopodobnie na tryb awaryjny, który ustąpił po ponownym uruchomieniu silnika. Dzisiaj podłączyłem go do VAG'a i wyskoczyły mi te dwa błędy co w temacie :/ A dokładniej:
17664 - Engine Cooolant Temp Sensor (G62): Open or short to Plus P1256-35-10---Intermittent;
oraz:
17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation
P1556-35-00--

Może ktoś mi powiedzieć co może być przyczyną włączenia się wczorajszego trybu awaryjnego? Może ktoś miał podobne problemy? Za wszystkie rady byłbym wdzięczny. Pozdrawiam!

Re: Błędy 17664 i 17964 :/

PostNapisane: 23 lipca 2007, 10:45
przez bono
Poprobi napisał(a):17664 - Engine Cooolant Temp Sensor (G62):

ten blad to czujnik temperatury cieczy chlodzacej , zielony na 4 pin( w starszych wersjach czarny) sam niedawno wymienialem, drugi blad ma zwiazek z cisnienien ladowania, ale nie jestem pewien na 100%

Re: Błędy 17664 i 17964 :/

PostNapisane: 23 lipca 2007, 10:51
przez Poprobi
Dzięki za zainteresowanie :) Ile taki czujnik kosztuje?

Re: Błędy 17664 i 17964 :/

PostNapisane: 23 lipca 2007, 10:55
przez Marcin_TDI
Poprobi, lenistwo !!!!
w dziale DIESEL wchodzisz i jest ABC diagnozowania TDI, zobacz co znalazlem :arrow: http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=345

chyba wszystkie Twoje bledy tam sa i jeszcze opisane co to moze byc i jak naprawic... LENISTWO JESZCZE RAZ !

Re: Błędy 17664 i 17964 :/

PostNapisane: 23 lipca 2007, 11:02
przez Poprobi
To też znalazłem, nawet sobie wydrukowałem :-D Chodziło mi o to, że może ktoś miał podobny problem i rozwiązanie go jest proste. bo nie chcę wydawać kasy na coś co mi i tak nie pomoże :-)

Re: Błędy 17664 i 17964 :/

PostNapisane: 23 lipca 2007, 11:28
przez fr3ak
A czy ktoś jest w stanie powiedzieć coś o tych błędach? (nie ma ich w tabelkach mastersa)

Kod: Zaznacz cały
Address 17     -------------------------------------------------------
   Controller: 1M0 920 822 E 
   Component: KOMBI+WEGFAHRSP VDO V03
   Coding: 05124
   Shop #: WSC 00000

2 Faults Found:
01039 - Coolant Temperature Sensor (G2)
            30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent
01314 - Engine Control Module
            49-10 - No Communications - Intermittent

Re: Błędy 17664 i 17964 :/

PostNapisane: 23 lipca 2007, 12:13
przez bono
Poprobi napisał(a):Dzięki za zainteresowanie Ile taki czujnik kosztuje?

ja za oryginalny w serwisie skody placilem 36 PLN, oznaczenie znajdziesz na forum bo bylo, Pamietaj aby kupic do tego rowniez oring, Wymiana bardzo prosta, okolo 10 min roboty, pamietaj aby silnik byl zimny, bo inaczej mozesz zrobic sobie kuku,goracym plynem chlodniczym. Podczas wymiany wyleci go okolo 300 ml.

Re: Błędy 17664 i 17964 :/

PostNapisane: 23 lipca 2007, 16:50
przez Poprobi
Zapomniałem dodać, że turbina powoli się już psuła (co by wyjaśniało błąd 17964). Możliwe, że przez to wywala mi błąd o czujniku temperatury, czy jest to osobna sprawa? Bo w za niedługo wymieniam turbinę na mocniejszą i zastanawiam się czy to rozwiąże problem czy lepiej zainwestować jeszcze w ten czujnik?

Re: Błędy 17664 i 17964 :/

PostNapisane: 23 lipca 2007, 17:04
przez electron
36 złotych to chyba zadna inwestycja :-) a jedno z drugim nie ma nic wspolnego

Re: Błędy 17664 i 17964 :/

PostNapisane: 23 lipca 2007, 17:54
przez Poprobi
Niby tak, ale po co mam kupować coś co nie będzie mi potrzebne :-D Czyli te dwa błędy nie są połączone ze sobą i to jest czysty przypadek? Pytam się bo miesiąc temu jeszcze wszystko było ok (sprawdzałem VAG'iem). Pozdrawiam i dziękuje za zainteresowanie się moim problemem! :-D

Re: Błędy 17664 i 17964 :/

PostNapisane: 24 lipca 2007, 07:33
przez Marcin_TDI
czujnik wymien...

Re: Błędy 17664 i 17964 :/

PostNapisane: 24 lipca 2007, 07:42
przez fr3ak
A ktoś coś wie na temat błędów które ja podałem ? :)

01039 - Coolant Temperature Sensor (G2)
30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent
01314 - Engine Control Module
49-10 - No Communications - Intermittent

Re: Błędy 17664 i 17964 :/

PostNapisane: 24 lipca 2007, 07:51
przez Marcin_TDI
fr3ak napisał(a):01039 - Coolant Temperature Sensor (G2)


to jest Czujnik temperatury dla wskaźnika temp. płynu chłodzącego-G2
nie wiem niestety jaka moze byc przyczyna. zawsze nalezy zaczac od tego ze zlokalizowac trzeba go i moze styki sprawdzic...

ten drugi blad to sterownik silnika. - mozliwe ze jak usuniesz usterke zwiazana z czujnikiem drugi blad tez zniknie...

Re: Błędy 17664 i 17964 :/

PostNapisane: 24 lipca 2007, 07:55
przez fr3ak
Może to kwestia tego, że jakiś mądry mechanior przelał płyn chłodniczy ponad normę? Jak można go upuścić?

Re: Błędy 17664 i 17964 :/

PostNapisane: 24 lipca 2007, 07:59
przez Marcin_TDI
nie wydaje mi sie. nadmiar plynu Leon potrafi sobie sam wyrzucic przez zbiorniczek wyrownawczy takze na moje oko to cos z czujnikiem, moze sie zasyfil, zapowietrzyl nie wiem co jeszcze... upuscic oczywiscie mozna, przy chlodnicy, jak stoisz przodem do silnika, w dolnym jej prawym rogu jest koreczek, przekrecasz go i lekko wysuwasz, caly nie wyjdzie ale zaczyna uciekac plyn. lub rureczka i ciagniesz ze zbiorniczka ale tak jak mowie sam sie powinien wyregulowac poziom...

Re: Błędy 17664 i 17964 :/

PostNapisane: 24 lipca 2007, 08:03
przez fr3ak
Marcin_TDI, no właśnie wiem, że powinien. Dziś sprawdzę jaki jest poziom, ale być może problem z tym czujnikiem powoduje, że go nie wydmuchuje :)

Re: Błędy 17664 i 17964 :/

PostNapisane: 27 lipca 2007, 04:23
przez browar100
bono napisał(a):
Poprobi napisał(a):Dzięki za zainteresowanie Ile taki czujnik kosztuje?

ja za oryginalny w serwisie skody placilem 36 PLN, oznaczenie znajdziesz na forum bo bylo, Pamietaj aby kupic do tego rowniez oring, Wymiana bardzo prosta, okolo 10 min roboty, pamietaj aby silnik byl zimny, bo inaczej mozesz zrobic sobie kuku,goracym plynem chlodniczym. Podczas wymiany wyleci go okolo 300 ml.

Witam.Byłem wczoraj w serwisie skody i chcieli za ten czujnik 80zł+2 za oring,jak chciłem nr tego czujnika to niechcieli podac,mógłby ktos podac nr tego czujnika bo niemoge znaleść na forum.

Re: Błędy 17664 i 17964 :/

PostNapisane: 8 listopada 2009, 21:26
przez sławek
bono napisał(a):
Poprobi napisał(a):17664 - Engine Cooolant Temp Sensor (G62):

ten blad to czujnik temperatury cieczy chlodzacej , zielony na 4 pin( w starszych wersjach czarny) sam niedawno wymienialem

Bono, w starszych wersjach, tzn. w jakich rocznikach? Pytam bo u mnie ten sam błąd wywaliło i muszę wymienić.
Czy od tego uszkodzonego czujnika mogą czasami skakać wolne obroty (dokładnie to czasami podchodzą ponad 1000), i świeci się dłużej kontrolka grzania świec?

Re: Błędy 17664 i 17964 :/

PostNapisane: 21 stycznia 2016, 13:36
przez maniac5379
Witam u mnie też występuje błąd 17664, wiec zakupiłem nowy czujnik firmy febi, i po wymianie mam problem z temperaturą na zegarach(nic nie pokazuje). Stary czujnik 078919501C czarny, ale nigdzie nie mogłem go dostać wiec kupiłem zielony błędu na kompie nie ma tylko złe wskazania temperatury. Co mam zrobić?

Re: Błędy 17664 i 17964 :/

PostNapisane: 21 stycznia 2016, 20:42
przez Czasta
sławek napisał(a):
bono napisał(a):
Poprobi napisał(a):17664 - Engine Cooolant Temp Sensor (G62):

ten blad to czujnik temperatury cieczy chlodzacej , zielony na 4 pin( w starszych wersjach czarny) sam niedawno wymienialem


Bono, w starszych wersjach, tzn. w jakich rocznikach? Pytam bo u mnie ten sam błąd wywaliło i muszę wymienić.

Czy od tego uszkodzonego czujnika mogą czasami skakać wolne obroty (dokładnie to czasami podchodzą ponad 1000), i świeci się dłużej kontrolka grzania świec?
Kolego ja w moim ARL-u też miałem czarny (2004r) wymieniłem n zielony i hula

Re: Błędy 17664 i 17964 :/

PostNapisane: 27 stycznia 2016, 14:35
przez rogal24
Witam
mam problem ze sterownikiem ciśnienia sprężarki. dodatnie przeładowanie w skrócie. :-P Moje pytanie jest takie: Czy wymiana sterownika na nowy wpłynie na mój program ??

Od paru miesięcy moc podniesioną mam z 150-185 kucy I zastanawiam się czy wymiana sterownika ciśnienia wpłynie na ten chip tuning?? :aniol:

Re: Błędy 17664 i 17964 :/

PostNapisane: 27 stycznia 2016, 17:49
przez Pavulon87
rogal24 napisał(a):dodatnie przeładowanie w skrócie. :-P Moje pytanie jest takie: Czy wymiana sterownika na nowy wpłynie

nie. pewnie geometria zapieka się.
rogal24 napisał(a):czy wymiana sterownika ciśnienia wpłynie na ten chip tuning??

nie. zwłaszcza jak wymieniłbyś na taki sam

Re: Błędy 17664 i 17964 :/

PostNapisane: 3 lutego 2016, 01:42
przez hanso89
Witam u mnie występuje tylko błąd :
17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation
P1556-35-00--
Syczy turbo do 2.5k obr. tzn jak raz przekrocze kończy się syk i juz nie wraca do ponownego odpalenia, mam wrażenie, że silnik (AHF) pracuje lżej w całym zakresie obrotów
miałem ostatnio wymienianego korasa i teraz zastanawiam się czy czasami nie ma innego skoku łopatek zmiennej geometrii co objawia się błędem niedoładowania, ale skoro grucha za mało unosi łopatki to dlaczego po zmianie położenia sztangi powyżej 2.5k obr nic juz nie syczy i jakby moc wracała ?
Jutro postaram się wykonać logi ale dziwi mnie ten syk i jego zanikanie, grucha źle wysterowana czy uszkodzona ? mogło by to syczeć ? nieszczelny, samouszczelniający się wąż w dolocie ?

to mój pierwszy diesel i kompletnie tego nie kumam narazie :roll: