Reklama

Zapraszamy do polubienia naszego nowego fanpage na Facebook'u.

[PB Turbo] 1,8T wymiana na jednomas

Wszystko co dotyczy silnika, przeniesienia napędu, modyfikacji, ...

Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior

[PB Turbo] 1,8T wymiana na jednomas

Postprzez matadorRS » 8 lipca 2009, 15:02

Witam, mam problem Pacjent 1,8 T padniety dwumas.
Podobno mozna zalozyc jednomasowe sprzeglo i podobno od G60 lub VR6. Czy to prawda?
Pomoze ktos podpowidziec co zakupic?
Zobacz Profil
matadorRS
Signo
Signo
 
Posty: 130
Dołączył(a): 26 listopada 2008, 11:42
Lokalizacja: Wrocław
Auto: 20VT

Reklama

Re: [PB Turbo] 1,8T wymiana na jednomas

Postprzez darkghoust » 8 lipca 2009, 15:17

Na 100% da się założyć do 1110KM AHF-a i pasuje p&p. Z tym że tak jak mi to znajomy tłumaczył wcale to nie jest takie super rozwiązanie bo można wykończyć w expresowym tempie skrzynie (jakieś sprężynki są krótsze czy cóś). Sugerował żeby założyć komplet od sharana.
Lubię duże zabawki. Obecnie Frezarka Ravelli. Uwaga dyslektyk!!!
Bój sie dwumasa!!!!!! Podobno zjada dzieci, a z kości wysysa szpik
Zobacz Profil
darkghoust
Stella +
Stella +
 
Posty: 66
Dołączył(a): 13 maja 2009, 09:19
Lokalizacja: Cięćk/Warszawa
Auto: Toledo II

Re: [PB Turbo] 1,8T wymiana na jednomas

Postprzez matadorRS » 8 lipca 2009, 16:11

Od sharana ale z jakim silnikiem?
Pomozcie bo musze jutro poskladac auto i niewiem co kupic.
Zobacz Profil
matadorRS
Signo
Signo
 
Posty: 130
Dołączył(a): 26 listopada 2008, 11:42
Lokalizacja: Wrocław
Auto: 20VT

Re: [PB Turbo] 1,8T wymiana na jednomas

Postprzez RaceMan » 9 lipca 2009, 16:43

Hej, miałem to samo tylko doszło jeszcze sprzegło, jest problem z kupnem używanego w dobrym stanie, a od sharan(chyba tak sie pisze) ma 230mm średnice, o 1-masie zapomnij nie podejdzie, masz 2 wyjscia regeneracja w Poznaniu lub nowe. Latałem przy dwumasie dużo-ale moge się mylić, bo nie jestem mechanikiem. Ja mam napęd na 4-koła, nie wiem czy Fr jest takie samo sprzęgło. Jak coś żle napisałem to odp. Trzeba pomóc koledze :)
Zobacz Profil
RaceMan
Stella
Stella
 
Posty: 16
Dołączył(a): 23 maja 2009, 10:58
Lokalizacja: warszawa-otwock
Auto: Leon 1.8T, 20vt4

Re: [PB Turbo] 1,8T wymiana na jednomas

Postprzez matadorRS » 10 lipca 2009, 14:07

Kupilem uzywke z gwarancja. Tylko i wylacznie dlatego ze chwilowo niemam kasy a mam kupe innych wydatkow. Mam nadzieje ze polata z rok czasu i za rok wymienie na nowe.
ps. Doczytalem ze wymian na jednomas raczej nie mozna zrobic bo nie pasuje od niczego. Chyba jedynie Sachs Racin ale cena zabija ;)
Zobacz Profil
matadorRS
Signo
Signo
 
Posty: 130
Dołączył(a): 26 listopada 2008, 11:42
Lokalizacja: Wrocław
Auto: 20VT

Re: [PB Turbo] 1,8T wymiana na jednomas

Postprzez telkom » 1 września 2009, 21:06

Zapewne "wsadzę kij w mrowisko" moją wypowiedzią ... ale co mi tam. Wymiana koła zamachowego z dwumasowego na jednomasowe to bardzo ryzykowne zagranie. Pomijam kwestie mechaniczne, kwestie mocowania, kwestie tłumienia drgań skrętnych i jak się to odbije na trwałości sprzęgła jak i przekładni głównej i skrzynki biegów. Z dużym prawdopodobieństwem mogę przypuszczać, że silnik nie będzie pracować prawidłowo, ECU zgłupieje, wystąpią błędy diagnostyczne w sterowniku silnika, silnik będzie nierówno pracować co nie będzie wynikiem "niedopasowania mechanicznego" a raczej próby korygowania parametrów pracy silnika przez elektronikę ECU. Mam takie doświadczenia po usterkach kół dwumasowych w dieslach ..... akurat nie z grupy VAG ale idea działania jest tutaj zbliżona.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
telkom
Stella +
Stella +
 
Posty: 76
Dołączył(a): 12 października 2005, 20:19
Lokalizacja: Zabrze
Auto: Toledo 1.8 20V Sport

Re: [PB Turbo] 1,8T wymiana na jednomas

Postprzez Lucas » 4 września 2009, 10:07

telkom napisał(a):Zapewne "wsadzę kij w mrowisko" moją wypowiedzią ... ale co mi tam. Wymiana koła zamachowego z dwumasowego na jednomasowe to bardzo ryzykowne zagranie. Pomijam kwestie mechaniczne, kwestie mocowania, kwestie tłumienia drgań skrętnych i jak się to odbije na trwałości sprzęgła jak i przekładni głównej i skrzynki biegów. Z dużym prawdopodobieństwem mogę przypuszczać, że silnik nie będzie pracować prawidłowo, ECU zgłupieje, wystąpią błędy diagnostyczne w sterowniku silnika, silnik będzie nierówno pracować co nie będzie wynikiem "niedopasowania mechanicznego" a raczej próby korygowania parametrów pracy silnika przez elektronikę ECU. Mam takie doświadczenia po usterkach kół dwumasowych w dieslach ..... akurat nie z grupy VAG ale idea działania jest tutaj zbliżona.


;]
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Lucas
TopSport
TopSport
 
Posty: 1255
Dołączył(a): 4 marca 2006, 18:51
Lokalizacja: Warszawa
Region: mazowieckie
Auto: Scirocco 2.0 TSI
Silnik: CJXA 2.0


Powrót do Leon 1 - Techniczne Benzyna

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości