Wszystko co dotyczy silnika, przeniesienia napędu, modyfikacji, ...
Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior
przez wiatrak » 30 marca 2009, 02:12
mam prosbe czy moze ktos wie dlaczego podczas hamowania tak okolo 110,130 strasznie drzy mi kierownica wymienilem tarcze i klocki na nowe,sprawdzilem luzy w zawieszeniu ,wywazylem kola i podczas hamowania jak drzy ta kierownica to pedal hamulca nie odbija wiec to nie tarcze tak mi sie wydaje wiec co to moze byc

?
-
Zobacz Profil
wiatrak
- Stella

-
- Posty: 2
- Dołączył(a): 30 sierpnia 2007, 20:06
- Lokalizacja: Lublin
- Auto: Seat Leon
przez kadamki » 30 marca 2009, 08:42
jak pedal nie odbija to bedzie cos z hydraulika jak stan plynu i odpowietrzenie hamulcow bylo robione? a z drzeniem to nie mam pojecia moze tarzcze przegrzane albo slabe jakosciowo
-
Zobacz Profil
kadamki
- Stella +

-
- Posty: 63
- Dołączył(a): 9 stycznia 2009, 00:02
- Lokalizacja: ddz
- Auto: leon
przez kamil-leon » 31 marca 2009, 10:20
wiatrak, a jakie masz klocki i tarcze?
-
Zobacz Profil

kamil-leon
- Sport

-
- Posty: 864
- Dołączył(a): 26 czerwca 2008, 14:14
- Lokalizacja: Warszawa
- Auto: Audi A4 [B8]
przez Grześ » 31 marca 2009, 13:14
a nowe tarcze byly poprawnie ułożone na piaście , piasta wyczyszczona i sprawdzona na bicia

?
czy zestaw byl odpowiednio dotarty po założeniu

-
Zobacz Profil

Grześ
- TopSport

-
- Posty: 1280
- Dołączył(a): 17 sierpnia 2005, 22:20
- Lokalizacja: Mazowieckie
- Auto: BFH QUATTRO
przez kamil-leon » 5 października 2009, 10:32
jarzab napisał(a): czy zestaw stare klocki + nowe tarcze zda egzamin?
Do nowych tarcz lepiej założyć nowe klocki, żeby tak jak piszesz...
jarzab napisał(a):nie zniszczyć nowych tarcz.
-
Zobacz Profil

kamil-leon
- Sport

-
- Posty: 864
- Dołączył(a): 26 czerwca 2008, 14:14
- Lokalizacja: Warszawa
- Auto: Audi A4 [B8]
przez the_rahzel » 5 października 2009, 14:15
Ja miałem to samo na nowych tarczach PD + ferodo premier... NOWE tarcze pogięły się po 5kkm,założyłem stare ORI tarcze + te klocki ferodo i jest po problemie... Tarcze dam do przetoczenia i pewnie sprzedam,bo niedługo będę się przesiadał na 312mm...
-
Zobacz Profil

the_rahzel
- TopSport

-
- Posty: 1011
- Dołączył(a): 26 lipca 2007, 17:09
- Lokalizacja: miasto SMOKA
- Auto: Cupra R+
- Silnik: benzyna 2.0 turbo
-
przez Stackburn » 13 października 2009, 20:47
Ja zamontowałem tarcze SBS + klocki sbs. Delikatnie je docierałem i teraz auto hamuje jak wryte. Szybciej można się zatrzymać tylko na drzewie
Może nie są jakoś wybitnie drogie ale zdecydowanie lepsze od tych "sławnych" ale już lipnie robionych ATE. Kumpel założył "wypasione" ate i buczą mu jak przepalone. Szkoda kasy i zdrowia.
Seat Toledo III 1.6 Superwagen + Opel Mokka X
1.4TURBO 
-
Zobacz Profil

Stackburn
- Signo

-
- Posty: 178
- Dołączył(a): 18 czerwca 2008, 20:29
- Auto: Seat Toledo III [5P]
- Silnik: CJXA 2.0
Powrót do Leon 1 - Techniczne Benzyna
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości