Reklama

Zapraszamy do polubienia naszego nowego fanpage na Facebook'u.

Modyfikacje 1,8 T

Wszystko co dotyczy silnika, przeniesienia napędu, modyfikacji, ...

Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior

Modyfikacje 1,8 T

Postprzez matadorRS » 10 marca 2009, 20:58

Witam. Jakis czas temu zakupilem Leona 1,8T. Wiadomo auto zostalo zakupione z mysla o niewielkich modyfikacjach. Poczytalem troche na forum, takze o montazu turbiny K04 i naszlo mnie kilka pytan. Wymienie w punktach tak bedzie latwiej.
Aha moc jaka chce uzyskac to okolice 250km (docelowo nie odrazu).

1. W jakiej kolejnosci przeprowadzic modyfikacje auta. tzn co wymienic, od czego zaczac?
2. Jaka turbine mozna zamontowac zamiast K03s (oprcz K04) ktora by pasowala pod seryjny kolektor. Jesli zadna to co mocniejszego mozna kupic w cenie do 2000zł?
3. Intercooler. Kupic Customowy sprzedawany na allegro czy lepiej z Iveco?
4. Zastanawiam sie czy jest sens chipowac auto przed tymi modyfikacjami bo wiadomo pozniej trzeba bedzie i tak poprawiac mapy.

Chce zeby auto robic etapami poniewaz auto sluzy mi do jazdy na codzien i nie moge sobie pozwolic zeby stalo np dwa miesiace rozbabrane.
Zobacz Profil
matadorRS
Signo
Signo
 
Posty: 130
Dołączył(a): 26 listopada 2008, 11:42
Lokalizacja: Wrocław
Auto: 20VT

Reklama

Re: Modyfikacje 1,8 T

Postprzez Grześ » 10 marca 2009, 23:35

1IC
2 k03s masz teraz ,żadna , nic za takie pieniądze
3 najlepiej coś na zamówienie z dobrym rdzeniem
4 nie
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Grześ
TopSport
TopSport
 
Posty: 1280
Dołączył(a): 17 sierpnia 2005, 22:20
Lokalizacja: Mazowieckie
Auto: BFH QUATTRO

Re: Modyfikacje 1,8 T

Postprzez matadorRS » 11 marca 2009, 17:52

Jeszcze jedno mnie meczy apropo turbiy. Czy taka hybryda ma sens?
http://www.allegro.pl/item555113452_sp5 ... _wawa.html
Zobacz Profil
matadorRS
Signo
Signo
 
Posty: 130
Dołączył(a): 26 listopada 2008, 11:42
Lokalizacja: Wrocław
Auto: 20VT

Re: Modyfikacje 1,8 T

Postprzez Grześ » 11 marca 2009, 22:28

zrób porządny ic wydech TIP program i 220 jest w zasięgu


cytuje teks z aukcji "Gwarantowany wzrost mocy bez zastosowania "tuning chipa" i wiekszego intercoolera to skok min.20%"


:hahaha: chciałbym to zobaczyć 30KM dla 150 i 36 dla 180 :hahaha: :hahaha: :hahaha: :hahaha:
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Grześ
TopSport
TopSport
 
Posty: 1280
Dołączył(a): 17 sierpnia 2005, 22:20
Lokalizacja: Mazowieckie
Auto: BFH QUATTRO

Re: Modyfikacje 1,8 T

Postprzez matadorRS » 13 marca 2009, 19:15

Tylko ze te 250Km mnie nie satysfakcjonuje. Raczej chcail bym cos w okolicach 250. 220 to wg mnie nie problem gorzej z tymi dodatkowymi 30KM. Poszperalem na forum i chyba poszukam K04 01. Chyba najbezpieczniejsze rozwiazanie.
Zaczne od zrobienia IC pozniej wydech na koncu Turbo , wtryski i remap :)
Zobacz Profil
matadorRS
Signo
Signo
 
Posty: 130
Dołączył(a): 26 listopada 2008, 11:42
Lokalizacja: Wrocław
Auto: 20VT

Re: Modyfikacje 1,8 T

Postprzez Grześ » 13 marca 2009, 19:24

matadorRS napisał(a):Chyba najbezpieczniejsze rozwiazanie.



każde rozwiązanie jest bezpieczne jak się zrobi to przednią tak aby miało ręce i nogi

wątpię abyś kopił 04-01 w używce

założenie k04-01 czy k04-02 czy gtXX nie stanowi problemu , problemem będzie kwota jaka trzeba zainwestować
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Grześ
TopSport
TopSport
 
Posty: 1280
Dołączył(a): 17 sierpnia 2005, 22:20
Lokalizacja: Mazowieckie
Auto: BFH QUATTRO

Re: Modyfikacje 1,8 T

Postprzez PAWEL20VT4 » 13 marca 2009, 20:16

cześć
Wydech, intelcooler i program powinny dać 215-220 km i to powinno dać bezawaryna jazdę i naprawde nie wiem czy 30 km jest warte dalszych modyfikacji jak już to wted robić GT28rs i okolice 300 KM

Paweł
Ponad 1470 KM i 2030 Nm w garażu :)
-----------------------------------------
www.Quercus.pl
-----------------------------------------
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
PAWEL20VT4
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 1070
Dołączył(a): 30 marca 2004, 00:19
Lokalizacja: Poznań
Auto: 4x4 1.8T;A6 3.0 TDI

Re: Modyfikacje 1,8 T

Postprzez Grześ » 13 marca 2009, 22:26

PAWEL20VT4 napisał(a):jak już to wted robić GT28rs


można wybrać coś z oferty ihi co wyjdzie taniej i nie będzie na bb co jest nieregenerowalne i bez gwarancji
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Grześ
TopSport
TopSport
 
Posty: 1280
Dołączył(a): 17 sierpnia 2005, 22:20
Lokalizacja: Mazowieckie
Auto: BFH QUATTRO

Re: Modyfikacje 1,8 T

Postprzez matadorRS » 14 marca 2009, 12:34

Ma ktos moze fotki z montazu lub zamontowanego duzego IC w leonie 20VT?
Bo niewiem jak to ogarnac a chcial bym zobaczyc jak powinno byc zrobione zanim zaczne fure rozbierac ;)
Zobacz Profil
matadorRS
Signo
Signo
 
Posty: 130
Dołączył(a): 26 listopada 2008, 11:42
Lokalizacja: Wrocław
Auto: 20VT

Re: Modyfikacje 1,8 T

Postprzez Grześ » 14 marca 2009, 14:27

Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Grześ
TopSport
TopSport
 
Posty: 1280
Dołączył(a): 17 sierpnia 2005, 22:20
Lokalizacja: Mazowieckie
Auto: BFH QUATTRO

Re: Modyfikacje 1,8 T

Postprzez matadorRS » 14 marca 2009, 14:49

Grześ napisał(a):http://www.Seat-Napinator.pl/projekt_marcin.php


:jupi: Dziekuje :)

A skoro jestesmy przy IC. Jaki kupic. Jakis chinski z allegro czy np od Iveco?
Zobacz Profil
matadorRS
Signo
Signo
 
Posty: 130
Dołączył(a): 26 listopada 2008, 11:42
Lokalizacja: Wrocław
Auto: 20VT

Re: Modyfikacje 1,8 T

Postprzez Grześ » 14 marca 2009, 14:58

najlepszym rozwiązaniem jest znalezienie servisu chłodniczego i kupienie od nich najlepszego rdzenia jaki maja w ofercie boczki dorobić na zamówienie

wymiary to 55 20 6,5 taki wejdzie pod belkę bez ciecia czegokolwiek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Grześ
TopSport
TopSport
 
Posty: 1280
Dołączył(a): 17 sierpnia 2005, 22:20
Lokalizacja: Mazowieckie
Auto: BFH QUATTRO

Re: Modyfikacje 1,8 T

Postprzez Staszek20VT » 14 marca 2009, 14:59

Z Iveco są dwa rodzaje i w zasadzie trzeba je przerabiać. Myślę, że najlepszym rozwiązaniem jest kupno jakiegoś "customa".
Jest powered by ECUProject
315 KM i 666Nm :D
Był - powered by Aligator
285 KM i 546 Nm :(
Był - powered by ECUProject
220 KM i 433 Nm :(

Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Staszek20VT
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 1779
Dołączył(a): 3 kwietnia 2004, 16:20
Lokalizacja: dolnośląskie
Auto: Audi A5

Re: Modyfikacje 1,8 T

Postprzez matadorRS » 18 marca 2009, 11:53

Grześ napisał(a):najlepszym rozwiązaniem jest znalezienie servisu chłodniczego i kupienie od nich najlepszego rdzenia jaki maja w ofercie boczki dorobić na zamówienie

wymiary to 55 20 6,5 taki wejdzie pod belkę bez ciecia czegokolwiek


Czyli takie cos by pasowalo akurat?
http://www.moto.allegro.pl/item579029096_uniwersalny_intercooler_wys_18_cm_od_re5pect.html
Zobacz Profil
matadorRS
Signo
Signo
 
Posty: 130
Dołączył(a): 26 listopada 2008, 11:42
Lokalizacja: Wrocław
Auto: 20VT

Re: Modyfikacje 1,8 T

Postprzez lasotek » 27 marca 2009, 20:37

Panowie takie pytanie troszkę poza tematem ale czy opłaca się zamontować IC do silnika 1.8 20v nie mam turbiny a zastanawiam się na podniesieniem mocy, zastanawiałem się nad turbo ale mechanik powiedział mi że lepiej nie montować jak seryjnie nie zamontowali bo żywotnośc swilnika i podzespołów można skrócić...

Dzięki pozdrawiam
Patrzę w lustro codziennie rano, jestem coraz przystojniejszy- ale dzisiaj to już przesadziłem!!
Był Leon 1M 1.8 APG, Jest Octavia 1.8T+ AUM
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
lasotek
Signo
Signo
 
Posty: 177
Dołączył(a): 21 stycznia 2009, 17:32
Lokalizacja: Wieruszów
Auto: Octavia 1U
Silnik: benzyna 1.8 turbo

Re: Modyfikacje 1,8 T

Postprzez Grześ » 27 marca 2009, 22:31

sprzedaj auto kup 1.8T
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Grześ
TopSport
TopSport
 
Posty: 1280
Dołączył(a): 17 sierpnia 2005, 22:20
Lokalizacja: Mazowieckie
Auto: BFH QUATTRO

Re: Modyfikacje 1,8 T

Postprzez wgi » 28 marca 2009, 00:45

albo zmień silnik (i resztę potrzebnych rzeczy) - ale prościej jest zrobić jak pisze Grześ
Powered by cs
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
wgi
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 4701
Dołączył(a): 16 maja 2007, 20:30
Lokalizacja: wro/wawa
Auto: a3 sb
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: Modyfikacje 1,8 T

Postprzez Kozak » 28 marca 2009, 01:23

lasotek napisał(a):czy opłaca się zamontować IC do silnika 1.8 20v

nie
lasotek napisał(a):zastanawiam się na podniesieniem mocy, zastanawiałem się nad turbo

koszt instalacji znacznie przekroczy wartość takiej inwestycji
lasotek napisał(a):lepiej nie montować jak seryjnie nie zamontowali bo żywotnośc swilnika i podzespołów można skrócić...

zmień mechanika

bardziej opłacalne będzie sprzedać auto które masz i kupić auto z silnikiem o którym myślisz

Szukasz ubezpieczenia ?? Oferta każdego TU

- Ubezpieczenia Komunikacyjne Majątkowe Firmowe
- Ubezpieczenia Ochrony Prawnej - D.A.S.
- Ubezpieczenia Na Życie NNW

Zapraszam na PW
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Kozak
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 7481
Dołączył(a): 9 września 2005, 09:58
Lokalizacja: Częstochowa / SKL
Auto: Sportline 4x4
Silnik: CJXA 2.0

Re: Modyfikacje 1,8 T

Postprzez Marcin_TDI » 30 marca 2009, 08:49

http://WWW.SERCE-HELI.PL - zbieramy pieniążki na operację serduszka dla mojej Córki
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Marcin_TDI
Cupra R
Cupra R
 
Posty: 5546
Dołączył(a): 14 czerwca 2005, 21:52
Lokalizacja: Warszawa - Ząbki
Auto: pozyczone

Re: Modyfikacje 1,8 T

Postprzez Grześ » 30 marca 2009, 10:09

nikt nie pisał ze się nie da
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Grześ
TopSport
TopSport
 
Posty: 1280
Dołączył(a): 17 sierpnia 2005, 22:20
Lokalizacja: Mazowieckie
Auto: BFH QUATTRO

Re: Modyfikacje 1,8 T

Postprzez Marcin_TDI » 30 marca 2009, 10:38

nikt nie pisał ze się nie da

pewnie że nikt nie pisał. Ja tylko podpowiadam w którą stronę należy iść, a właściciel myślę że sam zrezygnuje patrząc na ogrom prac przy takim modzie.
http://WWW.SERCE-HELI.PL - zbieramy pieniążki na operację serduszka dla mojej Córki
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Marcin_TDI
Cupra R
Cupra R
 
Posty: 5546
Dołączył(a): 14 czerwca 2005, 21:52
Lokalizacja: Warszawa - Ząbki
Auto: pozyczone

Re: Modyfikacje 1,8 T

Postprzez author » 30 stycznia 2010, 01:08

Pozwolę sobie wznowić temat.
Sam byłem jakiś czas temu zainteresowany "poprawieniem" mojego 1,8t (180PS). i powiem tak, z analizy kosztowej wygląda to następująco:


mod. 1
Moc - ok 220-230 PS
co trzeba zrobić:
1. Intercooler + orurowanie ok 2000PLN
2. Wydech przelotowy - 3 cale downpipe + reszta 2,5 cala + dwa tlumiki + katalizator o zmniejszonym oporze = 3500PLN
3. Program = 1500PLN
RAZEM = 7000PLN

mod. 2
Moc - ok 300PS
co trzeba zrobić:
1. Patrz prace przy mod. 1 +
2. Wtryskiwacze = 1600PLN
3. Wydajniejsza pompa paliwa = 500PLN
4. Turbo Garett GT28RS = 3700PLN
5. Custom kolektor pod turbo = 1900PLN
6. Sprzęgło spiekowe = 3500PLN
7. Nowe, mocniejsze koło zamachowe = 2500PLN
8.* Tego nie jestem pewien, ale przy samochodach fwd o mocy ponad 300PS powinna być szpera, szpera = 5000PLN

RAZEM= 20 700,00 PLN bez szpery, 25 700,00 PLN za szperą.
Do tego trzeba doliczyć koszty drobne( nakrętki, podkładki, uszczelki itp.), oraz koszty składania tego do "kupy"

To są szacunkowe dane zebrane na podstawie mojego ogólnego "badania " rynku


Temat do przemyśleń
Zobacz Profil
author
Stella
Stella
 
Posty: 10
Dołączył(a): 6 lutego 2008, 20:41
Lokalizacja: warszawa
Auto: seat leon 1.8t

Re: Modyfikacje 1,8 T

Postprzez Grześ » 1 lutego 2010, 20:42

author napisał(a):2. Wtryskiwacze = 1600PLN
dużo za dużo za 800z da sie to zrobić z bardzo dużym zapasem

author napisał(a):Sprzęgło spiekowe = 3500PLN
to samo co w przypadku punktu pierwszego SN to 2 tys , pozatym seria znosi 300KM z racji największego sprzęgła tj 240mm

author napisał(a):7. Nowe, mocniejsze koło zamachowe = 2500PLN
od 1600 do 2 tys

author napisał(a):8.* Tego nie jestem pewien, ale przy samochodach fwd o mocy ponad 300PS powinna być szpera, szpera = 5000PLN
od 2,5 do 3,5 tys

tu masz temat k04 a nie gt28RS wiec cena w kosztach jest duza
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Grześ
TopSport
TopSport
 
Posty: 1280
Dołączył(a): 17 sierpnia 2005, 22:20
Lokalizacja: Mazowieckie
Auto: BFH QUATTRO

Re: Modyfikacje 1,8 T

Postprzez ares » 1 lutego 2010, 21:24

2. Wydech przelotowy - 3 cale downpipe + reszta 2,5 cala + dwa tlumiki + katalizator o zmniejszonym oporze = 3500PLN


albo wydech przelotowy albo 2 tlumiki i katalizator jedno z drugim pasuje jak piernik z wiatrakiem :) wydech na 1 tlumiku 1500-2000
Zobacz Profil
ares
 

Re: Modyfikacje 1,8 T

Postprzez Grześ » 1 lutego 2010, 21:28

moim zdaniem jeden tlumnik będzie deczko za głośny, natomiast 2 tłumiki i kat za bardzo to zatka

dobra opcja jest albo same 2 tłumiki , albo tłumik i kat
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Grześ
TopSport
TopSport
 
Posty: 1280
Dołączył(a): 17 sierpnia 2005, 22:20
Lokalizacja: Mazowieckie
Auto: BFH QUATTRO

Re: Modyfikacje 1,8 T

Postprzez greesha » 2 lutego 2010, 11:00

author napisał(a):
1. Intercooler + orurowanie ok 2000PLN



Ja powinienem niedlugo zalozyc takie cos

http://www.toyosports.co.uk/fmic-seat-l ... -957-p.asp

IC nie za wielki, ale jak na k03s powinien wystarczyc.
Zobacz Profil
greesha
Stella
Stella
 
Posty: 22
Dołączył(a): 4 stycznia 2009, 09:25
Lokalizacja: Knurow/Slough
Auto: Leon 1.8T AUQ

Re: Modyfikacje 1,8 T

Postprzez Grześ » 2 lutego 2010, 18:02

greesha napisał(a):
author napisał(a):
1. Intercooler + orurowanie ok 2000PLN



Ja powinienem niedlugo zalozyc takie cos

http://www.toyosports.co.uk/fmic-seat-l ... -957-p.asp

IC nie za wielki, ale jak na k03s powinien wystarczyc.


nie polecam, kasa w błoto, nie podjął bym sie zamontowania tego, nie ma opcji ze będzie pasować , a nawet jak będzie to z bardzo dużym nakładem roboty i finansowym
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Grześ
TopSport
TopSport
 
Posty: 1280
Dołączył(a): 17 sierpnia 2005, 22:20
Lokalizacja: Mazowieckie
Auto: BFH QUATTRO

Re: Modyfikacje 1,8 T

Postprzez greesha » 2 lutego 2010, 18:35

Grzes tak sie akurat sklada ze jeden z uzytkownikow angielskojezycznego forum juz go kupil i zamontowal. Mowi, ze pasuje swietnie - w zestawie jest wszystko co potrzeba do montazu lacznie z miejscem na sensor MAP. Nie trzeba nic modyfikowac, nawet belki.

Jego auto wlasnie zawirusowali do 241HP/345nM.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Oczywiscie ja nie mowie ze to jakas super rewelacja, ale cena dobra za taki zestaw.
Zobacz Profil
greesha
Stella
Stella
 
Posty: 22
Dołączył(a): 4 stycznia 2009, 09:25
Lokalizacja: Knurow/Slough
Auto: Leon 1.8T AUQ

Re: Modyfikacje 1,8 T

Postprzez author » 9 lutego 2010, 18:50

Panowie,
ceny podałem wg. różnych źródeł z www. Wiadomo, że pewne rzeczy można znaleźc taniej.
Zobacz Profil
author
Stella
Stella
 
Posty: 10
Dołączył(a): 6 lutego 2008, 20:41
Lokalizacja: warszawa
Auto: seat leon 1.8t

Re: Modyfikacje 1,8 T

Postprzez DaMiAnOfr » 23 lutego 2010, 09:45

a ja mam kilka pytań:
1.gdzie kupic down pipe 3'' do k 03s
2.przy modyfikacji wydechu na 2,5 '' co z katalizatorami i co za tym idzie co z sądami lambda ???
3. czy montowac bov'a i czy oprucz dzwięku daje cos wiecej od seryjnej DV
4.mam wkład K&N czy zastąpic go stożkiem ???
z góry dziękuję za odpowiedzi.
Damian.
Obrazek

zamiast serca turbina ,zamiast krwi etylina
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
DaMiAnOfr
Stella
Stella
 
Posty: 16
Dołączył(a): 29 sierpnia 2009, 18:28
Lokalizacja: 3city
Auto: leon

Re: Modyfikacje 1,8 T

Postprzez Lucas » 23 lutego 2010, 18:56

ja usuwalem u siebie kata i to byl blad, auto jezdzilo tak samo nic to nie dalo a tylko benzyna strasznie walilo i zrobilo sie jakos glosno w dziwnym zakresie obrotow. Mialem wydech na 2 tlumikach przelotowych, jak dla mnie bylo idealnie do 4 tys cisza a potem fajnie warczal ;) Na jednym jest zdecydowanie za glosno do codziennej jazdy no ale kto co lubi.

Wkladaj ori filtr i nie kombinuj to ci nic nie da tylko klopoty.
Bov daje +10 respectu na miescie kosztem mocy ;)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Lucas
TopSport
TopSport
 
Posty: 1255
Dołączył(a): 4 marca 2006, 18:51
Lokalizacja: Warszawa
Region: mazowieckie
Auto: Scirocco 2.0 TSI
Silnik: CJXA 2.0

Re: Modyfikacje 1,8 T

Postprzez greesha » 25 lutego 2010, 23:15

Ja tam polecam dobry stozek :) (jetex, green). Odczyty z MAFa mowia ze silnik dostaje wiecej powietrza, a to raczej dobrze. No i nie trzeba miec BOV-a aby posluchac jak ladnie auto "sapie".

Ja wlasnie sie zastanawiam nad usunieciem cata ale tym ostatnim postem to mnie Lucas zmartwiles :<.

A tak przy okazji. Zrobic caly wydech 3" ? czylepiej downpipe 3" a pozniej 2,75"? Bo slyszalem rozne opinie.
Zobacz Profil
greesha
Stella
Stella
 
Posty: 22
Dołączył(a): 4 stycznia 2009, 09:25
Lokalizacja: Knurow/Slough
Auto: Leon 1.8T AUQ

Re: Modyfikacje 1,8 T

Postprzez DaMiAnOfr » 26 lutego 2010, 21:53

a podpowie mi ktoś gdzie szukac ,kupić down pipe ???
Obrazek

zamiast serca turbina ,zamiast krwi etylina
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
DaMiAnOfr
Stella
Stella
 
Posty: 16
Dołączył(a): 29 sierpnia 2009, 18:28
Lokalizacja: 3city
Auto: leon

Re: Modyfikacje 1,8 T

Postprzez Grześ » 3 marca 2010, 08:45

Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Grześ
TopSport
TopSport
 
Posty: 1280
Dołączył(a): 17 sierpnia 2005, 22:20
Lokalizacja: Mazowieckie
Auto: BFH QUATTRO

Re: Modyfikacje 1,8 T

Postprzez sslawek77 » 3 marca 2010, 16:37

DaMiAnOfr napisał(a):a podpowie mi ktoś gdzie szukac ,kupić down pipe ???


http://cgi.ebay.com/ebaymotors/VW-GOLF- ... arQ5fParts
Zobacz Profil
sslawek77
Stella +
Stella +
 
Posty: 88
Dołączył(a): 4 listopada 2009, 21:38
Lokalizacja: krosno
Auto: GTI
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: Modyfikacje 1,8 T

Postprzez greesha » 3 marca 2010, 16:49

http://cgi.ebay.co.uk/SEAT-LEON-99-20v- ... 1c0e436797

zrobic 2,5" czy 3" wydech?

3" nie bedzie juz czasem za duzo ?

dzieki
Zobacz Profil
greesha
Stella
Stella
 
Posty: 22
Dołączył(a): 4 stycznia 2009, 09:25
Lokalizacja: Knurow/Slough
Auto: Leon 1.8T AUQ

Re: Modyfikacje 1,8 T

Postprzez author » 11 marca 2010, 21:45

2,5 cala wystarczy 3 cale downpipe. 3 calowy wydech kompletny jest bez sensu i może zaszkodzic - spowolnienie gazów w układzie.
Zobacz Profil
author
Stella
Stella
 
Posty: 10
Dołączył(a): 6 lutego 2008, 20:41
Lokalizacja: warszawa
Auto: seat leon 1.8t

Re: Modyfikacje 1,8 T

Postprzez Grześ » 13 marca 2010, 20:03

author napisał(a):3 calowy wydech kompletny jest bez sensu i może zaszkodzic - spowolnienie gazów w układzie.


jak się nie ma pojęcia to lepiej nic nie pisać niż takie GŁUPOTY
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Grześ
TopSport
TopSport
 
Posty: 1280
Dołączył(a): 17 sierpnia 2005, 22:20
Lokalizacja: Mazowieckie
Auto: BFH QUATTRO

Re: Modyfikacje 1,8 T

Postprzez Arek84 » 16 marca 2010, 09:47

author napisał(a):2,5 cala wystarczy 3 cale downpipe. 3 calowy wydech kompletny jest bez sensu i może zaszkodzic - spowolnienie gazów w układzie.


Przy silnikach wolnossących dopasowanie wydechu ma duże znaczenie, przy turbo im luźniejszy tym lepszy.
Zobacz Profil
Arek84
Sport
Sport
 
Posty: 352
Dołączył(a): 28 września 2009, 19:58
Lokalizacja: Łowicz
Auto: Leon Sport

Re: Modyfikacje 1,8 T

Postprzez Daniel233 » 19 maja 2010, 21:50

Widzę że co niektórzy szykują bryki pod wyścigi :)
Jeśli ktoś ma kasę na zbyciu i nie ma w co inwestować to fajna sprawa....Powodzenia
Obrazek

:)Cupra mać! :)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Daniel233
LeonClub Team
LeonClub Team
 
Posty: 732
Dołączył(a): 4 października 2009, 22:04
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Region: mazowieckie
Auto: Seat Leon P. Cupra
Silnik: benzyna 1.8 turbo

Re: Modyfikacje 1,8 T

Postprzez budzik » 16 czerwca 2010, 19:49

Zastanawiam sie nad tym wydechem
http://cgi.ebay.ie/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... K:MEWAX:IT
+
http://cgi.ebay.ie/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... K:MEWAX:IT
lub
http://cgi.ebay.ie/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... K:MEWAX:IT
A chcialbym osiagnac cos takiego jak ktos wyrzej napisal ze do pewnego zakresu obrotow nie przeszkadzalo (chodzi o glosnosc oczywiscie) a powyzej juz mruczalo ale tez bez przesady zeby dalo sie tym normalnie jezdzic i w trasie bez zadnych stoperow/nausznikow itp i dlatego pytanie czy to by dalo rade co znalazlem?

I druga sprawa czy taki stozek/zestaw podpasuje do 1.8T AUQ?
http://cgi.ebay.ie/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... K:MEWAX:IT
Nie chodzi mi o jakies spodziewane czy niespodziewane niewiadomoile + KM tylko o sam efekt dzwiekowy czy lepiej normalny stozek + jakos go oddzielic od silnika zeby chlodniejsze powietrze lapal czy moze wogole inny dolot?

Dzieki za odpowiedzi i od razu mowie ze na motoryzacji sie nie znam wiec prosze o ewentualna wyrozumialosc ;)
Zobacz Profil
budzik
Stella +
Stella +
 
Posty: 33
Dołączył(a): 10 stycznia 2010, 10:25
Lokalizacja: Baile Átha Cliath
Auto: Leonka

Re: Modyfikacje 1,8 T

Postprzez Tommi » 14 sierpnia 2010, 19:35

Czy w cuprze R 1M 225KM seryjne IC wystarczają czy trzeba coś wrzucić wydajniejszego przed zrobieniem programu? I jak z wydechem w R, seria wystarczy czy też lepiej go odetkać?
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Tommi
Sport
Sport
 
Posty: 679
Dołączył(a): 12 sierpnia 2007, 10:06
Region: mazowieckie
Auto: Cupra R
Silnik: CHGA 1.6

Re: Modyfikacje 1,8 T

Postprzez Grześ » 15 sierpnia 2010, 09:04

IC dadzą rade , dla poprawienia chłodzenia można zrobić kratki w nadkolu i wyjąc halogeny, a jak już coś rosząc to tyko ic z dobrym rdzeniem


Wydech jest deczko ponad 2 cale wystarczy do programu ale jak by zrobić 3dp i resztę 2,75 będzie sporo lepiej nie ma sie co oszukiwać
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Grześ
TopSport
TopSport
 
Posty: 1280
Dołączył(a): 17 sierpnia 2005, 22:20
Lokalizacja: Mazowieckie
Auto: BFH QUATTRO

Re: Modyfikacje 1,8 T

Postprzez Tommi » 15 sierpnia 2010, 11:40

A co tak naprawdę da wydech do samego programu, będzie to w jakiś sposób odczuwalne czy tylko da odetchnąć turbinie?
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Tommi
Sport
Sport
 
Posty: 679
Dołączył(a): 12 sierpnia 2007, 10:06
Region: mazowieckie
Auto: Cupra R
Silnik: CHGA 1.6

Re: Modyfikacje 1,8 T

Postprzez Grześ » 15 sierpnia 2010, 12:34

TOMMI napisał(a):czy tylko da odetchnąć turbinie?


takie jest jego główne zadanie, będzie więcej mocy , a moment bardziej dostępny w zakresie obrotow
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Grześ
TopSport
TopSport
 
Posty: 1280
Dołączył(a): 17 sierpnia 2005, 22:20
Lokalizacja: Mazowieckie
Auto: BFH QUATTRO

Re: Modyfikacje 1,8 T

Postprzez airzocho » 15 sierpnia 2010, 20:41

greesha daj znac jak juz będziesz miał u siebie ten IC. Sam chciałem taki nabyć ale chwilowo kasa poszła na coś innego.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
airzocho
Signo
Signo
 
Posty: 112
Dołączył(a): 15 listopada 2009, 23:12
Lokalizacja: Sopot
Auto: VW T5
Silnik: TDI pompowtryski PD


Powrót do Leon 1 - Techniczne Benzyna

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości