przemest, błędów na VAG nie ma. Ja mam silnik APP, ale po zmianie turbo na K04-023. Wraz z moim nadwornym mechanikiem i modyfikatorem kolegą Grześ z LCT

obstawiliśmy wtryski (380cc) => wzięliśmy pod uwagę:
1. Jak pochylę się na poszczególnymi wtryskami to szczególnie nad 3 czuć wyraźnie paliwo bardziej niż nad pozostałymi.
2. Śmierdzi paliwem w kabinie
3. Śmierdzi paliwem w filtrze powietrza (cały czas się zastanawiam jak to możliwe...)
4. Przewody, kolektor, odma itp, są szczelne.
5. Wzrosło spalanie i mimo wymiany pierwszej sondy lambda nie spadło.
6. Czuć zmulenie przy max bucie. Tak jakby właśnie zalewało.
Diagnoza być może błędna, ale jeszcze nie wymieniłem wtrysków, bo stwierdziłem, że to okazja, że założyć nowe 440cc

i czekam na mojego najlepszego tunera, żeby przy okazji skorygował soft

. Wtedy będę wiedział na 100%, czy się mylę czy nie.