Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior
tu moim zdaniem leży problem. Jak nie połamały się zawory i nie wpadły do silnika to pierścienie się nie miały jak zepsuć. Prędzej zjeb.. naprawę głowicy i tu jest nieszczelność.muph19 napisał(a):naprawa głowicy..
przez Axee
a moze Twoj mechanik zle zalozyl uszczelke pod glowica?
muph19 napisał(a): kupa dymu przy odpalaniu
No chyba, że poinformujesz kupującego o problemach z silnikiem i on świadomie kupi taki samochód.
IMHO prowadnice zaworowe, krzywa glowica, zrabana uszczelka pod glowica, krzywa korba - to moze byc przyczyna. Jak sie zdecydowaliscie na remont glowicy po rozsypaniu rozrzadu, pierwsze co powinno byc zrobione, to upewnienie sie ze dol silnika jest OK. Jezeli padly tez pierscienie, lub ktoras korba jest krzywa, to silnik nadaje sie na smietnik.
BTW za ~2KPLN mial bys drugi kompletny sprawny silnik .
muph19 napisał(a):4 zawory były uszkodzone!
... który tez nikt nie wie czy będzie sprawy a jak będzie to ile pociągniemarcus415 napisał(a):sa rowne kosztom drugiego silnika.
Peter007 napisał(a):... który tez nikt nie wie czy będzie sprawy a jak będzie to ile pociągniemarcus415 napisał(a):sa rowne kosztom drugiego silnika.
borowa napisał(a):Przy takim spalaniu oliwki tj. 4 litry i dymieniu to raczej pierścionki nie głowica. Tak obstawiam.
borowa napisał(a):marcink79, na początku tak pasowało zrobić ale teraz kiedy już trochę kapusty włożone to nie wiem czy nie warto ciągnąć tego dalej. P.S. Nie bądź lizus
borowa napisał(a):P.S. Nie bądź lizus :p
transit_master napisał(a): gorące źródła
Piteer napisał(a):gdyby korba byłą krzywa to by było to słychać w pracy silnika.
Piteer napisał(a):uszczelka i gumki na zaworach silnik złapał większą kompresję
Powrót do Leon 1 - Techniczne Benzyna
Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 1 gość