Wszystko co dotyczy silnika, przeniesienia napędu, modyfikacji, ...
Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior
przez mateoo » 17 stycznia 2013, 19:15
Witam jakiś czas temu mojemu seatowi zaczeły wariować obroty zaświeciła się kontrolka od silnika. Na komputerze okazało się że jest awaria zaworu EGR zawór został zmieniony siadł drugi raz też został zmieniony. Po dugiej wymianie zaświeciła mi się kontrolka EPC I kontrolka silnika okazało się że jest awaria jakiegoś czujnika mechanik go wyczyścił bo był cały w oleju ALE SAMOCHÓD ZACZOŁ SZARPAĆ przy jeździe na każdym z biegów. Zosały zmienione świece. Samochód rano ciężko odpala i czasami kopci na niebiesko i podrafi pociągnąć troszkę oleju, i cały czas szarpie i od 2 dni doszły jakieś skrobotania od silnika. Olej i wszystkie filtry są zmienione
-
Zobacz Profil
mateoo
- Stella

-
- Posty: 12
- Dołączył(a): 8 października 2012, 19:29
- Auto: Seat Leon
przez Rafalski » 18 stycznia 2013, 08:57
mateoo napisał(a): Samochód rano ciężko odpala i czasami kopci na niebiesko i podrafi pociągnąć troszkę oleju, i cały czas szarpie i od 2 dni doszły jakieś skrobotania od silnika. Olej i wszystkie filtry są zmienione
Zbyt Kolorowo chłopie to nie wygląda...
“Nie jeździj szybciej niż lata Twój Anioł Stróż”
-
Zobacz Profil

Rafalski
- Stella +

-
- Posty: 79
- Dołączył(a): 7 stycznia 2013, 12:47
- Region: małopolskie
- Auto: Seat Leon II
- Silnik: BSE 1.6
przez marcin7x5 » 18 stycznia 2013, 10:53
Byc może masz cały czas otwarty/niedomknięty do końca zawór EGR stąd te trudności z odpaleniem i dymieniem. Ale może też być tak, że EGR zacina się bo silnik pali ci olej stąd masz duzo nagaru. Czy ubywa ci oleju?
-
Zobacz Profil

marcin7x5
- Cupra

-
- Posty: 3891
- Dołączył(a): 8 kwietnia 2008, 12:01
- Lokalizacja: CRY
- Region: kujawsko-pomorskie
- Auto: leon 1M
- Silnik: AUS 1.6
przez mateoo » 18 stycznia 2013, 15:21
Tak ubywa oleju.
-
Zobacz Profil
mateoo
- Stella

-
- Posty: 12
- Dołączył(a): 8 października 2012, 19:29
- Auto: Seat Leon
przez kebziu » 19 stycznia 2013, 13:54
zobacz koniecznie czujnik położenia wału... dziś zrobiłem. u mnie problem był tego typu że na zimnym silniku wszystko było ok a na rozgrzanym było szarpanie na kazdym biegu nie miał siły samochód i do tego po zrzuceniu na luz obroty skakały nawet do 3 tyś...po zmianie bajka.
-
Zobacz Profil
kebziu
- Stella

-
- Posty: 29
- Dołączył(a): 14 marca 2012, 20:12
- Auto: Toledo
Powrót do Leon 1 - Techniczne Benzyna
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości