Miałem wymieniony tłok... z oszczędności tylko ten uszkodzony...
Wszystko było ok ... lecz od jakiegoś czasu borykam się z usterką (vag - brak iskry lub przerwa na cylindrze nr2) odnoszę wrażenie, że tłok w ogóle nie chodzi.... Tzn. falujące obroty, nierówna praca, telepanie silnikiem na wszystkie strony, co odczuwalne jest na drążku zmiany biegów jak i całym samochodzie.... Więc sprawdziłem kompresje, wszystkie tłoki wydają się być ok... więc idę dalej tym tropem i chciałbym sprawdzić komputer gdyż kable nowe, świece nowe, dwie cewki na obydwóch tak samo... Więc chciałbym sprawdzić komputer zrobić pomiary i tak dalej może to już ostatni level (życie) tego komputera? Aha jeszcze czasami problem z odpaleniem na ciepłym i nieostygniętym do zera silniku np. podczas krótkich tras... Co objawia się długim kręceniem rozrusznikiem a po chwili odpalenie, ale na obrotach 1200 /min i tak aż do ostygnięcia do zera...
Teraz wracając chciałbym sprawdzić wyjścia na komputerze ile mają V i tak dalej ... Tylko ma ktoś albo może sprawdzić u siebie, jakie powinny być tam napięcia?
ps. komputer czyt. sterownik....
ps2. plan był by zmienić silnik, ale skoro kompresja ok to nie widzę sensu