Wszystko co dotyczy silnika, przeniesienia napędu, modyfikacji, ...
Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior
przez amcora » 11 grudnia 2012, 00:28
Witam Panowie
Od jakiegos czasu moj leonodas. 1.8 t 20 v 180 hp czyli serja przy dodawaniu gazu oraz puszczaniu pedalu gazu nie robil tego plynnie tylko szarapnol. Usluszalem ze to moze turbo a ze to moje pierwsze auto doladowane pojechalem podpiac sie pod kompa i wyskoczyl blad 17608. Na forach wyczytalem ze moze to miec zwiazek tez z pojawiajacym sie oleje
W dziurze od cewki czy tez swiecy bo mam taki objaw. Teraz pytanie co moze byc tego powodem? Czytalem ojakis dv i innych ale jestem zielony w tym temacie prosze o pomoc i jakies wyjasnienia terminologii dv n249 bov bo kompletnie nie wiem co czytam?
Z gory serdecznie dziekuje.
Ostry Bas Cały Czas
-
Zobacz Profil
amcora
- Stella +

-
- Posty: 72
- Dołączył(a): 14 listopada 2011, 01:18
- Lokalizacja: Warszawa
- Auto: Seat Leon 1.8 T
- Silnik: AUQ 1.8
przez Grześ » 11 grudnia 2012, 11:17
17608 - Boost Pressure Control Valve (N249): Mechanical Malf
do wymiany zawór n249 znajduje sie pod kolektorem sacym
do wymiany uszczelka pod deklem zaworowym i nie będzie oleju
sory ale na forum wszystko byo poszukaj a znajdziesz co to dv bov n75 czy n249
-
Zobacz Profil

Grześ
- TopSport

-
- Posty: 1280
- Dołączył(a): 17 sierpnia 2005, 22:20
- Lokalizacja: Mazowieckie
- Auto: BFH QUATTRO
przez amcora » 4 sierpnia 2015, 19:21
Dzięki za pomoc. To ten przykręcony do takiej blachy pod kolektorem ssącym bliżej przepustnicy?
Ostry Bas Cały Czas
-
Zobacz Profil
amcora
- Stella +

-
- Posty: 72
- Dołączył(a): 14 listopada 2011, 01:18
- Lokalizacja: Warszawa
- Auto: Seat Leon 1.8 T
- Silnik: AUQ 1.8
Powrót do Leon 1 - Techniczne Benzyna
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość