Wszystko co dotyczy silnika, przeniesienia napędu, modyfikacji, ...
Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior
przez Kr3c1k » 6 lipca 2016, 20:22
Witam.
Pisalem juz o swoim problemie moderator zamknal temat ale wkoncu doszlem co sie stalo. Spojrzalem na przepustnice byla czysta. Wiec odpialem kostke od EGR wrazie czego zaizolowalem tasma i rundka do pracy. Przestalo falowac i jakby wieksza moc dostal. Pytanie mam czy moge tak jezdzic czy lepiej wymienic EGR?
-
Zobacz Profil
Kr3c1k
- Stella

-
- Posty: 15
- Dołączył(a): 24 czerwca 2016, 22:31
- Auto: Leon 1
- Silnik: BCB 1.6
przez marcin7x5 » 7 lipca 2016, 06:12
Jak nie będzie ci przeszkadzał check na desce to jeździj. Tylko dziwne że odpięcie wtyczki uszczelniło zawór. Możesz pobawić się w jego czyszczenie i adaptację.
-
Zobacz Profil

marcin7x5
- Cupra

-
- Posty: 3891
- Dołączył(a): 8 kwietnia 2008, 12:01
- Lokalizacja: CRY
- Region: kujawsko-pomorskie
- Auto: leon 1M
- Silnik: AUS 1.6
przez Kr3c1k » 7 lipca 2016, 20:02
Pomysle w week. Troche poczytalem na forum ze jak sie odlacza to dobrze pogazowac zeby sie zamknal. Mi sie udalo bez tego a tylko wtyczke odpialem. Mieszkam w UK wiec lepiej kupic uzywany EGT ze szrotu czy przeczyscic?
-
Zobacz Profil
Kr3c1k
- Stella

-
- Posty: 15
- Dołączył(a): 24 czerwca 2016, 22:31
- Auto: Leon 1
- Silnik: BCB 1.6
przez marcin7x5 » 7 lipca 2016, 22:06
Zawsze lepiej reanimować swój.
-
Zobacz Profil

marcin7x5
- Cupra

-
- Posty: 3891
- Dołączył(a): 8 kwietnia 2008, 12:01
- Lokalizacja: CRY
- Region: kujawsko-pomorskie
- Auto: leon 1M
- Silnik: AUS 1.6
Powrót do Leon 1 - Techniczne Benzyna
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości