Problem jaki pojawił mi się w jednostce napędowej 1,4 .16V
Oprócz klasycznego stukania zaworów pojawia się problem braku ciśnienia oleju w głowicy na wolnych obrotach.
W zimę złapało mi odmę (nie wiedziałem jak to wygląda dopiero jak wyszło wszystko bagnetem)
Najśmieszniejsze jest to , że gdy silnik dostanie obciążenia klimatyzacją pojawia się z rury niebieski dym a po jakimś czasie zaczyna pikać kontrolka oleju.
Mechanik powiedział mi , że to już koniec jednostki napędowej, ale najlepsze jajo jest w tym że na naklejce rozrządu mam litery BAD a w bagażniku AXF (brat ma identyczny w golfie 4). Pytania moje są dwa :
Czy ma znaczenie oznakowanie silnika co do skrzyni biegów (np AXF nie pasuje do skrzyni z BBY lub BAD)
CZy ktoś może mi podpowie jaka jest szansa uratowania obecnego silnika?? lub jaki model założyć . W dowodzie mam wpisany rok produkcji 00 , 55kW. Jak widać jestem laik w temacie , więc proszę zawodowców o pomoc



Proszę o podpowiedzi na adres e-mail :walczzdlugiem@poczta.pl