Reklama

Zapraszamy do polubienia naszego nowego fanpage na Facebook'u.

1.8 20v APG PB+LPG 125HP

Wszystko co dotyczy silnika, przeniesienia napędu, modyfikacji, ...

Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior

1.8 20v APG PB+LPG 125HP

Postprzez Draco_90 » 18 lipca 2017, 22:00

Witam .
Dzisiaj byłem na sprawdzeniu zawieszenia i składu mieszanki swojego Leona. Diagnosta stwierdził , że mogę mieć nie szczelny układ wydechowy. Po podpięciu pod kompa ukazały mi się kilka błędów. Może ktoś podpowie od czego zacząć by usunąć usterki.
17848 EGR Valve(N18) Open Circuit
17524 Oxygen(Lambda) Sensor Heating: B1 S1: Open Circuit
16787 EGR Valve(N18) Malfunction
18010 Power Supply Terminal 30: Voltage too Low
16514 Oxygen ( Lambda) Sensor B1 S1: Mulfunction in Circuit
Zobacz Profil
Draco_90
Stella
Stella
 
Posty: 16
Dołączył(a): 27 grudnia 2015, 16:48
Region: mazowieckie
Auto: Seat Leon
Silnik: APG 1.8

Reklama

Re: 1.8 20v APG PB+LPG 125HP

Postprzez marcin7x5 » 19 lipca 2017, 18:55

Wykasuj i sprawdź za jakiś czas które się powtórzą. Sprawdź zaciski na aku bo masz kłopoty z zasilaniem.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
marcin7x5
Cupra
Cupra
 
Posty: 3896
Dołączył(a): 8 kwietnia 2008, 12:01
Lokalizacja: CRY
Region: kujawsko-pomorskie
Auto: leon 1M
Silnik: AUS 1.6

Re: 1.8 20v APG PB+LPG 125HP

Postprzez Seven25 » 20 lipca 2017, 14:32

Większość błędów to Lambda i Egr, Egr można wyczyścić albo zaślepić :wink: , Lambda to lambda, sprawdź, zasilanie kable, w Fokusie mojej kobiety wyskakiwał też podobny błąd, każdy lambda do wymiany, wszedłem pod auto okazało się, że kabel był przetarty i masował :D. Ale przed wszystkim usuń i zobacz czy się pojawi znów, bo to może jakieś stare błędy, tak jak kolega wyżej napisał ;)
Zobacz Profil
Seven25
Sport
Sport
 
Posty: 220
Dołączył(a): 26 czerwca 2010, 17:34
Lokalizacja: Wola Ociecka
Auto: Cupra4
Silnik: benzyna 2.8 V6

Re: 1.8 20v APG PB+LPG 125HP

Postprzez black-dimon » 30 września 2017, 20:15

Podłącze się do tematu choć dawno nic się nie dzieje.
U mnie jest kilka błędów:
16806 Main Catalyst Efficiency - Below Threshold (Bank 1) B
17536 P1128 Długoterminowy pomiar paliwa – system za słaby (bank 1) B
16795 Secondary Air Injection System (B2) - Incorrect Flow B
16684 Random Misfire Detected - Any Cylinder B
16685 Cylinder #1 - Misfire Detected A or B / Blink
16687 Cylinder #3 - Misfire Detected A or B / Blink
16514 O2 Sensor Circuit - Malfunction (Bank 1 Sensor 1) A

W aucie wymienione świece i przewody wn,
Ogólnie źle się użytkuje samochód: ciężko pali, śmierdzi po odpaleniu benzyną, na gazie chwilę jedzie, przydusi się i przełącza na pb, szarpie, podczas jazdy po wrzuceniu na luz gaśnie.
Raz podczas jazdy zaczął przerywać i zaczęła migać kontrolka check, stąd też błędy wypadania zapłonu, po zgaszeniu i ponownym zapaleniu objaw ustąpił.
Ogólnie w aucie kontrolka check nie gaśnie, po wykasowaniu błędów dzień i od nowa.

Na pokładzie lpg koltec necam.
Zobacz Profil
black-dimon
Sport
Sport
 
Posty: 231
Dołączył(a): 14 kwietnia 2013, 10:59
Auto: leon
Silnik: APG 1.8

Re: 1.8 20v APG PB+LPG 125HP

Postprzez marcin7x5 » 1 października 2017, 09:02

Masz wypadania zapłonu i trzeba ustalić co je powoduje. Pierwsze co to zakręcasz całkowicie lpg i jeździsz na samym Pb. Skoro przewody o świece nowe to trzeba przyjrzeć się cewce zapłonowej oraz wtryskiwaczom. Do pomiaru kompresja bo mogą być podpalone zawory. Warto byłoby sprawdzić odczyty z czujnika temp wody.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
marcin7x5
Cupra
Cupra
 
Posty: 3896
Dołączył(a): 8 kwietnia 2008, 12:01
Lokalizacja: CRY
Region: kujawsko-pomorskie
Auto: leon 1M
Silnik: AUS 1.6


Powrót do Leon 1 - Techniczne Benzyna

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości