Bardzo bym prosił żebyś ktoś zerknął i powiedział mi co się tutaj odpierdala..
Od początku jak go kupiłem występuje poszarpywanie na wolnych, jakby gubił czasem zapłon, ale pod obciążeniem zapierdala jak trzeba i nic się nie działo przez 20 tysięcy km.
Teraz poszarpywanie jak było tak jest, i jakiś czas temu kilka razy wszedł mi w tryb awaryjny i na zegarze od boosta było widać, że prawie nic nie dmucha, podłączyłem kompa i był błąd mechaniczny n249. Wymieniłem go na nowy wraz z nową oryginalną DV, dwa tygodnie spokoju i wczoraj znowu to samo i znowu błąd:
-n249
-bład spadku ciśnienia (check DV!)
-i jeszcze do tego wypadanie zapłonu na 1 cylindrze (wymieniane były tylko świece za całej kadencji auta.
-cały czas jest jeszcze błąd sondy za katem ponieważ go wyrzuciłem
Bardzo proszę o pomoc.. dodam, że miesiąc temu byłem na hamowni i pokazało 230 stabilnych koni.
002-033

003-020

020-115

115-118

032
