Wszystko co dotyczy silnika, przeniesienia napędu, modyfikacji, ...
Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior
przez radson93 » 23 kwietnia 2015, 12:48
Reasumująć co tutaj zostało napisane, to zawór hybrydowy Forge Splitter tylko nadaje się do 1.8T po 2003 który nie wywali błędu, nie przeleje auta i nie bedzie spadku mocy? Jedyny minus to jego cena nowy 800zł+ Będę miał okazje założyć Forge Splitter hybryde do swojego 1.8T AUQ także podzielę się opinią i wrażeniami a napewno już jego minusami jeśli takowe będą

-
Zobacz Profil
radson93
- Sport

-
- Posty: 253
- Dołączył(a): 8 lutego 2015, 23:10
- Auto: Top Sport
- Silnik: AUQ 1.8
przez REV » 23 kwietnia 2015, 14:53
przeciez juz był temat wałkowany że podobno hybryda od properfect też nie wywala błędów
-
Zobacz Profil

REV
- Sport

-
- Posty: 545
- Dołączył(a): 17 października 2012, 17:19
- Auto: eRka
- Silnik: BAM 1.8
przez radson93 » 1 maja 2015, 21:29
A więć założyłem Forge Splittera i jest spoko

błędów zero, auto jedzie dobrze nie odczuwam różnicy poczas jazdy a jeśli chodzi o efekt "psssst" (a to pewnie kazdego interesuje najbardziej) to jest zadowalający ale i nie powalający na kolana no ale umówmy sie 1.8T to nie Subaru czy Lancer

-
Zobacz Profil
radson93
- Sport

-
- Posty: 253
- Dołączył(a): 8 lutego 2015, 23:10
- Auto: Top Sport
- Silnik: AUQ 1.8
przez hornet15re1 » 9 maja 2015, 19:25
REV napisał(a):przeciez juz był temat wałkowany że podobno hybryda od properfect też nie wywala błędów
Potwierdzam ja juz 2 lata jeżdżę na tym i wszystko gra... i kosztuje ponad 2 razy mniej od Forge
Jeżdżę na LPG...i jestem z tego dumny!!!
AUQ 1.8 20VT+DOWNPIPE+TIP+FMIC+WIRUS 1,2bar
-
Zobacz Profil

hornet15re1
- Sport

-
- Posty: 427
- Dołączył(a): 19 września 2011, 19:40
- Lokalizacja: łódzkie
- Auto: Leon 1.8 TS
- Silnik: AUQ 1.8
Powrót do Leon 1 - Techniczne Benzyna
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość