Reklama

Zapraszamy do polubienia naszego nowego fanpage na Facebook'u.

turbo K4

Wszystko co dotyczy silnika, przeniesienia napędu, modyfikacji, ...

Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior

Re: turbo K4

Postprzez Kawas » 17 kwietnia 2007, 13:20

da się - musisz tylko to restrykcyjne kolano seryjne zastąpić dobrej jakości kolankiem i kawałkiem rury z nierdzewy.
odnośnie fmic'a - jest to bezwzględny warunek - auto będzie Ci puchło na seryjnym, tymbardziej ze zbliza sie lato.
Jak zacznie puchnąć za bardzo to będą jaja..
Zobacz Profil
Kawas
Signo
Signo
 
Posty: 105
Dołączył(a): 9 maja 2004, 23:27
Lokalizacja: Wrocław
Auto: auq+

Reklama

Re: turbo K4

Postprzez doeminik » 17 kwietnia 2007, 13:30

a gdzie znajdę taki gotowy intake forge'a o którym wspomniałeś ??
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
doeminik
Stella +
Stella +
 
Posty: 49
Dołączył(a): 25 sierpnia 2006, 16:39
Lokalizacja: TG/DE
Auto: AUQ+

Re: turbo K4

Postprzez Kawas » 18 kwietnia 2007, 16:48

na szkopskim ebay :)
Zobacz Profil
Kawas
Signo
Signo
 
Posty: 105
Dołączył(a): 9 maja 2004, 23:27
Lokalizacja: Wrocław
Auto: auq+

Re: turbo K4

Postprzez Grześ » 18 kwietnia 2007, 20:38

no nie wiem ktory powinien byc do k04-001 wiec wkleje 2
, ostrzegam ze ceny :x

http://cgi.ebay.de/Audi-TT-S3-Silikon-A ... dZViewItem
jest razem z DV

http://cgi.ebay.de/Audi-VW-Ansaugschlau ... dZViewItem

raczej ten pierwszy bedzie pasowal bo w drugiej aukcji napisali ze do 150 i 180 KM,

ostatni link do k04-023

http://cgi.ebay.de/Audi-TT-S3-Seat-Leon ... dZViewItem

[ Dodano: Czw 19 Kwi, 2007 ]
http://moto.allegro.pl/item187067152_in ... iesel.html

IC z BPX moze warto sie nad nim zastanowic ewentualna naprawa nie powina byc klopotliwa
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Grześ
TopSport
TopSport
 
Posty: 1280
Dołączył(a): 17 sierpnia 2005, 22:20
Lokalizacja: Mazowieckie
Auto: BFH QUATTRO

Re: turbo K4

Postprzez Kawas » 19 kwietnia 2007, 09:23

ten intercooler to dobre rozwiązanie
odnośnie intake'a - nie musisz zmieniać przepływki więc ten z wersji 180 kucy będzie ok.
Zobacz Profil
Kawas
Signo
Signo
 
Posty: 105
Dołączył(a): 9 maja 2004, 23:27
Lokalizacja: Wrocław
Auto: auq+

Re: turbo K4

Postprzez gajdar » 19 kwietnia 2007, 12:37

Kawas, no dobra to jakie kryteria powinien spełniać intercooler ?.
Jakieś wymiary ?,podejście ?,pojemność/przepływ ?
Czemu np nie mógłby być ten np ? :
intercooler
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
gajdar
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 762
Dołączył(a): 26 października 2004, 20:49
Lokalizacja: częstochowa
Auto: Altea & 929RR

Re: turbo K4

Postprzez Tonny S » 19 kwietnia 2007, 12:43

Czemu np nie mógłby być ten np ? :
Z tego samego powodu, dla którego do TDi też sie nie stosuje poza ori rozwiązaniem w ARL - do wymiany pas przedni i musi byc komplet chłodnic od ARL (no chyba, że rzeżba) koszt ok 1500 zł a za tyle masz custom z orurowaniem.
Nie ma litosci dla http://dziecineo.prv.pl/
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Tonny S
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 8148
Dołączył(a): 29 marca 2004, 18:35
Lokalizacja: Pomorze
Auto: Harley-Davidson

Re: turbo K4

Postprzez Kawas » 19 kwietnia 2007, 14:11

Zobacz Profil
Kawas
Signo
Signo
 
Posty: 105
Dołączył(a): 9 maja 2004, 23:27
Lokalizacja: Wrocław
Auto: auq+

Re: turbo K4

Postprzez doeminik » 3 maja 2007, 11:21

jaki moment można uzyskać na tej dmuchawce k04-001
???? PS 1,8T powered by COMPSPORT
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
doeminik
Stella +
Stella +
 
Posty: 49
Dołączył(a): 25 sierpnia 2006, 16:39
Lokalizacja: TG/DE
Auto: AUQ+

Re: turbo K4

Postprzez Grześ » 3 maja 2007, 11:36

350 nm
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Grześ
TopSport
TopSport
 
Posty: 1280
Dołączył(a): 17 sierpnia 2005, 22:20
Lokalizacja: Mazowieckie
Auto: BFH QUATTRO

Re: turbo K4

Postprzez doeminik » 22 czerwca 2007, 11:09

jaki kod ma w końcu turbo
bo jedni piszą 53049500001 a inni 53049700001
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
doeminik
Stella +
Stella +
 
Posty: 49
Dołączył(a): 25 sierpnia 2006, 16:39
Lokalizacja: TG/DE
Auto: AUQ+

Re: turbo K4

Postprzez Grześ » 24 czerwca 2007, 20:13

a co to za nr ? nie jest to ani nr vag ani oznaczenie turbo
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Grześ
TopSport
TopSport
 
Posty: 1280
Dołączył(a): 17 sierpnia 2005, 22:20
Lokalizacja: Mazowieckie
Auto: BFH QUATTRO

Re: turbo K4

Postprzez electron » 25 czerwca 2007, 05:32

5304-970-0001 to fabryczny numer natomiast 950 moze oznaczac jakies poregeneracyjne turbo (regeneracja w fabryce) nie u kowalskiego :-)
Zobacz Profil
electron
Stella +
Stella +
 
Posty: 71
Dołączył(a): 15 maja 2007, 01:25
Lokalizacja: Wrocław
Auto: leon ARL+

Re: turbo K4

Postprzez Grześ » 26 czerwca 2007, 18:22

ogladalem zimna strone muszli i zeczywiscie sa tam jakies nr podobne do tych ale mi tam to nic nie mowi electron, skad wzioles info o tych nr , przewaznie posugujemy sie nr vag albo k04- xxx , k03-xxx
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Grześ
TopSport
TopSport
 
Posty: 1280
Dołączył(a): 17 sierpnia 2005, 22:20
Lokalizacja: Mazowieckie
Auto: BFH QUATTRO

Re: turbo K4

Postprzez electron » 26 czerwca 2007, 21:59

k04- xxx , k03-xxx to skrócone numery a ja podalem pelne :-) (kiedys sie bawilem w regeneracje owych ślimaczków :-P jak to klienci okreslali )

jesli mnie pamiec nie myli to mercedes vito ma k03-007 czyli 5303 970 0007 , człon 970 moze byc tez inny spotkalem sie z czlonami 988 i jakimis innymi jeszcze oznaczaly turbinki poregeneracyjne w fabryce
Zobacz Profil
electron
Stella +
Stella +
 
Posty: 71
Dołączył(a): 15 maja 2007, 01:25
Lokalizacja: Wrocław
Auto: leon ARL+

Re: turbo K4

Postprzez doeminik » 27 czerwca 2007, 10:44

przewertowałem cały katalog KKK i jeśli chodzi o K04-001 to są właśnie dwa modele (a może jest to jedno i to samo),
jeden z nich ma nr fabryczny 5304 950 0001 i wg katalogu seryjnie montowane w A3/TT upgraded
oraz drugi nr to 5304 970 0001 i wg katalogu seryjnie montowane w Ford Transit TD

Grześ a ty masz u siebie k04-001 ?? jeśli tak to możesz sprawdzić dokładny nr jaki jest napisany na suszarce ?
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
doeminik
Stella +
Stella +
 
Posty: 49
Dołączył(a): 25 sierpnia 2006, 16:39
Lokalizacja: TG/DE
Auto: AUQ+

Re: turbo K4

Postprzez Grześ » 27 czerwca 2007, 15:53

obecnie w aucie jeszcze k03s ale juz lezy i czeka wieksza 8)

[ Dodano: Sro 27 Cze, 2007 ]
http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... 44326cfbea

[ Dodano: Sro 27 Cze, 2007 ]
zdjecie k03 i k04-01
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Grześ
TopSport
TopSport
 
Posty: 1280
Dołączył(a): 17 sierpnia 2005, 22:20
Lokalizacja: Mazowieckie
Auto: BFH QUATTRO

Re: turbo K4

Postprzez doeminik » 28 czerwca 2007, 08:40

zczytaj ten numer z K04-01 :roll:
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
doeminik
Stella +
Stella +
 
Posty: 49
Dołączył(a): 25 sierpnia 2006, 16:39
Lokalizacja: TG/DE
Auto: AUQ+

Re: turbo K4

Postprzez Grześ » 28 czerwca 2007, 10:28

http://www.streetracing.pl/forum/viewto ... highlight=

tu masz link do tematu ze zdjeciami , ta turbinka z czystrzym aktuatorem to k04 w zasadzie to tylko jedna cyfra jest nie widoczna
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Grześ
TopSport
TopSport
 
Posty: 1280
Dołączył(a): 17 sierpnia 2005, 22:20
Lokalizacja: Mazowieckie
Auto: BFH QUATTRO

Re: turbo K4

Postprzez PatTDI » 28 czerwca 2007, 14:19

doeminik napisał(a):zczytaj ten numer z K04-01 :roll:


Ale Ty potrzebujesz K04-23 ;-)
CompSport
www.compsport.pl
www.compsport.fotolog.pl
Modyfikacje Sterowników Silnikowych
696030909
696030910
33 8213118
GG 3643857
Bielsko-Biała

AP jest jak Phillips "dobry" we wszystkim
Zobacz Profil
PatTDI
COMPSport
 
Posty: 263
Dołączył(a): 8 czerwca 2004, 20:00
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Auto: Audi S

Re: turbo K4

Postprzez Grześ » 28 czerwca 2007, 15:54

doeminik, szuka k04-001 tak aby zamontowac i wszystko bylo plug&play

http://cgi.ebay.de/KKK-K04-001-upgrade- ... dZViewItem

moze to jeszcze pomoze
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Grześ
TopSport
TopSport
 
Posty: 1280
Dołączył(a): 17 sierpnia 2005, 22:20
Lokalizacja: Mazowieckie
Auto: BFH QUATTRO

Re: turbo K4

Postprzez doeminik » 5 lipca 2007, 10:35

PatTDI napisał(a):
doeminik napisał(a):zczytaj ten numer z K04-01 :roll:


Ale Ty potrzebujesz K04-23 ;-)

narazie $ zabraknie więc graty na K04-23 się powoli kompletują a w między czasie chce wstawić plug&play K04-01 :wink:
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
doeminik
Stella +
Stella +
 
Posty: 49
Dołączył(a): 25 sierpnia 2006, 16:39
Lokalizacja: TG/DE
Auto: AUQ+

Benzyna -> turbo K4

Postprzez darioital » 14 lipca 2007, 23:06

Borg Wagner K04 001 53049500001 162 kw 220 km Audi S3 99r plug&play pasuje idealnie mam u siebie
Zobacz Profil
darioital
Stella
Stella
 
Posty: 23
Dołączył(a): 14 lipca 2007, 22:35
Lokalizacja: wrocek
Auto: cupra 6k2 1.8t

Re: turbo K4

Postprzez Dżoyo » 24 czerwca 2008, 10:17

Grześ napisał(a):http://www.motoarena.pl/ zadzwon do nich i popros o k04 001 lepiej wes nowke

nie mieli, nie mają i nie planują wprowadzać takowej do ofert, macie może jeszcze jakieś źródła poza ebay??
Na ebayu udało mi się znaleźć oferty w granicy 1000 Euro.
Jest jakaś Chińska za około 1400pln z przesyłką ale nie znam firmy.
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/UPGRADE- ... enameZWD2V
W motoarena za zwykła K03s za nówke trzeba płacić 2745 a za regenerowaną 2440
Zobacz Profil
Dżoyo
Stella +
Stella +
 
Posty: 75
Dołączył(a): 14 listopada 2005, 12:18
Lokalizacja: Łódź
Auto: Leon 1,8T VTG

Re: turbo K4

Postprzez Grześ » 24 czerwca 2008, 12:37

motormo jest przedstawicielem Borg Warner Turbo Systems wiec jak to nie planuja wprowadzic do oferty skoro sa przedstawicielem to niech sciagna

nie wiem z kim ty tam rozmawiales ale mi na maial powiedzieli ze taka turbina kosztuje u niech 2440 zł bylo to 2 lata temu wiec ceny mogly pujsc w gore wiec

mailowalem z Jacek Sokołowski jsokolow@motoarena.pl

co do regeneracji w motoremo to nie slyszalem dobrych opini jak moge cos polecic to http://www.reampoland.pl/ ewentualnie odezwij sie do nich moze cos zalatwia k04-001

poza niemieckim eaby zostaje sciaganie ze stanow

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/KKK-K04- ... .m20.l1116
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Grześ
TopSport
TopSport
 
Posty: 1280
Dołączył(a): 17 sierpnia 2005, 22:20
Lokalizacja: Mazowieckie
Auto: BFH QUATTRO

Re: turbo K4

Postprzez slusar » 10 listopada 2008, 21:13

Panowie bardzo konkretna dyskusja i na temat
jesli moge to zapytam o kilka kwestii
mianowicie
czy hybryda k 03/04 to nic innego jak k04 01 czy moze sie myle
jakie parametry przy zastosowaniu takowej suszarki w AGU w polaczeniu z FMIC wydechem MG wiekszymi wtryskami zmiana dolotu i czy takowa przerobka nie wplynie negatywnie na samochod?? chcialbym aby nadal tak sie spisywalo jak dotychczas

czy lepiej zastosowac K03s FMIC wydech MG wtryski parametry okolo 215-230 ps byl Seat z Katowic juz tak zrobiony przez CS
Wariant 2 na pewno bezpieczny

Z gory dzieki za sugestie
pozdr
Slusar
Zobacz Profil
slusar
Stella
Stella
 
Posty: 22
Dołączył(a): 13 marca 2008, 20:20
Lokalizacja: Krakow
Auto: Audi A3

Re: turbo K4

Postprzez paramedic71 » 11 listopada 2008, 10:52

napisz do Ushera to jego Leonek z Katowic
200km/ 394 nm Powered by ECUProject
"Koks wóda dziwki i inne rozrywki" ;)
"...Prosta droga jest dla szybkich aut, droga z zakrętami dla szybkich kierowców..."
www.e-m-s.pl jestesmy i działamy :)))
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
paramedic71
Cupra
Cupra
 
Posty: 2102
Dołączył(a): 10 czerwca 2007, 17:22
Lokalizacja: WROCŁAW
Auto: FR ARL+

Re: turbo K4

Postprzez slusar » 11 listopada 2008, 11:45

rozmawialem juz z Nim na temat jego przerobki i byl zadowolony
wstepnie z CS juz ustalilem ze cos takiego zrobimy u Mnie napewno bedzie bezpiecznie o czym juz wspomnialem-niemam zamiaru wozic w bagazniku warsztatu

ale nie mowie nie dla kkk 04 01 nawet rozmawialem z CS w tym temacie i przy zdrowym serduszku nawet i 250 ps sa w stanie wyciagnac z tym ze bewnie musze sie liczyc juz z awariami itp
Moze ktos eozwiac moje watpliwosci
z gory wielkie dzieki
pozdr
Zobacz Profil
slusar
Stella
Stella
 
Posty: 22
Dołączył(a): 13 marca 2008, 20:20
Lokalizacja: Krakow
Auto: Audi A3

Re: turbo K4

Postprzez Grześ » 11 listopada 2008, 12:05

typowa k04-001 to bialy kruk jest droga malo dostepna aut z nia byo bardzo malo

co do hybrydy k03/04 i czy to bedzie to samo co k04-001 to trzeba by znac parematry kazdej z tych turbin

wielkosc wirnikow zimnych jak i cieplych ksztalt lopat i ich liczba tez ma bardzo duze znaczenie , nie jest to takie proste, jak i zrobienie takiech hybrydy , malo jest zakladow w polsce ktore wiedza jak sie regeneruje turbiny

muszisz wiedziec o tym ze tak male suszarki niemilosiernie beda pompowac dolem a gora bedzie mierna wiec z trakcja przy ruszaniu bedzie problem , co prawda moza odpowiedznio wysterowac cisnienie ale jak one moga pompowac dolem a nie gora to duzo sie tu nie powalczy

k03s wtryski 320 FMIC wydech min 2,5" i 220KM bedzie
co do 250KM z k04-001 zbyt optymistycznie max obstawiam 240KM (oczywiscie przy dobrym osprzecie)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Grześ
TopSport
TopSport
 
Posty: 1280
Dołączył(a): 17 sierpnia 2005, 22:20
Lokalizacja: Mazowieckie
Auto: BFH QUATTRO

Re: turbo K4

Postprzez slusar » 11 listopada 2008, 12:15

tak wiec dzieki za odpowiedz
ale nurtuje Mnie caly czas ta hybryda ko3/04 z czym wkoncu mamy do czynienia
ktory wariant bezpieczny-samochod mam miec na codzien i niemam zamiaru mieszkac w Bielsku jak i u mechanika
Zobacz Profil
slusar
Stella
Stella
 
Posty: 22
Dołączył(a): 13 marca 2008, 20:20
Lokalizacja: Krakow
Auto: Audi A3

Re: turbo K4

Postprzez usher » 11 listopada 2008, 12:41

slusar napisał(a):czy lepiej zastosowac K03s FMIC wydech MG wtryski parametry okolo 215-230 ps byl Seat z Katowic juz tak zrobiony przez CS

paramedic71 napisał(a):napisz do Ushera to jego Leonek z Katowic

Skoro zostałem wywołany :P Czyzby w Audi były inne wtryski niż w Leonie ? bo ja wtrysków nie robiłem ;) Faktycznie rozmawialiśmy, sorki że krótko i słabo słychać było ale na siłowni akurat byłem ;) Ten set-up który ja miałem wydaję się bardzo bezpieczny, no ale te 20 czy 30 koni więcej pewnie kusi... najlepiej pogadaj z Patrykiem z CS on Ci na pewno doradzi co dla Twojego auta będzie najlepsze ;) wszystko zależy też od tego w jakim jest stanie i tak dalej... Jakbyś miał jakieś pytania jeszcze to dzwoń albo pw ;)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
usher
www.4nano.pl
 
Posty: 1285
Dołączył(a): 25 czerwca 2005, 22:14
Lokalizacja: Śląsk
Auto: ...

Re: turbo K4

Postprzez slusar » 11 listopada 2008, 12:48

rozmawialem z CS i wariant z kkk 04 01 byl walkowany ale gdy tylko poruszylem kwestie coby Audi mialo nadal p[ozostac bezawaryjne wrocilismy do korzeni
i pozostac przy opcjii k03s

[ Dodano: Wto 11 Lis, 2008 ]
boje sie tylko jednego zw wyrzuce okolo 7500 pln i moge nie byc zadowolony

[ Dodano: Wto 11 Lis, 2008 ]
tzn moze wyjsc mniej niz oczekuje
Zobacz Profil
slusar
Stella
Stella
 
Posty: 22
Dołączył(a): 13 marca 2008, 20:20
Lokalizacja: Krakow
Auto: Audi A3

Re: turbo K4

Postprzez Grześ » 11 listopada 2008, 20:43

leon 1.8T wychodzil tyko z k03s i z wtrsykami 320 natomiast A3 150 mialy k03 i roznie albo 280 lub 320 po roku i kodzie silnika mozna by to sprawdzic w etosie ale nie zawsze sie to sprawdzi

slusar napisał(a):rozmawialem z CS i wariant z kkk 04 01 byl walkowany

czyli jak rozumiem CS stroily auto na takiej turbinie , wykresu nigdzie nie bylo zwazywszy na brak takich turbin

slusar napisał(a):nurtuje Mnie caly czas ta hybryda ko3/04 z czym wkoncu mamy do czynienia


ze strona ciepla od k03 lub k03s nie wiem czy tam sa jakies ronice bo w stronach zimnych sa (k03 6na6 lopat natomiast k03s 4na4 ale wieksze) a strona zimna to muszla i wirnik od k04

Obrazek
Obrazek
brak lepszej fotki ale moge sie postarac bo wiem kto jest w posiadaniu czegos takiego

slusar napisał(a):[ Dodano: Wto 11 Lis, 2008 ]
boje sie tylko jednego zw wyrzuce okolo 7500 pln i moge nie byc zadowolony

[ Dodano: Wto 11 Lis, 2008 ]
tzn moze wyjsc mniej niz oczekuje


czego ty oczekujesz?? ile koni do czego ma byc to auto bedzie latwiej powiedziec w jakim zakresie bedzie potrzebna moc jak i jaka turbina bedzie odpowiednia
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Grześ
TopSport
TopSport
 
Posty: 1280
Dołączył(a): 17 sierpnia 2005, 22:20
Lokalizacja: Mazowieckie
Auto: BFH QUATTRO

Re: turbo K4

Postprzez PAWEL20VT4 » 11 listopada 2008, 23:39

Cześć

Jeżeli jeździsz dużo to nie ma sie co zastanawiać K03S + wydech+FIMC + dobry program i powinno być w okolicach 220 KM i do codziennej jazdy jest super. Jeżeli chcesz wiecej to bedą awarie ale to najlepiej jest GT28 RS i wychodzi 320 KM.


Pozdrawiam

Paweł
Ponad 1470 KM i 2030 Nm w garażu :)
-----------------------------------------
www.Quercus.pl
-----------------------------------------
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
PAWEL20VT4
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 1070
Dołączył(a): 30 marca 2004, 00:19
Lokalizacja: Poznań
Auto: 4x4 1.8T;A6 3.0 TDI

Re: turbo K4

Postprzez PatTDI » 12 listopada 2008, 10:31

czyli jak rozumiem CS stroily auto na takiej turbinie , wykresu nigdzie nie bylo zwazywszy na brak takich turbin


Stroilismy. Zrobilismy 240Ps i skonczyly sie 320tki. Wykresu nie bylo bo po co niby mial byc??
CompSport
www.compsport.pl
www.compsport.fotolog.pl
Modyfikacje Sterowników Silnikowych
696030909
696030910
33 8213118
GG 3643857
Bielsko-Biała

AP jest jak Phillips "dobry" we wszystkim
Zobacz Profil
PatTDI
COMPSport
 
Posty: 263
Dołączył(a): 8 czerwca 2004, 20:00
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Auto: Audi S

Re: turbo K4

Postprzez Grześ » 12 listopada 2008, 11:41

PatTDI napisał(a):Wykresu nie bylo bo po co niby mial byc??


bo takich aut z takimi turbinami nie ma i fajnie bylo by zoabaczyc taki wykresik najlepiej z przebiegiem doladowania


co do awaryjnosci to wszystko zalezy od tego kto jak interpretuje awarie , generalne dobrze zozone i wystrojone auto do 300KM nie powino sprawiac duzych problemow, a z wymiana niektorych podzespolow trzeba sie niestety liczyc : cewki , przeplywka , n75 , przepustnica , sprzeglo
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Grześ
TopSport
TopSport
 
Posty: 1280
Dołączył(a): 17 sierpnia 2005, 22:20
Lokalizacja: Mazowieckie
Auto: BFH QUATTRO

Re: turbo K4

Postprzez slusar » 16 listopada 2008, 14:41

wiec tak
robie okolo 12 tys km rocznie z czego okolo 6 tys Zona
Samochod jest w stanie pizdencyjnym nic sie nie psuje itp i chciałbym aby takowe po modach zostalo
Po modach nie mam zamiaru uzywac samochodu w wyscigach ustawkach itp
czego oczekuje-dobre pytanie
im wiecej tym lepiej :-)
a tak na powaznie
jesli mam wylozyc okolo 7500 PLN i miec tylko 220-230Ps na K03s
to dlaczego nie dolozyc i miec wiecej na k04-01
Zobacz Profil
slusar
Stella
Stella
 
Posty: 22
Dołączył(a): 13 marca 2008, 20:20
Lokalizacja: Krakow
Auto: Audi A3

Re: turbo K4

Postprzez paramedic71 » 16 listopada 2008, 14:46

moze troche OT ale zupelnie nie rozumiem po co CI taka moc skoro nie zamierzasz sie nigdzie scigac a polowe tego co jezdzi Twoje auto robi Zona...moim zdaniem troche marnowanie kasy
200km/ 394 nm Powered by ECUProject
"Koks wóda dziwki i inne rozrywki" ;)
"...Prosta droga jest dla szybkich aut, droga z zakrętami dla szybkich kierowców..."
www.e-m-s.pl jestesmy i działamy :)))
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
paramedic71
Cupra
Cupra
 
Posty: 2102
Dołączył(a): 10 czerwca 2007, 17:22
Lokalizacja: WROCŁAW
Auto: FR ARL+

Re: turbo K4

Postprzez slusar » 16 listopada 2008, 15:37

dla polepszenia samopoczucia
i do zabawy na miescie

[ Dodano: Nie 16 Lis, 2008 ]
pozatym mam juz auto doinwestowane na Maxxa pod katem stylizacji audio zawieszenia itp
przez poprzedniego wlasciciela
Teraz chce zrobic cos od siebie w tym samochodzie
aby po kraku nie krazyla fama ze wozek szybcije wyglada niz jezdzi
a co do tych przerobek Samochod jest juz po wirusie W CS niestety po kilku miesiacach nie spelnia juz moich oczekiwan
\
Zobacz Profil
slusar
Stella
Stella
 
Posty: 22
Dołączył(a): 13 marca 2008, 20:20
Lokalizacja: Krakow
Auto: Audi A3

Re: turbo K4

Postprzez Grześ » 16 listopada 2008, 19:36

slusar napisał(a):a co do tych przerobek Samochod jest juz po wirusie W CS niestety po kilku miesiacach nie spelnia juz moich oczekiwan


to jest niestety choroba nie do uleczenia :hahaha: wiem z wlasnego doswiadczenia

nawet po twojej wypowiedzi ciezko jest wypośrodkować co bedzie najlepsze dla ciebie
do miasta k03s i k04-001 beda w sam raz bo beda pompowac mozliwie jak najszybciej ale ich potencial na goze bedzie sredni

dalej jest opcja k04 02X tyle ze 7.5 tys moze nie starczyc na taka przerobke (o ciezko dostepnych gratach nie wspomne) turbo pompuje delikatnie później ale na goze znacznei lepiej trzyma cisnienie powiedzmy 1.3 bara ma od 3 tys i trzyma go do 5200 po czym przy 6 ma 1.1 , mowa o bardzo bezpiecznym doladowaniu bo mozna je ustawic na 1.5 bara i wtedy jest naprawde fajnie


ja na twoim miejscu darowal bym sobie k03s i l szedl bym w k04-01 jak ja oczywiscie znajdziesz w rozsadnej cenie do tego wtryski 380 , dobry TIP , FMIC , wydech 2,5 . 7,5 tys to na to nie starczy

PS jak masz dostep do tanich gratow to k04-02X bedzie jeszcze lepszym rozwiazaniem

tak juz poza tematem to chyba wiesz ze takie auto bedzie sporo wiecej palilo ;]
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Grześ
TopSport
TopSport
 
Posty: 1280
Dołączył(a): 17 sierpnia 2005, 22:20
Lokalizacja: Mazowieckie
Auto: BFH QUATTRO

Re: turbo K4

Postprzez slusar » 16 listopada 2008, 19:54

kosztorys juz z CS jest, do zaakceptowania ,pod warunkiem ze stare graty dobrze sprzedam
aha wszystkie podzespoly beda nowe-Takie zalozenie bylo od poczatku zadnych uzywek
Zobacz Profil
slusar
Stella
Stella
 
Posty: 22
Dołączył(a): 13 marca 2008, 20:20
Lokalizacja: Krakow
Auto: Audi A3

Re: turbo K4

Postprzez Grześ » 16 listopada 2008, 20:08

no a co obejmuje ten kosztorys jak wolno spytac
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Grześ
TopSport
TopSport
 
Posty: 1280
Dołączył(a): 17 sierpnia 2005, 22:20
Lokalizacja: Mazowieckie
Auto: BFH QUATTRO

Re: turbo K4

Postprzez slusar » 16 listopada 2008, 21:06

FMIC ,Wydech ,Suszarka ,wtryski,przeplywka program/strojenie za free
Zobacz Profil
slusar
Stella
Stella
 
Posty: 22
Dołączył(a): 13 marca 2008, 20:20
Lokalizacja: Krakow
Auto: Audi A3

Re: turbo K4

Postprzez Grześ » 16 listopada 2008, 22:49

ta suszarka to k03s czy k04-01
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Grześ
TopSport
TopSport
 
Posty: 1280
Dołączył(a): 17 sierpnia 2005, 22:20
Lokalizacja: Mazowieckie
Auto: BFH QUATTRO

Re: turbo K4

Postprzez slusar » 16 listopada 2008, 22:52

k04-01 zakladamy ten 2 wariant
Zobacz Profil
slusar
Stella
Stella
 
Posty: 22
Dołączył(a): 13 marca 2008, 20:20
Lokalizacja: Krakow
Auto: Audi A3

Re: turbo K4

Postprzez Grześ » 16 listopada 2008, 23:09

jesli by tak było to cena :ok: :ok:
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Grześ
TopSport
TopSport
 
Posty: 1280
Dołączył(a): 17 sierpnia 2005, 22:20
Lokalizacja: Mazowieckie
Auto: BFH QUATTRO

Re: turbo K4

Postprzez slusar » 17 listopada 2008, 07:58

bez sprzegla okolo 8,5-9tys PLN brutto

[ Dodano: Nie 23 Lis, 2008 ]
ta kkk 04 01 mam rozumiec ze bedzie ladowac konkretnie w dole a pozniej spokoj?
Zobacz Profil
slusar
Stella
Stella
 
Posty: 22
Dołączył(a): 13 marca 2008, 20:20
Lokalizacja: Krakow
Auto: Audi A3

Re: turbo K4

Postprzez buryy » 5 marca 2009, 22:40

Podłacze sie. Poszukuje zwymiarowanego rysunku flanszy pod K03s. Ktoś może pomoc?
PS. Chodzi o flanszę turbo ->dp
FUN:
Golf 1 400+
S4B5 450+
ACQ: https://www.facebook.com/AudiCoupeQuattroV8T

ECO:
A6C6 lift
Zobacz Profil
buryy
Stella +
Stella +
 
Posty: 61
Dołączył(a): 13 lutego 2006, 09:55
Lokalizacja: Opole
Auto: ..
Silnik: CJXA 2.0

Re: turbo K4

Postprzez slusar » 22 marca 2009, 15:55

macie jakies adresy dystrybutorow "KKK" bo znalazlem narazie w USA tylko dolar nie sprzyja
http://www.kineticmotorsport.com/products/KINETIC_MOTORSPORT_1_8T_HI_FLOW_MANIFOLD_K04_001_TURBO_KIT-924-143.html
Zobacz Profil
slusar
Stella
Stella
 
Posty: 22
Dołączył(a): 13 marca 2008, 20:20
Lokalizacja: Krakow
Auto: Audi A3

Re: turbo K4

Postprzez Grześ » 22 marca 2009, 17:21

producentem kkk jest borg warner

http://www.turbodriven.com/

przedstawicielstwo w Polsce ma http://www.motoarena.pl/
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Grześ
TopSport
TopSport
 
Posty: 1280
Dołączył(a): 17 sierpnia 2005, 22:20
Lokalizacja: Mazowieckie
Auto: BFH QUATTRO

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Leon 1 - Techniczne Benzyna

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości