Reklama

Zapraszamy do polubienia naszego nowego fanpage na Facebook'u.

biala maz pod korkiem oleju

Wszystko co dotyczy silnika, przeniesienia napędu, modyfikacji, ...

Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior

biala maz pod korkiem oleju

Postprzez krychu007 » 19 maja 2009, 11:59

witam
przelecialem juz forum i konkrtnie tego przypadku nie ma wiec pytam tu
zmienilem olej w leonie 1.4 jakies 3 dni temu na castrol magnatec 10w 40 i zauwazylem pod korkiem oleju biala maz ktora po chwili lakko sie przyciemnila ale po srodku wciaz jest bialawa, wody nie uzbywa , na bagnecie tez czysto . odkrecam korek podczas pracy i obroty tez nie spadaja , korek takze .obawiam sie czy to nie uszczelka ale nie jestem pewien, mechanik powiedzial ze to silnik ''oddycha'' i zeby pojezdzic i obserwowac.
mial moze ktos podonbne objawy?? i co to moze byc.
za pare tygodni czekam nie dluga trasa wiec nie chcialbym jakis przykrych niespodzianek

z gory dzieki za help.pozdrawiam
krychu007
Stella
Stella

Auto: ford mondeo tdci

Reklama

Re: biala maz pod korkiem oleju

Postprzez kalumet » 19 maja 2009, 13:58

krychu007 tak się dzieje gdy jeźdźisz na krótkich odcinkach
silnik nie dogrzany
przegoń go porządnie na autostradzie i będzie czysto
Obrazek
kalumet
Sport
Sport

Auto: na dopalaczu

Postprzez sydney » 19 maja 2009, 16:36

witam. miałem takie coś w 1.4 mechanik na za pierwszym razem powiedział że uszczelka ale później doszliśmy do wniosku ze warto zmienić olej i obserwować. I po jakimś czasie wszystko wróciło do normy. Może jakaś wilgoć lub coś lub tak jak pisał kalumet jeździsz na krótkich odcinkach tak jak ja i dlatego. U mnie już wszystko ok jest także bez obaw.

A u mnie też było ok na bagnecie, wody nie ubywało.
Niby daje rade:D
sydney
Sport
Sport

Auto: JTD

Postprzez nixu » 19 maja 2009, 18:10

Sprawdź czy olej wygląda jak "woda" - wymień go i poobserwuj, albo krótkie dystanse albo uszczelka pod głowicą.
nixu
Sympatyk LeonClub

Auto: IX