Błąd 17956

Napisane:
10 listopada 2009, 19:07
przez Leonik85
Dzisiaj pokazał mi się taki błąd - 17956 czujnik ciśnienia doładowania.
Z tego co zdążyłem przeszukać dowiedziałem się, że:
Błąd 17956 Zawór elektromagnetyczny N75 ograniczenia ciśnienia doładowania, przerwa w ciągłości przewodu.
Jako laikowi nic mi to nie mówi. Samochód dobrze przyspiesza, jedynie w zakresie obrotów 1500-2000 czuć delikatne drgania kabiny, które w wyższym zakresie ustępują (mechanik stwierdził, że to półośka za to odpowiada).
Mam wymienić ten zawór? Jeśli tak, to ile może on kosztować?
Re: Błąd 17956

Napisane:
11 listopada 2009, 13:35
przez Grześ
17956
P1548
Boost Pressure Controle Valve (N75): Open Circuit
możliwe spadki mocy
sprawdzić podpięcie, szczelność wężyków , ewentualna wymiana N75 cena około 250zl
Re: Błąd 17956

Napisane:
12 listopada 2009, 07:50
przez Leonik85
Grześ napisał(a):17956
sprawdzić podpięcie, szczelność wężyków , ewentualna wymiana N75 cena około 250zl
Pewnie i bym sprawdził,ale... nie wiem gdzie się znajduje. Jeśli ma ktoś jakieś zdjęcie to chętnie przyjmę

Re: Błąd 17956

Napisane:
12 listopada 2009, 20:58
przez Grześ
od przepływomierza odchodzi gumowa rura w kierunku turbo do niej wsadzony jest zawór z potrójnym króćcem to jest n75
http://img43.imageshack.us/i/minizawor058f.jpg/ [ Dodano: Czw 12 Lis, 2009 ]http://lh6.ggpht.com/_hKyF--onA50/SnXmU ... o_0289.jpg
Re: Błąd 17956

Napisane:
14 listopada 2009, 12:06
przez Leonik85
Jeszcze jedno pytanko...
Czym się różni lub za co odpowiada ten czujnik:
http://allegro.pl/item795332902_czujnik ... tavia.html
od tego zaworu
http://allegro.pl/item809846863_zawor_t ... a4_a3.html
Bo z tego co mi pokazał polski VAG to błąd dotyczy czujnika ciśnienia doładowania, czyli pierwsza aukcja.
Re: Błąd 17956

Napisane:
14 listopada 2009, 13:29
przez Grześ
ten pierwszy czujnik MAP sprawdza ciśnienie w układzie , ten drugi to N75 steruje nim ECU tak aby uzyskać zadane ciśnienie
dokładnie nie pamiętam ale APP miały jeszcze uboga elektronikę i MAP może woge nie występować jak jest to jest wpięty w IC