[PB Turbo] 1,8T + LPG - szarpanie, nie wchodzi na obroty, wo

Witam niecały tydzień temu kupiłem leona 1.8T z 2000r z gazem sekwencyjnym BRC założonym dwa lata temu przebieg 140tys km, rozrząd wymieniony był przy 109tys.. Kilka dni później miałem taka przygodę, jadę poniżej 2tys obrotów na 3 biegu, daje gazu a tu samochód zaczyna mi szarpać, nie chce wejść na obroty. Przełączyłem go na Pb i tez nic, samochód zaczął pracować strasznie nierówno, tak jakby nie pracowal na wszystkich świecach, obroty zaczely spadac, falowac ponizej 500, a silnik pracowal jak traktor. Zgasilem go, odlaczylem akumulator. Po pozniejszym podłączeniu i odpaleniu na benzynie, wciąż nierówno pracował, nie chciał wejść na obroty, po czym sie to unormowało i było dobrze aż do dzis. Stalo mi się tak samo, po odpaleniu ruszyłem, przed 2tys obrotow samochod zaczął przerywać, stanąłem, znów klekotał jak traktor, caly silnik bujalo, cos zaczelo stukac metalicznie, a z wydechu wylatywala spora ilosc wody. Po niecalych 5 minutach silnik zaczal pracowac normalnie
Jednak juz nie na gazie, gdyz od tyg jezdzilem na paliwie. Gaz został odlaczony bo wtryski dalem do czyszczenia. Moze ktos mial podobne objawy?
Chciałem jeszcze powiedziec ze po podpieciu do kompa wykazalo przerwany obwod zasilania sondy pierwszej, czy jakos tak
oooch, teraz już wiem dlaczego moja polonistka w szkole podstawowej była taka denerwowana jak musiała nam poprawiać dyktanda i wypracowania. Proszę przyłóż się do pisania postów, stosuj znaki przestankowe oraz staraj się pisał jasno i składnie. Trochę wysiłku z Twojej strony na pewno zaowocuje większym odzewem w stosunku do Twoich postów, a dzięki temu może uda Ci się rozwiązać problem. A tak jak widzisz wylądował on w koszu, wisisz mi duże piwo!
- antoś
[ Dodano: Sob 28 Lis, 2009 ]
Przeczytałem kilka postów na forum.I nie wiem,czy to moze mieć związek z zapłonem,cewkami,przewodami...Tylko czemu po jakimś czasie nierównej pracy silnik znów pracuje normalnie;/.W Bełchatowie cieżko znaleść mechanika który mógłby mi pomóc..Więc proszę o możliwą pomoc:)
[ Dodano: Sob 28 Lis, 2009 ]
Chciałem zapytać o dżwięki ktore wystepuja po przekreceniu zapłonu.Np pierwszy co uslyszalem z tydzien temu po przekreceniu stacyjki byl pojedynczy sygnal "pi".Dzis po tym calym zdarzeniu z nierowna praca silnika,wsiadam niedawno do samochodu przekrecam zaplon a tu "pi","pi","pi" i ciagly"pi" i koniec.Po czym cofam zaplon przkrecam drugi raz cisza;/
![Uśmiech krzywy ;]](./images/smilies/icon_krzywy.gif)
Chciałem jeszcze powiedziec ze po podpieciu do kompa wykazalo przerwany obwod zasilania sondy pierwszej, czy jakos tak
oooch, teraz już wiem dlaczego moja polonistka w szkole podstawowej była taka denerwowana jak musiała nam poprawiać dyktanda i wypracowania. Proszę przyłóż się do pisania postów, stosuj znaki przestankowe oraz staraj się pisał jasno i składnie. Trochę wysiłku z Twojej strony na pewno zaowocuje większym odzewem w stosunku do Twoich postów, a dzięki temu może uda Ci się rozwiązać problem. A tak jak widzisz wylądował on w koszu, wisisz mi duże piwo!
[ Dodano: Sob 28 Lis, 2009 ]
Przeczytałem kilka postów na forum.I nie wiem,czy to moze mieć związek z zapłonem,cewkami,przewodami...Tylko czemu po jakimś czasie nierównej pracy silnik znów pracuje normalnie;/.W Bełchatowie cieżko znaleść mechanika który mógłby mi pomóc..Więc proszę o możliwą pomoc:)
[ Dodano: Sob 28 Lis, 2009 ]
Chciałem zapytać o dżwięki ktore wystepuja po przekreceniu zapłonu.Np pierwszy co uslyszalem z tydzien temu po przekreceniu stacyjki byl pojedynczy sygnal "pi".Dzis po tym calym zdarzeniu z nierowna praca silnika,wsiadam niedawno do samochodu przekrecam zaplon a tu "pi","pi","pi" i ciagly"pi" i koniec.Po czym cofam zaplon przkrecam drugi raz cisza;/