Pali ok 16 litrów, delikatnie faluje ... 1.8 20V

problem dotyczy silnika 1.8 20V
Problem jaki jest to po odpaleniu autko trzyma obroty jakieś 1200... to chyba normalnie
Potem spada na jakieś - 800-900 ale delikatnie buja autem i faluje tak ok 100
Czytałem wiele na forum o falowaniu... jednak w większości faluje opisującym powyżej 1000... a mi delikatnie buja autem...
Problem drugi ale ważniejszy... W mieście auto pali 16 litrów... wiem, że ten silnik jest paliwożerny...ale to chyba lekka przesada... przy 100km/h po trasie pokazuje 8,5 - 9
nie czuć jakiegoś mega muła, jedzie 200km/h
Przy postoju i dodawaniu gazu i odpuszczaniu tak jakby strzelał w wydech... jednak to może wina braku kata
Czytałem o brudnej przepustnicy, jednak tak małe falowanie może być spowodowane nią?
dla ułatwienia zrobiłem diagnostykę vagiem
wyszły następujące błedy:
1250 - uszkodzony wtrysk cyl. 2
1251 - uszkodzony wtrysk cyl. 3
1252 - uszkodzony wtrysk cyl. 4
561 - kontrola dodawania mieszanki
16497 - Czujnik IAT temperatura niska - obwód wysoki - G42
16486 - Masa lub poziom obwodu powietrza niskie wejscie
17916 - nieznany
wszystkie oprócz 561 ( sporadycznie ) ...
dokładnie wygląda to tak
http://img707.imageshack.us/img707/7024/bedys.jpg
czy mogę za pomoca vaga sprawdzic dokładne działanie przyepływki i lambdy czy tylko mam się kierować tymi błedami?
Co mi poradzicie
Problem jaki jest to po odpaleniu autko trzyma obroty jakieś 1200... to chyba normalnie
Potem spada na jakieś - 800-900 ale delikatnie buja autem i faluje tak ok 100
Czytałem wiele na forum o falowaniu... jednak w większości faluje opisującym powyżej 1000... a mi delikatnie buja autem...
Problem drugi ale ważniejszy... W mieście auto pali 16 litrów... wiem, że ten silnik jest paliwożerny...ale to chyba lekka przesada... przy 100km/h po trasie pokazuje 8,5 - 9
nie czuć jakiegoś mega muła, jedzie 200km/h
Przy postoju i dodawaniu gazu i odpuszczaniu tak jakby strzelał w wydech... jednak to może wina braku kata
Czytałem o brudnej przepustnicy, jednak tak małe falowanie może być spowodowane nią?
dla ułatwienia zrobiłem diagnostykę vagiem
wyszły następujące błedy:
1250 - uszkodzony wtrysk cyl. 2
1251 - uszkodzony wtrysk cyl. 3
1252 - uszkodzony wtrysk cyl. 4
561 - kontrola dodawania mieszanki
16497 - Czujnik IAT temperatura niska - obwód wysoki - G42
16486 - Masa lub poziom obwodu powietrza niskie wejscie
17916 - nieznany
wszystkie oprócz 561 ( sporadycznie ) ...
dokładnie wygląda to tak
http://img707.imageshack.us/img707/7024/bedys.jpg
czy mogę za pomoca vaga sprawdzic dokładne działanie przyepływki i lambdy czy tylko mam się kierować tymi błedami?
Co mi poradzicie