Strona 1 z 1

1,8T BAM odkręcająca się sruba/by

PostNapisane: 10 października 2010, 11:43
przez alien_176
Od jakiegoś czasu jeździłem z "klekotaniem" przy dodawaniu gazu. Mechanik powiedział, że to będzie uszczelka pod kolektorem wydechowym.
Ok. poczekałem na swoją kolej i wziął Leosia. Okazało się że to nie uszczelka tylko poluźniły się śruby między kolektorem wydechowym a turbo.
Dokręcił je i wszystko było ok. tylko na zimnym przez moment coś słyszałem. Dzisiaj odpaliłem auto i zdziwko bo znowu zaczyna klekotać. I tu moje pytanie czy tam powinna być jakaś uszczelka? bo mechanik mówił że nie. I jak zrobić żeby śruby się nie cofały?

Re: 1,8T BAM odkręcająca się sruba/by

PostNapisane: 10 października 2010, 18:21
przez oczkolek
Uszczelki nie powinno być.
A czy mechanior sprawdzał czy aby nie przepalił się łącznik elestyczny ??

Re: 1,8T BAM odkręcająca się sruba/by

PostNapisane: 10 października 2010, 19:12
przez alien_176
nic nie wspominał a co to dokładnie jest?

[ Dodano: 10 Październik 2010, 20:14 ]
aaa już wiem co masz na myśli. Nie to jest ok. sam też sprawdzałem

Re: 1,8T BAM odkręcająca się sruba/by

PostNapisane: 10 października 2010, 22:03
przez Axee
alien_176, kup nowe i oryginalne sruby 06A145540K i podkladki 06A145791A po 3szt., oraz nowa uszczelke pomiedzy turbo a kolektor wydechowy 06A253039H. Dodatkowo powinienes wkrecic sruby z uzyciem kleju do goracych srub, moment 30Nm.

Gasket
◆ Renew
◆ Note the fitting position.

Ribe head bolt
◆ 30 Nm
◆ Renew
◆ Remove and install with socket spanner SAT 8050
◆ Apply locking fluid for hot working bolts to threads and contact surface of cylinder head
◆ Locking fluid for hot working bolts G5 (see spares catalogue)

Re: 1,8T BAM odkręcająca się sruba/by

PostNapisane: 11 października 2010, 19:11
przez alien_176
Ok dzięki tak zrobie