Strona 1 z 2
turbina traci moc

Napisane:
17 sierpnia 2005, 18:33
przez orzech
Dwa miesiace temu turbina przestala pompowac tyle ile powinna normalnie dawala 1.2 bar i schodzila do 1.0 a teraz daje 9.5 i schodzi ponizej 9.0 z miski olejowej zniknal 1 litr oleju na dystansie 7 tys. km. cos sie dzieje ale nie wiem co a kazdy ma inne zdanie na ten temat. Jak myslicie czy nadszedl czas turbiny (a moze tylko uszczelniacze)???
Re: turbina traci moc

Napisane:
17 sierpnia 2005, 18:59
przez Fawor
Jezeli turbina zaczyna sie rozszczelniać to oznacza, ze jej koniec jes blizej niz dalej...nie mowione, ze od razu, ale powolutku bedzie sie sypać

BTW ile masz przejechane km? Z tego co kojarze, to jest to auto po Harry'm wiec programik tez jej troche "pomógł".
Re: turbina traci moc

Napisane:
17 sierpnia 2005, 19:10
przez orzech
przejechane 130 tys.
Re: turbina traci moc

Napisane:
17 sierpnia 2005, 19:31
przez Tonny S
Wymienic na nowa i dalej cieszyc sie autem.
Z turbinami tak juz jest, ze kiedys sie koncza tak jak klocki hamulcowe.
BTW dobra okazja by zapodac cos wiekszego.
Re: turbina traci moc

Napisane:
17 sierpnia 2005, 21:17
przez bartexx
widziałem w poniedziałek na Kośnego jak szanujesz turbinke

pozdro
Re: turbina traci moc

Napisane:
17 sierpnia 2005, 21:48
przez PAWEL20VT4
Witam, 1.2 Bara to troszeczkę dużo jak na K03, wiec i tak dużo wytrzymała. Raczej trzeba spokojnie rozejrzeć sie za jakąś nową turbinką.
Pozdrówka
Re: turbina traci moc

Napisane:
18 sierpnia 2005, 08:28
przez orzech
widziałem w poniedziałek na Kośnego jak szanujesz turbinke pozdro
no czasem dam w palnik

Re: turbina traci moc

Napisane:
18 sierpnia 2005, 13:19
przez prospect
1.2 chyba w piku??Kkk03s rzadko trzyma do konca cisnienie jakie zaladuje.Juz przerobilem wszystko z ta turbawka.Orzech rozmawialismy przez tel jak mozesz zadzwon do mnie w poniedzialek porozmawiamy.pzdr
Re: turbina traci moc

Napisane:
23 sierpnia 2005, 12:22
przez Kawas
moim zdaniem i tak dużo wytrzymała - generalnie k03sss to straszne gówienko jest

Re: turbina traci moc

Napisane:
23 sierpnia 2005, 12:59
przez prospect
niestety kkk04 nie duzo lepsza!!
Re: turbina traci moc

Napisane:
23 sierpnia 2005, 13:01
przez Kawas
prospect napisał(a):niestety kkk04 nie duzo lepsza!!
heh dokładnie tak..a możeby tak włożyć garetta, gdybym miał $$ tylko to bym zakładał..
Re: turbina traci moc

Napisane:
23 sierpnia 2005, 13:04
przez prospect
czemu odrazu garett??To jest droga zabawa.
jest duzo innych tanszych rozwiazan niz np k04.a jakie hmm moze zobaczycie na wiosne.
Re: turbina traci moc

Napisane:
23 sierpnia 2005, 13:17
przez Kawas
yyy TD 05?
Re: turbina traci moc

Napisane:
23 sierpnia 2005, 13:20
przez prospect
narazie nie chce nic mowic ani o niczym pisac.Nie wszystkiego jestem poprostu pewien do konca.Jak tylko beda efekty(czytaj wiosna ) to opisze.pozdro
Re: turbina traci moc

Napisane:
23 sierpnia 2005, 13:24
przez Kawas
oki. ciekaw jestem co to będzie..
ja już sobie odpuściłem temat grzebania dalszego w auq.. to poprostu jest zbyt porypany silnik pod względem ECU, czujników, itp
Re: turbina traci moc

Napisane:
23 sierpnia 2005, 13:30
przez prospect
masz w 100% racje ja nie chce robic hardcorowej mocy z AUQ chce poprostu isc w co innego niz k04 a o porownywalnej mocy.,
Re: turbina traci moc

Napisane:
22 października 2005, 06:04
przez orzech
okazalo sie ze turbina popekala

Re: turbina traci moc

Napisane:
22 października 2005, 08:42
przez prospect
Nie martw sie stary jestem z toba u mnie tez sa jaja

ale o tym napisze jak juz bede wiedzial co i jak.Na pewno trzeba zmienic i wkladam seryjna nie bawie sie w jakies wieksze mody bo wem jak to sie konczy.
Re: turbina traci moc

Napisane:
22 października 2005, 12:59
przez PAWEL20VT4
U mnie też są ciągle problemy z ECU i pomału sie poddaje

, chyba by trzeba kupić jakieś stanalone, żeby mysleć dalej.
Te ECU są normalnie powalone, same sie uczą, zmieniają i wszystko sie psuje
Pozdrawiam
Pawel
Re: turbina traci moc

Napisane:
22 października 2005, 13:43
przez prospect
Dokladnie dlatego ja zostaje przy seryjnej turbinie.programik wydech ic i naprawde wystarczy autko jezdzi fajnie

Zaczely sie jaja ale tak jak napisalem post wczesniej napisze jak juz samochod odbiore i bede wiedzial co tak naprawde go tak popsiuło

Re: turbina traci moc

Napisane:
22 października 2005, 14:59
przez oczkolek
prospect, widze, że auto wraca to i humor wraca.
Re: turbina traci moc

Napisane:
22 października 2005, 19:35
przez Grześ
Od niedawna ma AUQ i nie ukrywam ze plany juz sa , ale troszke mnie zaniepokoiły wasze wypowiedzi widze ze moge miec kłopoty , o co tu chodzi , czy auq jet gorszy od ary app ajq?
Re: turbina traci moc

Napisane:
22 października 2005, 21:52
przez prospect
czy autko wroci do zdrowia zobaczymy.Nie ma znaczenia czy auq czy inny zawsze jest ryzyko ze beda problemy jak modyfikujesz samochod.Wydeje mi sie ze program wydech i ic w tym samochodzie wystarczy

Re: turbina traci moc

Napisane:
23 października 2005, 15:06
przez PAWEL20VT4
prospect napisał(a):czy autko wroci do zdrowia zobaczymy.Nie ma znaczenia czy auq czy inny zawsze jest ryzyko ze beda problemy jak modyfikujesz samochod.Wydeje mi sie ze program wydech i ic w tym samochodzie wystarczy

Popieram kolegę w całej rozciagłości

Ja juz postanowiłem, że w nowym aucie zrobie tylko chipa i nic wiecej.
Jeżeli chce sie bawić w modyfikacje to trzeba miec duzo czasu, dobrą firme tuningowa za płotem, no i szóstke w totolotka
I jeszcze nie bedzie gwarancji, że auto pojedzie.
Paweł
Re: turbina traci moc

Napisane:
26 października 2005, 19:36
przez Kawas
dokładnie panowie jest tak jak mówicie...żadnych poważnych modów

Re: turbina traci moc

Napisane:
3 listopada 2005, 22:20
przez Artur20vt
nie przesadzajcie tak chlopaki - ME 7,5 nie jest takie straszne.....
Jesli jest dosyc dobry program to ewentualne problemy najczesciej sprawiaja elementy nie zwiazane bezposrednio z ECU tj cewki, sondy, czujniki
Re: turbina traci moc

Napisane:
4 listopada 2005, 08:38
przez prospect
Okazalo sie ze u mnie samochodzie byl hardcorowy program!!!! Stale doladowanie 1bar na k03??

Re: turbina traci moc

Napisane:
5 listopada 2005, 00:47
przez Artur20vt
co rozumiesz pod pojeciem stale

Re: turbina traci moc

Napisane:
5 listopada 2005, 09:48
przez prospect
ladowal mi 1,4 w peaku potem spadał 1,1 - 1,0 i tak zostawalo do konca uwzasz ze takie doladowanie na tak mala turbine jest dobre?
Re: turbina traci moc

Napisane:
5 listopada 2005, 10:09
przez orzech
chyba nie ale mi tez tyle laduje
Re: turbina traci moc

Napisane:
5 listopada 2005, 10:14
przez prospect
Narazie jezdze na serii ale na pewno niebawem jak zrobie program bedzie ladowac max 0,8bara
Re: turbina traci moc

Napisane:
5 listopada 2005, 11:03
przez Harry
Przezywacie za bardzo.U orzecha trzyma 0,9 i nie uwazam zeby bylo to zbyt mocne doladowanie.To,ze turbina sra sie teraz nie jest wina programu a naturalnym jej zuzyciem.
Re: turbina traci moc

Napisane:
5 listopada 2005, 11:04
przez Kawas
Prospect w peaku 1,4 bara dla takiego gówienka to zabójstwo, a stałe 1,1-1,2 to też za dużo..
tak właśnie załatwiłem swoje turbo

Re: turbina traci moc

Napisane:
5 listopada 2005, 11:13
przez Artur20vt
to jaka masz serie, bo w Auq to 0,7 bara a w overboost do 0,8- 0,85
cisnienie 1,4 to troszke sporo bo w overboost najczesciej jest to 1,3 bara. Przy mocniej wykreconych k03s czesto N75 potrafi robic ciekawe rzeczy....
ps Z tego co pamietam to chyba grzebales cos przy westgate'cie??
Pytanie zasadnicze jest natomiast takie - jaki konkretnie problem miales przy aucie? Na poczatku pisales cos o szybkim spadku cisnienie powyzej bodajze 5000obr?
Dziwie sie troche tym problemom bo np Tery i Tj mieli mocno wykrecone k03s i auta zapieprzają/ły aż milo....
Re: turbina traci moc

Napisane:
5 listopada 2005, 11:21
przez prospect
Nidawno wymienilem turbine.Rozwalil ja stozek.Powiem ci szczezre ze jeszcze nie spotkalem sie z seryjnym 1.8T zeby trymal 0,7 do konca.Co do turbin to dowiedzalem sie ze nie bylo czegos takiego jak k03sport.W starych 150 czyms te turbinki sie roznily ale juz w nowych byly dokladnie takie same jak w 180.Moj seryjna miala np na koncu oznaczenie d a ta ktora mam teraz ma s.
problem spadajacego cisnienia zniknal po wymianie turbo jaka byla przyczyna nie wiem.Zobaczymy co bedzie sie działo po programie.
Autko bylo naprawde szybkie ale od 5000 zabawa sie konczyla jak w dieslu
Teraz mam serie ale czuje ze auto do konca ciagnie,bo cisnienie nie spada.
Re: turbina traci moc

Napisane:
5 listopada 2005, 11:26
przez Kawas
to nie tak
po kolei:
- na serii - k03s - miałem 0,7-0,8 do 0,9 overboost
-potem przyszedł wydech i soft - w peaku 1,3 bara, stabilne 1,0, po 10kkm turbo do wyrzucenia
-obecnie jest k04-01 - w peaku 1,1, stabilne 0,9 i wszystko jest git, spadek ciśnienia jest po 5,5krpm ale to wina softu - podobne jaja miał Bartek od Was..ale gs sobie z tym poradził - czeka mnie wycieczka do wawy, no i przy okazji wymiana wtrysków, bo seria zdaje sie ze nie daje rady.
u mnie na k03s z softem i wydechem nie dało sie przekroczyć 200koni, czemu - nie wiem.
obecnie mam mbc, ale ustawiony rozsądnie, bez przegięć

Re: turbina traci moc

Napisane:
5 listopada 2005, 12:14
przez Artur20vt
Prospect w jaki sposob stozek rozwalil turbo - pytalem wczesniej ale chyba nie odpisales.
Do konca nie trzymalo mi 0,7 bara - pow 5500 spadalo bodajze do 0,6bara
Bylo cos takiego jak k03s i we wszystkich spotkanych auq takie mialy oznaczenie. Nie wiem dlaczego u Ciebie byla koncowka d - moze tu lezala przyczyna naglego spadku cisnienia...
Niektore 150tki mialy k03s - niestety nie pamietam oznaczen silnikow. K03 rozni sie od k03a srednica wiatraka strony zimnej. Mialem nawet gdzies zapisane ile mm...
Co do Bartka autka to niestety ale problem nie ulegl calkowitemu rozwiazaniu, poprawilo sie znacznie po montazu MBC, czyli to co mial na poczatku.... Z reszta Bartek nawet przypuszcza ze program moze byc ten sam...
Tam kwestia przymykania przepustnicy jest zwiazana prawdopodobnie z czym innym.
Poza tym kwestia spadku cisnienia w 1.8t, nawet z k03s zwiazana jest kilkoma czynnikami i nie jest to tylko kwestia turbiny, westgate'a czy wydechu...... zwrociliscie uwage ze 1.8t ogolnie slabo sie wkreca pow 5500obr??
Art
Re: turbina traci moc

Napisane:
5 listopada 2005, 12:36
przez prospect
przypuszczenia sa takie ze cos wpadło przez stożek.dokladnie tak.mialem takie wrazenie ze auto jest slabsze ale teraz zupelnie tego nie odczuwam.Dlatego chcialbym u siebie miec mniej Nm przy kolejnym programie ale w pełnym zakresie mocy.Zreszta wprzyszlym tygodniu mam nadzieje beda jakies efeky pracy wiec wkleje wykres.
Re: turbina traci moc

Napisane:
7 listopada 2005, 18:07
przez Bartek
Artur20vt napisał(a):Co do Bartka autka to niestety ale problem nie ulegl calkowitemu rozwiazaniu, poprawilo sie znacznie po montazu MBC, czyli to co mial na poczatku.... Z reszta Bartek nawet przypuszcza ze program moze byc ten sam...
Tam kwestia przymykania przepustnicy jest zwiazana prawdopodobnie z czym innym.
u mnie jest wszystko oka, juz nie spada ciśnienie, natomiast zesrały sie cewki/świece.. co jeszcze dokładnie sprawdze...
Re: turbina traci moc

Napisane:
8 listopada 2005, 09:12
przez PAWEL20VT4
Cześć
Bartek, gdzie Ci w końcu doprowadzili auto do pełnej użyteczności ?
Paweł
Re: turbina traci moc

Napisane:
8 listopada 2005, 10:35
przez Bartek
PAWEL20VT4 napisał(a):Cześć
Bartek, gdzie Ci w końcu doprowadzili auto do pełnej użyteczności ?
Paweł
w VTG, ale JOE jedzie chyba wtym tyg do ex-a jeszcze raz i zobaczymy które bedzie lepiej złożone

(moje VTG złożyło do kupy, a JOE-a nie... wiec nie wiem już o co w tym chodzi... a mamy identyczna konfiguracje gratów pod maską)..
Re: turbina traci moc

Napisane:
8 listopada 2005, 17:53
przez Kawas
ehh te leony są zdrowo popierniczone
Joe z którego roku ma auto?
Re: turbina traci moc

Napisane:
9 listopada 2005, 13:33
przez orzech
juz wszystko mam ok, turbina nie szaleje co zwiazane bylo z dziura w przewodzie jedyny mankament to tylko to ze ma juz male pekniecia od kolegi z klubu dostalem inna turbine ale okazalo sie ze tez zaczyna pekac (podobno taki juz urok tych gratow), poza tym wymienilem wszystkie uszczelniacze zaworow bo zaczely puszczac olej i juz nic leonik nie bierze i jak narazie smiga ok
Re: turbina traci moc

Napisane:
9 listopada 2005, 17:11
przez prospect
Ja juz tez po

Tak jak pisalem wymienilem troche.Samochod jest teraz na seryjnym programie i tak juz zostanie.Poniewaz leonem bede jeszcze tylko 4miechy jezdzil
Chce go sprzedac tak jak stoi.Mysle ze teraz jest cacy i nowy wlasciciel bedzie bardzo zadowolony.
Wszystkim ktorzy maja silnik 1.8t tak jak juz pisalem polecam program wiekszy ic i wydech.Wszelkie inne modyfikacje w 1.8T predzej czy pozniej koncza sie jakimis problemami.
Re: turbina traci moc

Napisane:
9 listopada 2005, 19:40
przez mgmario
eee tam a mi jakoś i po modzie na K04 i po następnym na TD05 wszystko ładnie lata

siniczek też AUQ jedyny problem jaki wystepuje to wydmuchuje uszczelke pod turbo ale to przy 1,5bara, gdyby zachować wstrzemięźlwość

i ustawić MBC na max 1,2b to by było ok. Więc przed tymi modami nie ma co się aż tak bronić. Zaskoczony jestem nawet zachowaniem sprzęgiełka 80tyś na szafie a ono dalej ładnie trzyma a wytrzymało już nie jeden trudny moment

najsłabszy jest osprzęt z cewkami świecami, zaworkami, gumowymi wężykami tego typu pierdołami. Reszta ok.
Re: turbina traci moc

Napisane:
9 listopada 2005, 20:07
przez prospect
Ogólnie jestem z tego samochodu bardzo zadowolony ale zmiana miejsca pracy zmusza mnie do kupienia diesla:( wcale nie znaczy ze jest gorszy fakt 2.0TDI ale po programie kolo 180wystarczy
Co do usterek hmm spotkalem sie z takimi auq ze naprawde nic sie nie dzialo sa poprostu idealne ale w wiekszosci wychodza mniejsze lub wieksze jaja.
Re: turbina traci moc

Napisane:
3 września 2007, 14:21
przez premier
Jako że jestem jeszcze raczej świeży w temacie i bawię się VAG-iem ile wlezie, trafiłem dzisiaj na bloki diagnostyczne które mnie zaciekawiły.
Blok 112 - w którym pokazywana jest temp (chyba spalin bo nie wiem co to innego może być - temperatura w ok 960-1000 st cels. w idlu)
Bloki w których podane jest chyba ciśnienie doładowania - bloki 113,115,117,118,119
No i najciekawszy - blok 122 moment (darmowa hamownia w warunkach drogowych

?)
Jako że w wątku poruszony był temat ciśnienia doładowania zaniepokoiłem się trochę wg mnie wysokim wartościami. Oto fragment loga:
- Kod: Zaznacz cały
Group B: '119 Group C: '122
Engine Speed Charge Limit Boost Dut Cyc Actual Boost RPM Torque Torque
TIME RPM n/a 0-100% <=1800 mbar TIME
STAMP /min % % mbar STAMP /min Nm Nm
0.30 760 4.8 0.0 1000.0 0.60 720 399.8 0.0 No Torq Red
1.19 760 4.8 0.0 1000.0 1.50 720 399.8 0.0 No Torq Red
2.10 720 4.8 0.0 1000.0 2.40 720 399.8 0.0 No Torq Red
2.99 760 4.8 0.0 1000.0 3.29 720 399.8 0.0 No Torq Red
3.89 720 4.8 0.0 1000.0 4.20 720 399.8 0.0 No Torq Red
4.79 760 4.8 0.0 1000.0 5.09 760 399.8 0.0 No Torq Red
5.70 720 4.8 0.0 1000.0 6.00 760 399.8 0.0 No Torq Red
6.59 760 4.8 0.0 1000.0 6.89 720 399.8 0.0 No Torq Red
7.49 720 4.8 0.0 1000.0 7.80 720 399.8 0.0 No Torq Red
8.40 720 4.8 0.0 1000.0 8.69 720 399.8 0.0 No Torq Red
9.29 720 4.8 0.0 1000.0 9.59 720 399.8 0.0 No Torq Red
10.19 720 4.8 0.0 1000.0 10.49 760 399.8 0.0 No Torq Red
11.09 720 4.8 0.0 1000.0 11.38 720 399.8 0.0 No Torq Red
11.98 720 4.8 0.0 1000.0 12.29 720 399.8 7.8 No Torq Red
12.89 720 4.8 0.0 1000.0 13.18 720 399.8 5.9 No Torq Red
13.79 920 4.8 0.0 1000.0 14.09 920 399.8 2.0 No Torq Red
14.69 760 4.8 0.0 1010.0 14.98 760 399.8 0.0 No Torq Red
15.58 760 4.8 0.0 1010.0 15.89 720 399.8 2.0 No Torq Red
16.48 720 4.8 0.0 1000.0 16.79 760 399.8 0.0 No Torq Red
17.38 720 4.8 0.0 1000.0 17.68 640 399.8 17.6 No Torq Red
18.29 840 4.8 0.0 1010.0 18.58 800 399.8 0.0 No Torq Red
19.19 800 4.8 0.0 1010.0 19.49 760 399.8 0.0 No Torq Red
20.08 760 4.8 0.0 1010.0 20.38 760 399.8 2.0 No Torq Red
20.98 760 4.8 0.0 1010.0 21.29 880 399.8 31.4 No Torq Red
21.89 1200 4.8 0.0 1010.0 22.19 1080 399.8 54.9 No Torq Red
22.79 800 4.8 0.0 1020.0 23.09 880 399.8 74.5 No Torq Red
23.69 1200 4.8 0.0 1040.0 23.99 1320 399.8 70.6 No Torq Red
24.59 1640 4.8 0.0 1050.0 24.89 1760 399.8 68.6 No Torq Red
25.49 2120 4.8 0.0 1080.0 25.79 2320 399.8 101.9 No Torq Red
26.39 2800 4.8 0.0 1230.0 26.69 2560 399.8 0.0 No Torq Red
27.29 1920 4.8 0.0 1090.0 27.59 1600 399.8 0.0 No Torq Red
28.19 1200 4.8 0.0 1030.0 28.49 1040 399.8 0.0 No Torq Red
29.09 800 4.8 0.0 1020.0 29.38 760 399.8 0.0 No Torq Red
29.98 720 4.8 0.0 1010.0 30.28 720 399.8 2.0 No Torq Red
30.89 720 4.8 0.0 1010.0 31.18 720 399.8 0.0 No Torq Red
31.78 720 4.8 0.0 1010.0 32.07 720 399.8 2.0 No Torq Red
32.67 720 4.8 0.0 1000.0 32.97 720 399.8 2.0 No Torq Red
33.57 760 4.8 0.0 1000.0 33.88 760 399.8 0.0 No Torq Red
34.48 720 4.8 0.0 1000.0 34.77 720 399.8 0.0 No Torq Red
35.38 760 4.8 0.0 1000.0 35.67 760 399.8 7.8 No Torq Red
36.28 1560 4.8 0.0 1010.0 36.58 1560 399.8 70.6 No Torq Red
37.18 1280 4.8 0.0 1060.0 37.48 1080 399.8 98.0 No Torq Red
38.08 1600 4.8 0.0 1100.0 38.38 1800 399.8 92.1 No Torq Red
38.98 2200 4.8 0.0 1160.0 39.28 2440 399.8 113.7 No Torq Red
39.88 3000 4.8 0.0 1290.0 40.18 3240 399.8 90.2 No Torq Red
40.78 2480 4.8 0.0 1130.0 41.08 2200 399.8 2.0 No Torq Red
41.68 1760 4.8 0.0 1060.0 41.98 1600 399.8 0.0 No Torq Red
42.58 1200 4.8 0.0 1030.0 42.88 1040 399.8 0.0 No Torq Red
43.47 800 4.8 0.0 1010.0 43.78 720 399.8 2.0 No Torq Red
44.37 720 4.8 0.0 1010.0 44.67 720 399.8 2.0 No Torq Red
45.27 720 4.8 0.0 1010.0 45.58 720 399.8 0.0 No Torq Red
46.18 1480 4.8 0.0 1000.0 46.48 1520 399.8 15.7 No Torq Red
47.08 1640 4.8 0.0 1010.0 47.38 1760 399.8 64.7 No Torq Red
47.98 2280 4.8 100.0 1090.0 48.28 2640 399.8 150.9 No Torq Red
********************************************************************
48.87 3640 7.0 58.0 1660.0 49.17 4320 399.8 215.6 No Torq Red
49.78 5760 11.2 71.4 1610.0 50.09 6320 399.8 166.6 No Torq Red
********************************************************************
50.68 5320 11.2 0.0 1290.0 50.97 4880 399.8 0.0 No Torq Red
51.57 3960 9.3 0.0 1090.0 51.87 3560 399.8 0.0 No Torq Red
52.47 2800 5.8 0.0 1050.0 52.77 2440 399.8 0.0 No Torq Red
53.37 1800 5.8 0.0 1040.0 53.67 1520 399.8 0.0 No Torq Red
54.27 1200 5.8 0.0 1020.0 54.57 1080 399.8 0.0 No Torq Red
55.16 800 5.8 0.0 1010.0 55.47 680 399.8 7.8 No Torq Red
56.06 720 5.8 0.0 1010.0 56.37 800 399.8 15.7 No Torq Red
56.97 1360 5.8 0.0 1020.0 57.27 1520 399.8 94.1 No Torq Red
57.87 1720 5.8 0.0 1140.0 58.17 1880 399.8 92.1 No Torq Red
58.77 2120 5.8 0.0 1170.0 59.07 2000 399.8 0.0 No Torq Red
59.67 1440 5.8 0.0 1080.0 59.97 1200 399.8 0.0 No Torq Red
60.57 920 5.8 0.0 1030.0 60.87 840 399.8 0.0 No Torq Red
61.46 720 5.8 0.0 1010.0 61.76 720 399.8 2.0 No Torq Red
62.37 720 5.8 0.0 1010.0 62.66 720 399.8 2.0 No Torq Red
63.26 760 5.8 0.0 1010.0 63.56 720 399.8 3.9 No Torq Red
64.17 760 5.8 0.0 1010.0 64.46 760 399.8 0.0 No Torq Red
65.07 1600 4.8 0.0 1000.0 65.37 1880 399.8 74.5 No Torq Red
65.97 2400 4.8 100.0 1140.0 66.27 2720 399.8 156.8 No Torq Red
66.87 3720 7.0 60.4 1670.0 67.17 3840 399.8 15.7 No Torq Red
67.76 3080 7.0 0.0 1140.0 68.06 2680 399.8 0.0 No Torq Red
68.66 1920 4.8 0.0 1050.0 68.97 1560 399.8 0.0 No Torq Red
69.56 1200 4.8 0.0 1030.0 69.86 1040 399.8 0.0 No Torq Red
70.46 800 4.8 0.0 1020.0 70.76 760 399.8 0.0 No Torq Red
Czy można wierzyć tym wskazaniom? Bo jeśli tak to się zastanawiam jak długo moja suszarka pożyje? Próbkowanie było mało dokładne bo mierzyłem 3 bloki na raz, ale i tak mi nie podobuje się że na jałowym tak wysoko jest nawet. I te 1,6 już przy 3,5k obrotów?
[ Dodano: Pon 24 Wrz, 2007 ]Ok, już chyba wszystko wiem. Znowu się fizyka kłania. Coś mi się wydaję że ciśnienie podawane jest to ciśnienie bezwzględne, czyli uwzględnia ciśnienie atmosferyczne. Jeżeli się je odejmie [0,1 MPa], to w rzeczywistości wychodzą wartości około 0,66 bara. Więc teraz chyba nie muszę się martwić o zbyt wysokie, tylko zbyt niskie ciśnienie doładowania

Re: turbina traci moc

Napisane:
10 marca 2009, 19:48
przez andi1999
Witam
Mam pytanko w sprawie braku mocy w TDI...
Mam seata 2001r. silnik ASV. Nie tak dawno miałem czyszczoną turbinkę przez mechanika, bo pojawiały się błedy (a dokładniej błąd nr 17965). Przy okazji wymieniłem zaworek N75 bo podobno również był padnięty. Pojeździłem tak ok. 3 miesięcy i znów pojawił się problem, tj. błąd 17965. A więc znów pojechałem do mechanika, który sprawdził mi na kompie (dynamiczna jazda) silnik...Turbinka podaje ciśnienie 1 atm, a więc podobno ok, ale padł mi znów zaworek EGR N18 (więc znów go wymieniłem na nowy).Według mechanika to miał być problem. Dzisiaj po wymianie zaworka znów pojawił się błąd 17965....Także ja już nie wiem w czym jest problem, może ktoś pomoże, co może być przyczyną tego błędu?? Tak się zastanawiam, czy może to być spowodowane przewodami ciśnienia

bo dzisiaj tak je oglądałem i do końca nie są ok, bo niektóre są takie troszkę ,,zmordowane" a ten przewód co idzie do turbiny, taki cienki przy końcu jest troszkę zniszczony (tak wyczuwam palcami, bo nie wiem jak tam na dole przy turbinie jest zamocowany)? A może ten EGR jest zanieczyszczony w środku i to jest problem?? Gdzie mogę kupić przewody cisnieniowe, w sklepach z częściami do samochodów je dostanę??
Re: turbina traci moc

Napisane:
10 marca 2009, 20:37
przez matadorRS
Odkopales temat sprzed prawie dwoch lat i jeszcze w nieodpowiednim dziale.
Re: turbina traci moc

Napisane:
17 grudnia 2013, 21:27
przez Seat Leon
witam mam duzy problem okolo 3 miesiecy temu bylam na czyszczeniu turbiny bo turbo bylo zapieczone teraz stalo sie to same ale jeszcze tak schodzi mi cisnienie z turbiny i gdy jade sa szarpniecia przewaznie na 2 i 3 co to moze byc?? pomozecie