Reklama

Zapraszamy do polubienia naszego nowego fanpage na Facebook'u.

Przepustnica - nastawy podstawowe po czyszczeniu - adaptacja

Wszystko co dotyczy silnika, przeniesienia napędu, modyfikacji, ...

Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior

Przepustnica - nastawy podstawowe po czyszczeniu - adaptacja

Postprzez meryjan » 28 sierpnia 2005, 19:19

Witam !
Chyba będę musiał przeczyścić przeputnice ( Leon 1.6/ 16V rok 2002) , ale jak doczytałem się na forum po czymś takim należy dokonać wgrania fabrycznych parametrów.
Dysponuje programem Vag. Czy ktoś mógłby mi udzielić wskazówek co krok po kroku powinienem zrobić ( niestety nie mam doświadczenia w takich pracach).
Będę wdzięczny za każdą wskazówkę.

Pozdrawiam
meryjan
Stella
Stella

Auto: meryjan

Reklama

Re: Przepustnica - nastawy podstawowe po czyszczeniu

Postprzez Tonny S » 29 sierpnia 2005, 06:38

meryjan, mam pytanie - czy użyłeś "szukajki" ??? !!!

Szukajka twoim przyjacielem jest - bo było o czyszczeniu przepustnicy.
Nie ma litosci dla http://dziecineo.prv.pl/
Tonny S
Sympatyk LeonClub

Auto: Harley-Davidson

Postprzez meryjan » 29 sierpnia 2005, 11:45

Czytałem inne posty z forum na ten temat , ale podobno komp sam powinien dobrać sobie odpowiednie parametry. Niestety tak się nie dzieje przejechałem juz prawie 1000 km i nic, dalej obroty wariują.
meryjan
Stella
Stella

Auto: meryjan

Postprzez Tonny S » 29 sierpnia 2005, 11:59

meryjan napisał(a):ale podobno komp sam powinien dobrać sobie odpowiednie parametry

Nie podobno ale tak jest - testowane i sprawdzane, potwierdzane przez tunerów.

meryjan napisał(a):Niestety tak się nie dzieje przejechałem juz prawie 1000 km i nic, dalej obroty wariują.

A dobrze wyczysciłeś ?? nic nie popsułeś ??
Tonny S
Sympatyk LeonClub

Postprzez mario1416 » 29 sierpnia 2005, 23:16