Wszystko co dotyczy silnika, przeniesienia napędu, modyfikacji, ...
Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior
przez Stian_20vt » 3 sierpnia 2011, 13:57
witam, kto mi odpowie na pytanie dlaczego korby w silniku AUQ są cieńsze niż w AEB, BAM, APX i innych? nie tylko 225 ale i wielu 150 a nawet wolnossących.. ja tego nie rozumiem..
Pytanie 2: czy do mocy ok 270-280 warto zmienić korby na te właśnie grubsze chociażby z 1.8T APX??
Krzywo prosto aby OSTRO :1.8T:
-
Zobacz Profil

Stian_20vt
- Sport

-
- Posty: 398
- Dołączył(a): 2 czerwca 2010, 15:18
- Lokalizacja: Ciechanów Warszawa
- Auto: TS [R] 1.8T+
- Silnik: AUQ 1.8
przez Grześ » 7 sierpnia 2011, 14:08
korby w wersji 180 maja stożkowe zakończenia na sworzeń tłokowy fi19 mm tak to przewidzieli konstruktorzy aby lepiej rozkładały sie siły a praca tłoka była ułatwiona . Nie prawda jest ze sa słabsze i nie ma sie co martwic o ich wytrzymałość w zakresie który podałeś, po przekroczeniu 330- 340 KM i dużego momentu można myśleć nad ich wymiana, która to wcale nie jest taka prosta ponieważ należy sprawdzić wał czy jest prosty oddać do wyszlifowania pod nowe panewki po czym można składać do kupy upewniwszy sie ze tłok z pierścieniami i blok nie uległy nadmiernemu zużyciu, wymiana pierścieni jest zalecana
-
Zobacz Profil

Grześ
- TopSport

-
- Posty: 1280
- Dołączył(a): 17 sierpnia 2005, 22:20
- Lokalizacja: Mazowieckie
- Auto: BFH QUATTRO
Powrót do Leon 1 - Techniczne Benzyna
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości