gruby530d napisał(a):Sciaganl glowice i okazuje sie ze popychacze natych dwoch zaworach nie domykaja sie
popychacz służy do kompensacji luzów "czysto teoretycznie" jeśli nabrał by oleju lub w jakiś sposób został uszkodzony w pozycji maksymalnie rozprężonej kompresji nie będzie
gruby530d napisał(a):Bo zawory zanisko schodza po zrobieniu tego gniazda zaworowego
to dosc ciekawa teoria

taka bajkowa pod klienta gniazda zaworowe jeśli się je wymienia robi sie identyczne
powiem tak skoro zawory wymienione gniazda dotarte to po zmontowaniu nowych szklanek wydechowych na 1 cylindrze musi byc kompresja ja nie ma to ktoś kto regenerował głowice spierdolił robotę. Poza tym jak sie robi głowice to można sprawdzić szczelność bez i z zamontowanymi szklankami to prawie daje pewność ze wszyto będzie ok
gruby530d napisał(a):Czy ktos takie cos robil?
zdejmowanie glowicy i jej regeneracja to nic skomplikowanego ale trzeba wiedzie co i jak bo inaczej można bardziej popsuć niz było
gruby530d napisał(a):Jak tak czy mozna cos zrobic z zaworami zeby sie domykaly? Ktos pisal ze skracal zawory? Tez cos bylo o obnizaniu popychaczy? Bo zaworu chyba sie nei da podniesc do fabrycznej wysokosci?
nie masz pojęcia co piszesz proponuje na tępię zmienić mechanika