N75 1.8T rodzaje

Cześć wszystkim. Założyłem ten temat ponieważ nie ma typowego tematu odnośnie zaworu N75 stosowanego w silnikach 1.8T. Jak wszyscy wiemy w sinikach wykorzystywane są różne rodzaje zaworów sterowania turbiną N75 w zależności od roku produkcji i modelu silnika. Co jakiś czas producent zaprzestaje produkcji danej serii i wypuszcza nową. Ze znanych mi serii zaworów są: 058906283C, który w późniejszym czasie został zastąpiony serią 058906283F. Aktualnie mam taki w swoim Leonie 1.8T z 2002r. silnik AUQ 180KM i niestety czasami popuszcza ciśnienie a auto traci moc. Jestem zmuszony wymienić go na nowy, ale... W tm momencie seria 058906283F została już wycofana i pojawiły się zaworki o numerach 06A906283F i 06A906283E. Czy ktoś posiada wiedzę na temat różnic występujących w tych zaworach? Jakie ciśnienia znoszą i jak sterują turbiną? Który z nich nadaje się do serii, który do modyfikacji itp? Fajnie byłoby sklasyfikować tak żeby każdy kto szuka takich informacji znalazł odpowiedzi w jasny i szybki sposób..
058 906 283C, F - większość 1.8T 180-225KM
034 906 283J - Audi S2 który podobno dodaje w maxie 0,2Bar i jest mocniejszy
034 906 283K - Audi RS2
06A 906 283E -
cena ASO 194zł i zaproponowano mi jako zamiennik mojego 058906283F
06A 906 283F -
cena Allegro nowy 129-145zł
Proszę o wszelkiego rodzaju informacje na temat w/w zaworków jeśli ktoś takie informacje posiada.. Pozdrawiam
058 906 283C, F - większość 1.8T 180-225KM
034 906 283J - Audi S2 który podobno dodaje w maxie 0,2Bar i jest mocniejszy
034 906 283K - Audi RS2
06A 906 283E -
06A 906 283F -
Proszę o wszelkiego rodzaju informacje na temat w/w zaworków jeśli ktoś takie informacje posiada.. Pozdrawiam