seat leon 1.6 benzyna 105km typ silnika AUS
nie pali na jeden cylinder: kable wymienione, cewka wymieniona cały czas błąd (brak iskry na cylindrze nr1(vagcom 16685) gdzie ta iska jest gdy wyciągne kabel) ponad 1000 obr/m i telepanie sie silnika co czuć pod drążkiem zmiany biegów. Świece pozamieniane miejscami i to samo. samochód pół roku temu był naprawiany po wystrzale paska rozrządu (zawory, tłoki, pierscienie na tlokach.. itd) zauważyłem że przy filtrze powietrza jak wyciągnę tą rurkę która znajduje się w lewym górnym rogu obudowy filtra to kopci (na biało/niebiesko) lecz nie bierze oleju bynajmniej nie zauważyłem, teraz już nie uda się sprawdzić. Co moge zrobić by to ogarnąć od czego zacząć pomóżcie błagam bo już nie mam siły.... samochód miał być spełnieniem marzeń a okazał się zwykłym szrotem do którego cały czas trzeba wkładać
