Strona 1 z 2
BLOW Cupra BAM

Napisane:
7 sierpnia 2012, 13:59
przez LEONIK
Witam.zastanawiam sie nad zalozeniem zaworu blow off do leona cupry 225 .Myślę o properfekt2-mialem w OPC i sprawowal sie bardzie dobrze.Ma ktos moze instrukcje co dokladnie jest potrzebne do montazu i czy blow nadaje sie do tego silnika?
Dzieki wielkie,Pozdrawiam
Re: BLOW Cupra BAM

Napisane:
7 sierpnia 2012, 18:56
przez Konrad20vt
Witam, ja posiadam blow off properfekt typeII auto tylko wiecej pali troszke

Ale nie wiem czy to przez blow offa, czy przez to ze ciągle wciskam pedał w podłoge by syknął

Dopiero dzis go założyłem i testuje.
Re: BLOW Cupra BAM

Napisane:
7 sierpnia 2012, 20:35
przez hornet15re1
Jesli chcecie zeby auto nie straciło kucyków i nie paliło wiecej niz powinno to darujcie sobie bova,albo jak juz bardzo chcecie to zamontujcie to
http://www.topendpower.pl/p/pl/fmdvspltr/zawór+bov+recyrkulacyjno-atmosferyczny+forge++vw++audi++seat.html
jest to jedyny rodzaj zaworu który sie sprawdza w nowszych 1.8t. Poczytajcie sobie na innych forach zwłasza TT.
Re: BLOW Cupra BAM

Napisane:
8 sierpnia 2012, 06:50
przez sebastianss1
a zawor HKS

???????????????
Re: BLOW Cupra BAM

Napisane:
8 sierpnia 2012, 13:26
przez LEONIK
Kondrad jak wrazenia?walnij opis i foty jak mozesz jak to zamontowac

Re: BLOW Cupra BAM

Napisane:
8 sierpnia 2012, 15:16
przez ColdMan
A to na blow offie jest ubytek na mocy ?
Re: BLOW Cupra BAM

Napisane:
8 sierpnia 2012, 20:47
przez hornet15re1
HKS to bov czyli odpada w 1.8t!
-- 8 sie 2012, o 21:47 --
blow off nie nadaje sie po prostu do silników 1.8t bo ECU na nich wariuje spalanie zwrasta a moc maleje,a chyba nie o to chodzi.
Re: BLOW Cupra BAM

Napisane:
8 sierpnia 2012, 21:51
przez ColdMan
Czyli jak mam Diesla ASV to spokojnie mogę sobie zamontować ? czy przy klekocie silnika będzie marny efekt ?
Re: BLOW Cupra BAM

Napisane:
8 sierpnia 2012, 22:36
przez ksl
ColdMan napisał(a):Czyli jak mam Diesla ASV to spokojnie mogę sobie zamontować ? czy przy klekocie silnika będzie marny efekt ?

Re: BLOW Cupra BAM

Napisane:
9 sierpnia 2012, 10:16
przez matys-90
Mój BAM na BOV wpadał w tryb awaryjny często i nie sprawdził się ten zawór, teraz mam hybrydę od properfekt i daje radę.
Re: BLOW Cupra BAM

Napisane:
9 sierpnia 2012, 20:35
przez LEONIK
Matys wrzuc fotki jak to wyglada pod maska.co trzeba dokladnie kupic i jak zamontowac?Pozdro
Re: BLOW Cupra BAM

Napisane:
11 sierpnia 2012, 00:29
przez Konrad20vt
Witam teraz odcztałem dopiero

jutro zrobie fotki i Ci wieczorem wrzuce, montaż to 5 min roboty. Troche pojezdziłem teraz z blow offem, i przyznam efekt jest kozak, zadnych błędów nie mam, obrototy nie falują nic, spalanie to samo w normie

Wiadomo, wiecej pali, ale to dla tego że ciągle sie wciska mocno pedał w podłoge żeby syknął
Pozdro
-- 11 sie 2012, o 01:29 --
Dopiero do domu wrociłem, i nie zdażyłem zrobic zdjecia

jak bede miał czas to pstryknę
Re: BLOW Cupra BAM

Napisane:
11 sierpnia 2012, 12:41
przez hornet15re1
Przeczytajcie ten watek o zaworach i zobaczycie,mi po tej lekturze odechciało sie bova ( a properfekt to zwykły bov)
http://www.klubtt.pl/tuning-i-gadazety/ ... v-bov.html jedyne działajace rozwiazanie to splitter ale to ustronstwo kosztuje 800zł...trioch drogo jak za zwykłe syczenie
Re: BLOW Cupra BAM

Napisane:
12 sierpnia 2012, 18:24
przez LEONIK
Piszą ze hybryda properfekt sie nadaje.Matys co dokladnie trzeba kupic?moze properfekt sprzedaje gotowe zestawy do bam?
Panowie wrzucajcie foty jak to wyglada..jak zamontowac itp

Re: BLOW Cupra BAM

Napisane:
12 sierpnia 2012, 20:30
przez Konrad20vt
Zamontować to minuta roboty, ja nie mam kiedy zrobic tych zdjec

ale powiem tak , mam zero błędów z tym blow offem, obroty nie faluja wszystko równo itp

także polecam, przy zamawianiu powiedz że chcesz Dedyka do 1.8t
Re: BLOW Cupra BAM

Napisane:
13 sierpnia 2012, 10:52
przez LEONIK
zamawialem kumplowi dedykowany zestaw do golfa 4 1.8 T 150 KM + properfekt 2,bedzie to pasowalo do BAM??jedynie zawor wezme hybryde.
Re: BLOW Cupra BAM

Napisane:
13 sierpnia 2012, 17:39
przez hornet15re1
Pisza ze hybryda sie nadaje,ale hybryda jest zawór forge,a properfekt to zwykły bov i moze miec milion tłoczków nazywac sie maxi hybryda a zawze bedzie tylko zwykłym bovem bo wywala powietrze w atmosfere,hybryda jest wtedy jak zwraca czesc powietrza do układu(i jak można go przekształcić w zwykły dv). Jak chcecie miec bova to wyjmijcie sobie oryginalny zawór dv z dolotu,a otwór zaślepcie i macie bov za 0 zł a efekt bedzie ten sam. Podczas pracy silnika na jałowym dv jest otwarty i jak zamontujesz bova to silnik ciagnie przez niego lewe powietrze i bedzie silnik przelewac,bedzie walic waha z wydechu a katalizator i sondy czeka rychła śmierć,a to nie sa tanie rzeczy.
Re: BLOW Cupra BAM

Napisane:
13 sierpnia 2012, 18:14
przez LEONIK
Chodzi mi o ten ...
Profesjonalny zawór 2 tłoczkowy, który jest połączeniem Fabrycznego DV z blow-off'em.
Posiada dwa kanały jeden kieruje powietrze tak jak jest to w fabrycznym zaworze z powrotem do układu, drugi zaś wypuszcza je do atmosfery wydając charakterystyczny dźwięk PsssssT.
Szczególnie przydatny gdy komputer nie toleruje zmiany fabrycznego Bosh'a na atmosferyczny blow-off
i wykazuje usterkę, błąd (Check Enigine).
Zawór posiada regulacje ilości powietrza wracającego z powrotem do układu.
Re: BLOW Cupra BAM

Napisane:
13 sierpnia 2012, 19:22
przez hornet15re1
LEONIK napisał(a):Chodzi mi o ten ...
Profesjonalny zawór 2 tłoczkowy, który jest połączeniem Fabrycznego DV z blow-off'em.
Posiada dwa kanały jeden kieruje powietrze tak jak jest to w fabrycznym zaworze z powrotem do układu, drugi zaś wypuszcza je do atmosfery wydając charakterystyczny dźwięk PsssssT.
Szczególnie przydatny gdy komputer nie toleruje zmiany fabrycznego Bosh'a na atmosferyczny blow-off
i wykazuje usterkę, błąd (Check Enigine).
Zawór posiada regulacje ilości powietrza wracającego z powrotem do układu.
A macie jakies zdjecia tego zaworu? bo pierwszy raz o nim słysze? Zapowiada sie ciekawie
-- 13 sie 2012, o 20:22 --
Znalazłem informacje...
http://www.klubtt.pl/tuning-i-gadazety/ ... ov-dv.htmlWyglada ciekawie,ale dzwiek nie zaciekawy jeszcze,niezła alternatywa dla forga

Re: BLOW Cupra BAM

Napisane:
13 sierpnia 2012, 21:57
przez LEONIK
350 zl w properfekt.moze ktos tez chce to zrobimy zamowienie grupowe

Re: BLOW Cupra BAM

Napisane:
14 sierpnia 2012, 10:49
przez Stian_20vt
ja używam HKS SQV III juz 2 lata i smiga

żadnych błędów. spalanie nic nie wzrosło, błędów na kompie nie ma

co ori to ori

Jeszcze mam bov Tiala do testu

pozdrawiam, wiecej info i handel tym na PW. i w dziale giełda.
Re: BLOW Cupra BAM

Napisane:
15 sierpnia 2012, 10:40
przez hornet15re1
Stian_20vt napisał(a):ja używam HKS SQV III juz 2 lata i smiga

żadnych błędów. spalanie nic nie wzrosło, błędów na kompie nie ma

co ori to ori

Jeszcze mam bov Tiala do testu

pozdrawiam, wiecej info i handel tym na PW. i w dziale giełda.
Co ori to ori...ale nie dla 1.8T. Ori dla tego motoru to zawór DV. Zamontuj sobie na próbę seryjnego (sprawnego) boscha DV,pojeździj trochę na nim i zobaczysz jak auto dostanie wigoru,błędów u siebie nie masz,ale auto cały czas walczy z niezgodnymi parametrami powierza i nie masz 100% osiagów w swojej motorowni.
Zobaczymy co pokarze ta hybryda od properfekt,jak będzie gotowa,będzie można zmieniać stosunek powietrza wypuszczanego do atmosfery do tego w obiegu zamkniętym,to ukradnie sie troche powietrza do syknięcia tak zeby ECU sie nie skapną

Re: BLOW Cupra BAM

Napisane:
15 sierpnia 2012, 14:31
przez LEONIK
Hornet piszesz sie tez na zawor?maja juz hybryde w swojej ofercie.
Re: BLOW Cupra BAM

Napisane:
15 sierpnia 2012, 14:41
przez Stian_20vt
latam na bovie i udalo sie zrobić spalanie na poziomie 6,2L

z 60Kilometrów

trasa Płońsk - Warszawa w godzinach 17-18 wiec przy najwiekszym ruchu

a co do osiągów . w niedziele testowalismy z kreski i rolki 1.8T 200KM vs 1.9TDI 205KM i klekot dostał . czy Z czy bez blow offa

żadna hybryda nie dorówna dźwiękowi HKS. Jeździlem z properfectem Konrad20vt i dźwiek juz nie jest taki ... każdy ma swój gust

Re: BLOW Cupra BAM

Napisane:
15 sierpnia 2012, 19:38
przez LEONIK
spalanie 6,2 wow

Tez bym tak chcial - chyba mam za ciezka noge i 50 KM roznicy...
W sobote wyjechalem na urlop - 150 km-droga lubin polkowice itp-srednie spalanie trasa-miasto 10,5 l.
Nie wierze ze klekot dostal z rolki

masz jakies filmiki?latalem fr 170 tdi zrobiona na 200 i zjada 1.8 t 180 KM bez problemu.u siebie mialem 2.0tfsi 294 KM-objezdzalo klekota ale jak wsiadlem i sie przejechalem 200 KM tdi + spory moment to bylem w szoku jak to zapitala.
W poniedzialek zamawiam hybryde-koszty nie sa duze 350 zl wiec potestuje.Jak ktos jest chetny to wpisujcie sie-cos wytargujemy
p.s.handluje ktos na forum ori HKSem ?nowy 720 zl? moze warto dolozyc

Re: BLOW Cupra BAM

Napisane:
15 sierpnia 2012, 20:32
przez hornet15re1
Spalanie jak najbardziej do osiagniecia
LEONIK napisał(a):spalanie 6,2 wow

Tez bym tak chcial - chyba mam za ciezka noge i 50 KM roznicy...
W sobote wyjechalem na urlop - 150 km-droga lubin polkowice itp-srednie spalanie trasa-miasto 10,5 l.
Nie wierze ze klekot dostal z rolki

masz jakies filmiki?latalem fr 170 tdi zrobiona na 200 i zjada 1.8 t 180 KM bez problemu.u siebie mialem 2.0tfsi 294 KM-objezdzalo klekota ale jak wsiadlem i sie przejechalem 200 KM tdi + spory moment to bylem w szoku jak to zapitala.
W poniedzialek zamawiam hybryde-koszty nie sa duze 350 zl wiec potestuje.Jak ktos jest chetny to wpisujcie sie-cos wytargujemy
p.s.handluje ktos na forum ori HKSem ?nowy 720 zl? moze warto dolozyc

Spalanie jak najbardziej do osiagniecia na trasie do 90km na rozgrzanym silniku zwłaszcza jak trasa zabita i rozpedzic sie nie da. A z tym TDI 205KM(o ile naprawdę tyle miał) to raczej nie możliwe zeby 1.8t 200KM go objechać,chyba ze kierowca ciapa i sie dał bo pewnie moment ponad 400NM ciężko na asfalt przełożyć i gumy nie upalic

Jak jeździłem na serii 183KM(hamownia) to wydawało mi sie ze tylko pandy i matizy bez problemu sie objeżdżało

A nawet zawór HKS ze swoim super dzwiekiem doda ze 3/10 lansu na miescie a odbierze 0,5/10 mocy. Niestety majac tylko 1.8t nie można poszaleć tak jak właściciele Subaru gdzie sie ma bova w standardzie od fabryki i HKS własnie to takich fur jest przeznaczony. A z ta hybryda jeszcze sie powstrzymam,musze olukac jak to sie bedzie sprawdzac i jaki dzwiek bedzie wydawac.
Re: BLOW Cupra BAM

Napisane:
16 sierpnia 2012, 00:42
przez Konrad20vt
Dodać trzeba żę Stian ma turbo k04 wiec nie miał problemu z tym TDI, ja moje małe k03s też testowałem z rolki z tym TDI i także dostał lanie. I nie mówcie tu o tym że 1.8t nie ma szans z rolki z TDI.. TDI ma tylko jeden plus, spalanie nic wiecej, a jesli ktoś sądzi że jest inaczej to chyba nie ma sprawnego 1.8t

w TDI jest tylko uczucie że to zapitala a wskazówka juz tak żwawo nie idzie..

A co do blow offa, HKS, to nie polecam bo samochód z tym wariuje

Ja mimo wszystko zrobiłem juz 2 tysiące km na tym blow offie properfekta i nie ma zadnej roznicy miedzy dv'ka a tym blow offem... Pozdro
Re: BLOW Cupra BAM

Napisane:
16 sierpnia 2012, 09:40
przez LEONIK
Czyli mozna podsumowac ze najlepsze rozwiazanie to hybryda np properfekt

hksa gosc na allegro chce oddac za 420 zl ale jak mowicie ze na tym wariuje to juz nic nie kombinuje,zamowie hybryde.
Re: BLOW Cupra BAM

Napisane:
16 sierpnia 2012, 12:15
przez Konrad20vt
Ja jeżdze na tym Blow off TypeII properfek mowił że to dedyk do tego silnika, pogadaj z nimi.
Re: BLOW Cupra BAM

Napisane:
16 sierpnia 2012, 20:53
przez Stian_20vt
mój HKS pójdzie na sprzedaż, gdyż Pan Witek (Rogalotti) z R-performance wystroi mi auto optymalnie bez bajerów typu blow offy itd.. zobaczymy co bedzie.
Re: BLOW Cupra BAM

Napisane:
20 sierpnia 2012, 11:26
przez LEONIK
Dzwonilem do properfekt,podobno do leona 1m mozna wrzucic type 2 i nic sie nie dzieje ale nowy model hybrydy ma byc pod koniec tygodnia wiec poczekam i zamowie hybryde. Chlopaki wrzuccie foto albo jakis krotki opis jak to zamontowac zebym czegos nie pomieszal

Re: BLOW Cupra BAM

Napisane:
16 marca 2014, 18:02
przez Michałek91
Coś się ruszyło w temacie ? Jakieś newsy ? Można założyć bez problemu blow offa do BAMA?
Re: BLOW Cupra BAM

Napisane:
18 marca 2014, 12:24
przez kamil281086
przy jakich obrotach u was słychać charakterystyczne pssss?
Re: BLOW Cupra BAM

Napisane:
18 marca 2014, 22:44
przez hornet15re1
u mnie juz po 2tys obrotów jak turbo wstaje to po odpuszczeniu syczy
Re: BLOW Cupra BAM

Napisane:
16 kwietnia 2014, 16:59
przez mieso88
Witam Serdecznie Kolegów.
otóż zakupiłem ProPerfekta ll do Seatka Leona 1M 1.8T AUQ 180KM< Oczywiscie jak wyzej koledzy sie dowiedzieli od goscia ze strony - ze ten jest dedykowany do VAGowskich silników i ten ProPerfect ll jak najbardziej bedzie współgrał z silnikiem 1.8T. Bez zastanowienia kupilem. Znajomy kolega załozył go w 10 min. Okazało sie ze Bov nie trzyma powietrza. Ciagnie do 3.5tys obrótw i potem nagle spada moc.Przy tym jak dawałem mu w pizde to syk był niemiłosierny

, jak bym mial z 300hp ! a nie powinno tak byc. Nadmiar powietrza powinien wydostac sie podczas zmiany biegu i zamknieciu przepustnicy czyz nie ? . Po Rozkreceniu zaworka na czynniki pierwsze, okazało sie ze ma liche podkładki ktore przepuszczaja powietrze i prawdopodobnie sprezyne. Zostawilem go u kumpla do małej modyfikacji. Jutro podjade to sprawdzic.
aha miedzy czasie dzwonilem do firmy ProPerfect i przedstawilem problem. Powiedzial cos wlasnie o tych podkladkach, i ze jak bd dalej przepuszczac to mam go wyslac spowrotem i oni go sprawdza. Narazie to tyle chłopki

Pozdrawiam!

Re: BLOW Cupra BAM

Napisane:
16 kwietnia 2014, 17:28
przez Konrad20vt
Miałem x2 Bovy ProPerfekt II i w jednym nie miałem problemu, a w drugim miałem własnie problem ze sie sam otwierał jadac z stałą predkością i nie było własnej żadnej podkładki, dałem jedną podkładke pod spręzynę i problemy sie skończyły.
Pozdro
Re: BLOW Cupra BAM

Napisane:
16 kwietnia 2014, 20:03
przez tery_
jak bedzie cos sprawdzonego co gra buczy nie traci mocy dajcie cynk

Re: BLOW Cupra BAM

Napisane:
16 kwietnia 2014, 21:03
przez patricks
Forge Splitter

Re: BLOW Cupra BAM

Napisane:
16 kwietnia 2014, 22:51
przez shwarz
Jedyna sensowna alternatywa dla seryjnego DV to Forge 007.
Jeśli wybierasz BOV to z uwagi na to, że część powietrza upuszczana jest w powietrze, auto będzie słabsze niż na ori DV, najlepiej z końcówką 710N czy na Forge 007, który ma tę zaletę, że jest trwalszy. Używałem ProPerfekt hybrydy. Auto jeździło super, zero błędów, był psss. Ale po powrocie do serii czy przejściu na Forge zrozumiałem, ile auto było słabsze na BOV. Kwestia wyboru:) w każdym razie hybryda Pro Perfekt działała ok.
Re: BLOW Cupra BAM

Napisane:
17 kwietnia 2014, 15:48
przez mieso88

Witam Ponownie.
Załozyłem tego ProPerfecta z kumplem. Po pierwszym smignieciu znowu powyzej 3k rpm auto słabło. Lecz juz nie upuszczał zaworek powietrza przy wciskaniu do podłogi

. Przy zmianie biegu było tak jak byc powinno. wrocilem na warsztat, załozylismy druga podkladka, jedna na drugiej. przejechalem sie i ... zdecydowanie lepiej. Na Postoju delikatnie go slychac, a podczas zmiany biegów OK. Tylko nadal czuje ze Leonik ciagnie do 3k rpm a potem delikatnie zmniejsza power. Doszlismy do wniosku ze ta sprezyna co trzyma ten plastik jest za miekka. Musimy poszukac twardszej i po swietach bd znowu modifikowac. Szczerze, jesli nie bd ciagnac rowno na całym obrotomierzu jak przed załozeniem to pozegnam sie chyba z tym zaworkiem

) WESOŁYCH ŚWIAT! Pozdrawiam
-- 17 kwietnia 2014, 16:48 --
shwarz napisał(a):Jedyna sensowna alternatywa dla seryjnego DV to Forge 007.
Jeśli wybierasz BOV to z uwagi na to, że część powietrza upuszczana jest w powietrze, auto będzie słabsze niż na ori DV, najlepiej z końcówką 710N czy na Forge 007, który ma tę zaletę, że jest trwalszy. Używałem ProPerfekt hybrydy. Auto jeździło super, zero błędów, był psss. Ale po powrocie do serii czy przejściu na Forge zrozumiałem, ile auto było słabsze na BOV. Kwestia wyboru:) w każdym razie hybryda Pro Perfekt działała ok.
Gdyby Szefo z ProPerfectu powiedzial mi - wes stary hybryde - to bym wzial - ale on zdecydowanie polecil do 1.8T ten PP2 . Czy na Serio auto musi byc słabsze po zalozeniu BOVa ? Z Tego co wiem, bez BOVa, przy zamykaniu przepustnicy powietrze wraca spowrotem do obiegu silnika. Z Bovem, nadmiar powietrza wyrzucany jest do atmosfery, dzieki czemu oszczedzamy bardziej przepustnice i same łopatki Turbiny...BOV Powinien trzymac tyle do ilu Bar jest skonstruowany i wypuszczac wtedy kiedy zamykana jest przepustnica np przy zmianie biegu....i u mnie jeszcze nie trzyma wystarczajaco

)
Re: BLOW Cupra BAM

Napisane:
17 kwietnia 2014, 16:12
przez lukaszlsw
Tylko twój sterownik nie wie o tym że wpadłeś na taki rewelacyjny pomysł aby to powietrze o którym piszesz wypuszczać w atmosferę dla polepszenia sobie samopoczucia dzięki pss psss i daje wiecej paliwa, rozczepiania się układ dzięki temu pojawiają się check'i na blacie czasem problem z obrotami występuje i tego typu rózne historie, a przepustnicy to napewno nie pomaga. Najlepsza w opcja w 1.8T to seryjna DVka z 225km silnika z zaworkiem n249 który ma zbiorniczek na podciśnienie dzięki czemu reaguje moment.
Re: BLOW Cupra BAM

Napisane:
18 kwietnia 2014, 09:43
przez shwarz
Jest tak, jak pisze
lukaszlsw Ja też kiedyś myślałem, że tak nie będzie, ale używałem kilku różnych wynalazków włącznie z GFB Stealth i zawsze wracałem do seryjnego DV, a aktualnie Forge => Forge dlatego, że seryjny DV jest ok, ale niestety szybko traci szczelność i co jakiś czas powinno się go wymienić.
1.8T ma tak, że powietrze upuszczane wraca do obiegu. Kiedy upuszczasz przez BOV daną ilość powietrza w atmosferę, turbo musi to nadrobić, aby ilość powietrza w obiegu się zgadzała.
O ile w starszych 1.8T komp nie pokaże z tego powodu błędu, to po bodajże 2003 już tak. Poza tym nawet jeżeli komp nie sypnie błędami to i tak turbo musi w takie sytuacji zrobić swoje
Można to próbować obejść programem, więc przy okazji robienia jakichś modów można dorzucić i to.
Tak czy inaczej nasze 1.8T z uwagi zarówno na takie a nie inne MAF oraz sondę lambda nie lubią "wynalazków"

Re: BLOW Cupra BAM

Napisane:
31 lipca 2014, 20:54
przez mieso88
Po Dłuzszym czasie uzytkowania ProPerfecta dochodze do wniosku ze jutro go ściagam
wywalilo Check'a i na vagu wyszło - zawór obejscia turbo |

wie ktoś moze czy to przez tego BOV'a ?
Powiem tak, fun z jazdy świetny. zauwazyłem spadek mocy powyzej 3tys rpm. Przyczyn moze byc wiele, zawór N75 itd. Zaczne od demontazu tego BOva. NIE POLECAM ProPerfect ll do 1.8T.
Re: BLOW Cupra BAM

Napisane:
1 sierpnia 2014, 00:28
przez Konrad20vt
Ja jeżdze bardzo długo na hybrydzie PP i nie czuje żadnego spadku mocy itp, za to mega fajnie sapie razem z stożkiem

Re: BLOW Cupra BAM

Napisane:
1 sierpnia 2014, 11:14
przez hornet15re1
Ja tez używam hybrydy(ustawiona tak by nie było błędu) od properfekta i syczy głosno i żadnych statków mocy nie odczuwam,a mam porównanie bo co jakis czas wracam do ori dv by nie przejadło mi sie syczenie
Natomiast z ta hybryda jest jeden problem jak przyspieszamy a potem odpuszczamy gaz do połowy to zawór syczy ciagle i trzeba gaz lekko odpuścić lub dodac i jest git,może trzeba dac jeszcze jedna podkładkę pod sprężynę
Re: BLOW Cupra BAM

Napisane:
1 sierpnia 2014, 11:36
przez mieso88
sciagłem zwykłego PP ll . roznica w mocy kolosalna. auto powyzej 3k rpm nie słabnie. Koniec zabawy z psykaniem

.
Re: BLOW Cupra BAM

Napisane:
1 sierpnia 2014, 15:21
przez Konrad20vt
hornet15re1, tak, trzeba dać podkładke i będzie ok.

Re: BLOW Cupra BAM

Napisane:
24 sierpnia 2014, 10:05
przez majster
Eh ludziska po kiego ... Wy tak kombinujcie

? Zeby bylo jakies durne ppsssryyt??
Zasada jest prosta jak zwiekszacie cisnienie na kkk04 powyzej 1bar to kupujesz metalowe dv np.properfect i zapominacie o jakis tam check engen itd.. jak wam nie pasuje kultura pracy vag. To se kupcie subaru ,ktore ma skrzynie i most chyba z papieru , ktory udaje ze chamuje,ale za to bedzie pssrryt .w tedy dopiero zaczniecie doceniac cupre
Re: BLOW Cupra BAM

Napisane:
24 sierpnia 2014, 13:59
przez lukaszlsw
taaa polataj w zakrętach, po deszczu i po torze jakąś imprezą a potem cuprą z belką z tyłu i napędem na przód haha DO 1.8T tylko forge hybryda się nadaje jak ma być psssyt
Re: BLOW Cupra BAM

Napisane:
24 sierpnia 2014, 21:47
przez hornet15re1
majster napisał(a):Eh ludziska po kiego ... Wy tak kombinujcie

? Zeby bylo jakies durne ppsssryyt??
Zasada jest prosta jak zwiekszacie cisnienie na kkk04 powyzej 1bar to kupujesz metalowe dv np.properfect i zapominacie o jakis tam check engen itd.. jak wam nie pasuje kultura pracy vag. To se kupcie subaru ,ktore ma skrzynie i most chyba z papieru , ktory udaje ze chamuje,ale za to bedzie pssrryt .w tedy dopiero zaczniecie doceniac cupre
Chłopie...Ty chyba nie wiesz co piszesz skoro tak źle oceniasz subaru imprezę...bo w odróżnieniu do naszych seatów to jest samochód sportowy który udaje osobowy,a nasze seaty to samochody osobowe które udają sportowe(jak cupra)

Jak byś sie kiedyś przewiózł dopieszczona impreza to bys zobaczył co to jest bezkompromisowy samochód sportowy
