Strona 1 z 1
Szarpie przy dłuższej jeździe na każdym biegu.

Napisane:
17 stycznia 2013, 19:15
przez mateoo
Witam jakiś czas temu mojemu seatowi zaczeły wariować obroty zaświeciła się kontrolka od silnika. Na komputerze okazało się że jest awaria zaworu EGR zawór został zmieniony siadł drugi raz też został zmieniony. Po dugiej wymianie zaświeciła mi się kontrolka EPC I kontrolka silnika okazało się że jest awaria jakiegoś czujnika mechanik go wyczyścił bo był cały w oleju ALE SAMOCHÓD ZACZOŁ SZARPAĆ przy jeździe na każdym z biegów. Zosały zmienione świece. Samochód rano ciężko odpala i czasami kopci na niebiesko i podrafi pociągnąć troszkę oleju, i cały czas szarpie i od 2 dni doszły jakieś skrobotania od silnika. Olej i wszystkie filtry są zmienione
Re: Szarpie przy dłuższej jeździe na każdym biegu.

Napisane:
18 stycznia 2013, 08:57
przez Rafalski
mateoo napisał(a): Samochód rano ciężko odpala i czasami kopci na niebiesko i podrafi pociągnąć troszkę oleju, i cały czas szarpie i od 2 dni doszły jakieś skrobotania od silnika. Olej i wszystkie filtry są zmienione
Zbyt Kolorowo chłopie to nie wygląda...
Re: Szarpie przy dłuższej jeździe na każdym biegu.

Napisane:
18 stycznia 2013, 10:53
przez marcin7x5
Byc może masz cały czas otwarty/niedomknięty do końca zawór EGR stąd te trudności z odpaleniem i dymieniem. Ale może też być tak, że EGR zacina się bo silnik pali ci olej stąd masz duzo nagaru. Czy ubywa ci oleju?
Re: Szarpie przy dłuższej jeździe na każdym biegu.

Napisane:
18 stycznia 2013, 15:21
przez mateoo
Tak ubywa oleju.
Re: Szarpie przy dłuższej jeździe na każdym biegu.

Napisane:
19 stycznia 2013, 13:54
przez kebziu
zobacz koniecznie czujnik położenia wału... dziś zrobiłem. u mnie problem był tego typu że na zimnym silniku wszystko było ok a na rozgrzanym było szarpanie na kazdym biegu nie miał siły samochód i do tego po zrzuceniu na luz obroty skakały nawet do 3 tyś...po zmianie bajka.