Poserwisowe schizy - prośba o rozpoznanie odgłosów.

Witam
Kupiłem Leona 1.6 BCB 105 KM z 2003 roku i 165 tyś km.
Wczoraj po przewertowaniu tematów na forum wymieniłem rozrząd (pasek Conti, rolki INA, pompa Metelli) i olej na Motul X-Cess 5W40 chociaż nie wiem co było lane wcześniej i nie wiem czy nie przedobrzyłem.
Generalnie mam parę problemów. Może jestem przewrażliwiony ale wolę się zapytać.
Po pierwsze ten element dziwnie klekocze. Wcześniej się tak nie przypatrywałem wiec może było to już wczesniej.

(Zdjęcie nie z mojego auta)
Brzmi to tak:
http://www.youtube.com/watch?v=VRK3x6nlAhw&feature=youtu.be
Do czego służy ten element i czy ten klekot to normalny objawy działania ?
Sam silnik na początku gdy wyżej wspomniana część nie klekocze chodzi tak.
http://www.youtube.com/watch?v=cB2f7D7qyz4&feature=youtu.be
Sorry za pionowe video
Generalnie dzisiaj musiałem dolać płynu chłodniczego tak z 0,2 litra bo kontrolka stanu się zaświeciła i jednocześnie spostrzegłem że oleju jest ponad tą kratkowaną miarkę za dużo o jakieś 6 mm. Delikatnie ponad to górne zagięcie na bagnecie. Mam obawy czy przypadkiem płyn nie przedostaje się do oleju. Z drugiej strony mechanik mógł przelać oleju bo w 5 litrowej bańce został 1 litr. A do tego silnika wchodzi bodajże 3,2 litra. Na fakturze widać też, że dolewał 2 litry płynu chłodniczego więc przez nockę jego poziom mógł opaść troszkę i stąd jego brak. Bo jak troszkę silnik przegazuję to płynu delikatnie przybywa. Czy jazda z takim przekroczonym stanem oleju jest dopuszczalna ?
Kupiłem Leona 1.6 BCB 105 KM z 2003 roku i 165 tyś km.
Wczoraj po przewertowaniu tematów na forum wymieniłem rozrząd (pasek Conti, rolki INA, pompa Metelli) i olej na Motul X-Cess 5W40 chociaż nie wiem co było lane wcześniej i nie wiem czy nie przedobrzyłem.
Generalnie mam parę problemów. Może jestem przewrażliwiony ale wolę się zapytać.
Po pierwsze ten element dziwnie klekocze. Wcześniej się tak nie przypatrywałem wiec może było to już wczesniej.

(Zdjęcie nie z mojego auta)
Brzmi to tak:
http://www.youtube.com/watch?v=VRK3x6nlAhw&feature=youtu.be
Do czego służy ten element i czy ten klekot to normalny objawy działania ?
Sam silnik na początku gdy wyżej wspomniana część nie klekocze chodzi tak.
http://www.youtube.com/watch?v=cB2f7D7qyz4&feature=youtu.be
Sorry za pionowe video
Generalnie dzisiaj musiałem dolać płynu chłodniczego tak z 0,2 litra bo kontrolka stanu się zaświeciła i jednocześnie spostrzegłem że oleju jest ponad tą kratkowaną miarkę za dużo o jakieś 6 mm. Delikatnie ponad to górne zagięcie na bagnecie. Mam obawy czy przypadkiem płyn nie przedostaje się do oleju. Z drugiej strony mechanik mógł przelać oleju bo w 5 litrowej bańce został 1 litr. A do tego silnika wchodzi bodajże 3,2 litra. Na fakturze widać też, że dolewał 2 litry płynu chłodniczego więc przez nockę jego poziom mógł opaść troszkę i stąd jego brak. Bo jak troszkę silnik przegazuję to płynu delikatnie przybywa. Czy jazda z takim przekroczonym stanem oleju jest dopuszczalna ?