Strona 1 z 1

Syczenie przy uruchomieniu Turbiny, EPC i Koniec Jazdy

PostNapisane: 23 czerwca 2013, 17:00
przez NeroN89
Witam
Od wczoraj szukam i szukam odpowiedzi otóż po Strzeleniu i ujściu powietrza po maską zaczeły sie problemy

Najpierw właczyła się kontrolka EPC i gaśnie auto, zaraz po tym zaczeły falować obroty 500-800obr. Teraz zauważyłem że pieni się w zbiorniczku chłodzenia płyn.

Co mam robić? Odpinałem przepływomierz i nic, patrzyłem do filtra powietrza też nic, szczelność węży też i nadal kicha

Doradzcie panowie co mogłoby być? Bez diagnozy mechanika się nie obejdzie

PS: Szukam dobrego mechanika z Małopolski (Myslenice, DObczyce, Wieliczka, Bochnia) zna ktoś

Silnik 1.8T 225KM

Re: Syczenie przy uruchomieniu Turbiny, EPC i Koniec Jazdy

PostNapisane: 23 czerwca 2013, 18:09
przez dzamej
masz nieszczelnosc przy podcisnieniowym przelocie powietrza.. sprawdz kolanko silikonowe 90 stopni przy sciance grodziowej ma kolo 70mm srednicy mozliwe ze ci ono strzelilo - u mnie bylo podobnie.

podepnij go pod kompa to tez zobaczysz ze wyskacza ci bledy z przeplywem powietrza - tym sie zaineresuj a podpiecie do kompa powie najwiecej

Re: Syczenie przy uruchomieniu Turbiny, EPC i Koniec Jazdy

PostNapisane: 23 czerwca 2013, 18:41
przez NeroN89
Kabel VAG będe miał jutro to wtedy będe wiedział jakie błedy VAG pokaże a którym się sugerować programem VAG-COM czy Polski VAG bo 2 programy nie raz pokazują inne błędy

Szukają po stronkach wyczyałem że jak się pini płyn z chłodnicy to może być wydmuchana uszczelka pod głowicą albo kolektorem.
Jak mało informacji mogę zamieścić nagranie jak to syczy