Syczenie przy uruchomieniu Turbiny, EPC i Koniec Jazdy

Witam
Od wczoraj szukam i szukam odpowiedzi otóż po Strzeleniu i ujściu powietrza po maską zaczeły sie problemy
Najpierw właczyła się kontrolka EPC i gaśnie auto, zaraz po tym zaczeły falować obroty 500-800obr. Teraz zauważyłem że pieni się w zbiorniczku chłodzenia płyn.
Co mam robić? Odpinałem przepływomierz i nic, patrzyłem do filtra powietrza też nic, szczelność węży też i nadal kicha
Doradzcie panowie co mogłoby być? Bez diagnozy mechanika się nie obejdzie
PS: Szukam dobrego mechanika z Małopolski (Myslenice, DObczyce, Wieliczka, Bochnia) zna ktoś
Silnik 1.8T 225KM
Od wczoraj szukam i szukam odpowiedzi otóż po Strzeleniu i ujściu powietrza po maską zaczeły sie problemy
Najpierw właczyła się kontrolka EPC i gaśnie auto, zaraz po tym zaczeły falować obroty 500-800obr. Teraz zauważyłem że pieni się w zbiorniczku chłodzenia płyn.
Co mam robić? Odpinałem przepływomierz i nic, patrzyłem do filtra powietrza też nic, szczelność węży też i nadal kicha
Doradzcie panowie co mogłoby być? Bez diagnozy mechanika się nie obejdzie
PS: Szukam dobrego mechanika z Małopolski (Myslenice, DObczyce, Wieliczka, Bochnia) zna ktoś
Silnik 1.8T 225KM