Strona 1 z 2
intercooler 1.8T 20V

Napisane:
3 sierpnia 2013, 00:14
przez KiLLPiT
Witam mam pytanko ostatnio byłem na hamowni i wyszło ,że z mojej czarnej bestii uciekło 20kucyków koleś powiedział iż po części to jego latka (13year) i słaby cooler.Dodam ,że zderzak zwykły i alu 17' 225-45.
Pytanie: czy zmieniać intercoolera, a może zamontować od cupry r ona ma 2 po bokach... co radzicie nie chcę wrzucać dużo kasy
P.S.Zmieniam zderzaki od TS...
Pozdro...
Re: intercooler 1.8T 20V

Napisane:
3 sierpnia 2013, 04:46
przez fiona
mocój centralny większy

ja mam i nawet przy upałach nie słabnie a daje dużą różnice

!
Re: intercooler 1.8T 20V

Napisane:
3 sierpnia 2013, 06:45
przez sebastianss1
centralny najlepszy ale taniej wyjdzie używka z cupry r .Dużo ludzi ma na sprzedaż nawet ja
Re: intercooler 1.8T 20V

Napisane:
3 sierpnia 2013, 08:14
przez KiLLPiT
Mam pytanko czy w razie wyboru/zmiany ic to można zamontować jak w Cupra R czyli lewy i prawy.To jest na zasadzie prawie p&p czy trzeba mocno kombinować? czy to będzie duża różnica w porównaniu z tym co mam teraz?
A jeżeli nie montować 2 ic to jaki ori wydajniejszy od tego co mam?
P.S.Jak myślicie gdzie uciekły te 20kucyków ktoś widział/znalazł

Re: intercooler 1.8T 20V

Napisane:
3 sierpnia 2013, 08:57
przez sebastianss1
do co ic jak bedziesz mial caly zestaw to mysle ze p&p bedzie pasować . Zderzak od ts jest duży wiec sie zmieszcza to jest tańsza obcja o wiele . Inna to montować caly z przodu cetralny ale to koszta 1500-2000 tyś . Co do koni trzeba by bylo na chamownie wiechać i popytać tunera co i jak .
Re: intercooler 1.8T 20V

Napisane:
3 sierpnia 2013, 11:05
przez KiLLPiT
Re: intercooler 1.8T 20V

Napisane:
3 sierpnia 2013, 11:17
przez Leon_TS_ARL
Jak sam widzisz sporo osób wymienia IC które są w silniku BAM na jeden centralny. Musisz przemyśleć jak z montażem takich 2 a jak z montażem jednego, kwestia przerobienia mocować i dopasowania do pasa przedniego oraz zderzaka.
Na forum jest kilka fotorelacji z montażu większego IC
Re: intercooler 1.8T 20V

Napisane:
3 sierpnia 2013, 11:33
przez sebastianss1
kwestia ile masz koni . Wiekszość bam jest już modzona i potem w uapł one sie gotuja . Jak ktoś jezdzi na1/4 to odrazu widać różnice .Jeżeli kolega ma np 180 i chce miec maks np 220km to mu orginaly spokojnie wystarczą od cupry ale jak chce modzić auto itp to tylko centralny .
Re: intercooler 1.8T 20V

Napisane:
3 sierpnia 2013, 12:15
przez KiLLPiT
Ja w tej chwili mam 160km czyli gdzieś 20km wyparowało
Nie chcę modzić itp... ale pomyślałem ,że może nie wielkimi kosztami podnieść wydajność mojej czarnej perły
A może z innej beczki czy w miejsce ori można zastosować lepszy wydajniejszy ic na zasadzie p&p ?
Re: intercooler 1.8T 20V

Napisane:
5 sierpnia 2013, 06:51
przez adii100
Kolego zrób logi dynamiczne zobacz czy wszystko jest ok z silnikiemi osprzetem a dopiero pozniej mysl o wkladaniu ic
Re: intercooler 1.8T 20V

Napisane:
5 sierpnia 2013, 10:16
przez KiLLPiT
a mozesz troszkę jaśniej

na takich sprawach to ja słabo się znam

dlatego prosilem o pomoc i radę...

-- 5 sierpnia 2013, 11:16 --
ok doczytałem pogadam z chłopakami z 3-city zapewne pomogą

Re: intercooler 1.8T 20V

Napisane:
6 sierpnia 2013, 11:57
przez adii100
Bo ucieczka 20 km to własnie moze byc spowodowane awaria jakiejs czesci ,wiec zrob logi poszukaj przczyny a dopiero pozniej bierz sie za mody
Re: intercooler 1.8T 20V

Napisane:
7 sierpnia 2013, 09:47
przez KiLLPiT
tak zrobię w piątek wstępnie jestem umówiony... natomiast słyszałem też ,że 1,8T ogólnikowo nie trzymają mocy.
Re: intercooler 1.8T 20V

Napisane:
7 sierpnia 2013, 11:18
przez sebastianss1
jak bedziesz mial 250 plus to nie trzymaj w upalne dni ale chyba tyle nie robisz .
Re: intercooler 1.8T 20V

Napisane:
7 sierpnia 2013, 22:40
przez KiLLPiT
Spoko

autko odebrane od lakiernika po 1-m-c. przerwie i f..k koleś otarl sie lekko to jakaś maskaracja jak to mówi Szpakowski

Re: intercooler 1.8T 20V

Napisane:
8 sierpnia 2013, 17:31
przez gregor10
Jak uciekło 20km to zrob logi dynamiczne bloki 2 3 20 31 33 115 118 i ocenimy gdzie lezy przyczyna. Auto na serii ma miec 180km i tyle zawsze bedzie jesli osprzet sprawny i w silniku tloki sie nie przewracają. Problemem u Ciebie będą nieszczelnosci + padnieta przeplywka + mozliwe ze pompa paliwa, no ale to się okaże jak zamiescisz logi.
Doprowadz auto do serii a potem FMIC , dwóch z cupry się nie opłaca lepiej jeden centralny z fmic.pl 230x550x65 jest duzo wydajniejszy i wyjdzie cenowo podobnie.
Seryjny cooler starcza do 200km , z tym ze w upal bedzie odczuwalny lekki spadek mocy bo sie bedzie gotowal icek. Z fmic jesli masz APP do zrobienia jest 200km , jak AUQ to 220km jest realne do zrobienia z fmicem i wycietym katem jesli turbo zdrowe i reszta
Re: intercooler 1.8T 20V

Napisane:
8 sierpnia 2013, 20:19
przez sebastianss1
gregor10 skad ty masz takie dziwne obcje że wyjdzie cenowo podobnie robileś kiedyś takie coś. jest obcja taniej że sa gumy zamiast wyspawania a myslisz jakie to są kwoty co ?
Re: intercooler 1.8T 20V

Napisane:
9 sierpnia 2013, 09:51
przez gregor10
calosc wyszla 750zl zakladalem do leona 1.8T
sebastianss1 - podaj Twoją propozycje ? zobaczymy czy będzie lepsza i tańsza.
Re: intercooler 1.8T 20V

Napisane:
9 sierpnia 2013, 11:41
przez sebastianss1
750 zl to jakos smieszna cena cie wyszlo .IC Centralny kosztuje z montażem od 1300 -2200 zl . Kwestia na jakich gratach i czy jest wyspawany kwasówka czy jak inni robią gówno na gumach . do tego dochodzi trzeba przerabiać belke wycinać uchwyty dorabiać itp mówie profesjonalnie a nie jakas amatorka na druciki . Takie sa ceny . Ja mam swoje od cupry r i chcialem za 280 wszystko sprzedać p&p bez jednego mapsensora wiec uważam że to jest duża różnica niz nawet twoja kwota 750 zl . W co wątpie ze za 750zl zrobi ci ktoś to profesjonalnie z wyspawaniem kwasówki bo to nie kosztuje 10zl .Jedynie moze sam sobie to robiles wszystko za freee . Bo sam IC kosztuje od 300 -450 zl chinol do tego obejmy rury spawanie itp . Wystarczy zadzownić do firmy tuningowej jeden czy drugiej to sam sie przekonasz jak sobie wołaja za profi robote .
Re: intercooler 1.8T 20V

Napisane:
9 sierpnia 2013, 12:10
przez misiek2
rozumiem, że tylko zakłady/firmy tuningowe robią to pro bo skoro cena 2/2500 PLN to już jest profi.
U mnie w mieście na chinolach i orurowaniu samemu lub przez dobrego spawacza jeździ w uj aut i nikt nie narzeka.
Jak ktoś chce płacić to niech płaci. Masz zrobione pro ok. Można taniej i czasem pro jak w firmie tuningowej.
Zresztą na audi a3 club i ttclub jest parę takich aut i mają nawet do 250/60 KM. Nie będę podawał linków bo nie wchodzę już od dłuższego czasu.
gregor zdaje sie też sie tam udziela.
Bez spin. Jak ktoś troche myśli to i zrobi taniej.
Re: intercooler 1.8T 20V

Napisane:
9 sierpnia 2013, 12:23
przez sebastianss1
ja tylko podałem jakie są ceny . Dla mnie możesz zrobic sobie i za 20zl całość twoj samochod twoje zabawki . Ja auta nie daje psełdo mechanikom . Nie powiedziałem że tego nie da sie taniej zrobić ale same cześci też troche kosztuja tak czy siak jak ktoś cche robic ci charytatywnie to ok nie problemu i brać odpowiedzialność jak coś spier .... ale same obejmy rury itp plus IC tez kosztuje . już nie mówie o wycinaniu i montowaniu wszystkiego . Ale dobrze da sie zrobic i za 100 zl .Ja gdzieś liczylem to same cześci kosztuje od 800 -1000 zl , nie licze spawania montażu .
Tak samo wydech sportowy też da si tanio kupić rure i se wypawaj wydzie cie z 400 zl . proFI kwasówka od 2000 zaczyna sie rozmowa wiec
Re: intercooler 1.8T 20V

Napisane:
9 sierpnia 2013, 13:32
przez gregor10
No wiesz jak dla mnie to Ty możesz sobie FMIC za 10 000zl zamontować i też mi nic do tego

Ja podalem jak to wyglada z mojej strony , nie mówie o gotowcu czy oddaniu do firmy bo to kosztuje 1600-2000zl ,
aha co do drutowania to jest lepiej zrobione jak w niejednej 'pro' firmie tuningowej
Idąc twoim tokiem to tak , te twoje ic od cupry za 280zl sprzedajesz i mówisz ze taniej niż moj pomysł ?
to znaczy ze za 280zl sprzedaje oba smice od cupry + kolektor dolotowy na druga stron, plus rurka podcisnienia do serwo bo seria nie pasuje, plus rura laczaca oba intercoolery, plus wszystkie zlaczki gumowe i obejmy, do tego kierownice powietrza dwie sztuki, srubki i montujesz w cenie to wszystko ?
Jesli nie to Twoja opcja same dwa IC za 280 wydaje sie również słaba , bo jak doliczysz kolektor dolotowy na druga strony (400zl) do 280zl za dwa ic to juz wychodzi 680zl , do tego rurka do podcisnienia 100zl , robota i cala reszta wychodzi wiecej roboty jak dac nowy ic chinski ktory lepiej chlodzi jak te dwa oryginalne smice.
Re: intercooler 1.8T 20V

Napisane:
9 sierpnia 2013, 15:39
przez sebastianss1
daje wszystko co wymontowałem . Mam wyspawany nowy od zera z kwasówki wiec to mi jest nie potrzebne . i nic nie montuje to poprostu mi nie potrzebne . A ty w cenie 750zl montujesz i robisz IC to wes tu zrob liste pewnie bedzie dlugo i szeroka to se zarobisz bo takich okazji nie ma . Sam chetnie bym chlopakow zwołał wszyscy do ciebie byśmy przyjechali jak ty taki super ceny masz i fachowo robisz . Naprawde wes tu napisz robie IC PO 750zl i bedziesz mial kolejke . Bo same graty chyba wychodza drożej .
Mam to w de .. ale uwazam 280 -czy 300 zl za komplet to smieszne pieniądze za ori komplet niż 1000 zl ( i nie kazdy umie zrobic sam ) chyba że ty zrobisz w gratisie bo ja sie pisze na nastepne auto zrobisz mi dam ci nawet 1000 zl za cały komplet wyspawany IC - ok . z montażem itp ,
Chciałem chłopakowi pomoc jak chial a mi lezy komplet za tyle oddać ale jak ty uważasz ze to jest drogo to popatrz ile co kosztuje na allegro czy innym portalu .
Może otworzysz firme albo masz ja bedę do ciebie wysyłał klijentów na IC komplet 1000 zl a mi odpalisz za fatyge na lizaki

:)
Re: intercooler 1.8T 20V

Napisane:
9 sierpnia 2013, 15:49
przez gregor10
280zl powiadasz to ja mam dla Ciebie klienta przyjezdza autem i mu montujesz w cenie , skoro mi wmawiasz ze za 750z zamontuje to i Ty zamontujesz za 280 wlacznie z kolektorem ssacym na druga stone, 2xsmic rurami opaskami zlaczkami i przewodem podcisnienia do serwa ?
jesli faktycznie sprzedajesz komplet za 280z nawet bez montażu bo ja biore ten komplet od Ciebie pasuje ?
Re: intercooler 1.8T 20V

Napisane:
9 sierpnia 2013, 15:56
przez sebastianss1
ok to juz ci pokaże pirv
Re: intercooler 1.8T 20V

Napisane:
13 sierpnia 2013, 20:19
przez adii100
przepływka mało pokazuje A po drugie zrób logi 115 118
Re: intercooler 1.8T 20V

Napisane:
13 sierpnia 2013, 23:13
przez hornet15re1
A co sadzicie o czymś takim bo mam ochotę zamontować w swoim TSie
http://fmic.pl/intercoolery/278-interco ... x65mm.htmla podłaczenie wyglada tak a3

Czy ktos próbował tego u siebie,bo to powinno wejsc bez wiekszego modzenia,bo miejsca za zderzakiem w TS jest sporo

Re: intercooler 1.8T 20V

Napisane:
14 sierpnia 2013, 08:15
przez sebastianss1
takie IC są w dislach montowne . że wszystko po 1 stronie .Pare złoty musisz sobie przygotowac na taka zabawe . Same graty beda kosztować od 800 + lekko
Re: intercooler 1.8T 20V

Napisane:
14 sierpnia 2013, 20:04
przez Konrad20vt
Nie kombinuj, tylko kup FMIC z fmic.pl. Miałem u siebie FMIC z wyjściem po jednej stronie i wywaliłem go.
Re: intercooler 1.8T 20V

Napisane:
14 sierpnia 2013, 21:36
przez hornet15re1
Konrad20vt napisał(a):Nie kombinuj, tylko kup FMIC z fmic.pl. Miałem u siebie FMIC z wyjściem po jednej stronie i wywaliłem go.
A co sie z nim działo złego...zapychał dolot? taki 23cm szerokosci byłby idealny z przelotem,ale do niego trzeba belke ciac

A taki z przelotem na druga stronę to układ dzedzie miał duza pojemność i chyba bedzie lag,bo kolektora zmieniac nie chce
Re: intercooler 1.8T 20V

Napisane:
15 sierpnia 2013, 06:44
przez sebastianss1
żadnego laga nie bedzie . Jakbyś do siebie wstawił może IC wiadro na 1000koni TO lag by mogł być . przy wszystkich trzeba nacinać belke wspawać zaczepy mocujące .

tak to musi być zrobione
Re: intercooler 1.8T 20V

Napisane:
15 sierpnia 2013, 10:57
przez hornet15re1
A czy Fmic dwustronny 450x140x65mm wystarczy do mocy 200/210KM(wiecej juz nigdy nie bedzie) czy lepiej 450x180x65mm(ten wejdzie ciasno) wiec wolałbym wstawiac 450x140x65mm bo wejdzie luźno?
Re: intercooler 1.8T 20V

Napisane:
15 sierpnia 2013, 11:55
przez sebastianss1
ale to są wymiary rdzenia czy całkowietej IC .ntercooler o wymiarach rdzenia: 300x155x65mm, całkowitych: 490x155x65mm, ze średnicą wlot/wylot 63mm wystarczający do mocy 250KM. wkleilem ze strony fmic .Cena 299zl
Re: intercooler 1.8T 20V

Napisane:
15 sierpnia 2013, 18:15
przez hornet15re1
Re: intercooler 1.8T 20V

Napisane:
15 sierpnia 2013, 18:49
przez sebastianss1
a myszlisz chociaż troche sam napisałeś że nie chcesz wiecej niz 220 i jeden jest do 350 a drugi lekko ponad 400 to na chu... ci ten ponad 400 . Nie czaje cie chlopie dla mnie to logiczne że biore ten mniejszy co starcza do 350 . wsadz sobie takie duże wiadro bo te są za małe 780x300x100mm. wtedy napewno ci styknie .
Re: intercooler 1.8T 20V

Napisane:
15 sierpnia 2013, 20:06
przez hornet15re1
Wiesz to co pisza na stronie to można miedzy bajki włożyć,ten jednostronny jest niby do 250KM,a jak sie ich pytałem to powiedzieli mi ze w moim może być problem z przepływem powietrza bo taki montują ogólnie do Disli ...a kurde o tym to nie wspominają w ich super opisie. Wiec wole sie upewnić czy ten 140mm starczy bo na moim ori mam 80C na butowaniu

Re: intercooler 1.8T 20V

Napisane:
16 sierpnia 2013, 07:45
przez sebastianss1
napisałem ci wyżej ale ty wogle nie czytasz uważnie że jednostronne montuje sie w dislu .
ten 1 starczy ci na 100 procent nie wiem gdzie ty szukasz dzióry w całym .Sam nie wiesz co ty chcesz
Re: intercooler 1.8T 20V

Napisane:
28 sierpnia 2013, 22:59
przez hornet15re1
A o to mój nowy Fmic.
Przedstawiam zdjecia z montażu Fmic i wszystko co potrzeba by zamontowac to w leonie ze zderzakiem TS,FR i pewnie Cupra(bez Zadnego ciecia zderzaka i karoserii) ze strony fmic.pl. Auto po zamontowaniu jest nie do poznania,ciagnie jak szalone na wysokich obrotach(kiedys temp w dolocie 78C...teraz max 36C przy 190Kmh,a temp na zewnatrz 24C)

Nawet doładowanie jest wieksze,teraz ładnie trzyma 1bar na każdych obrotach.A czy sie zwiększył lag po zamontowaniu to trudno odczuć...mi sie wydaje ze raczej nie....tylko zawór upustowy bardziej syyyczy
Czesci kosztowały 750zł+spawacz blaszki=800zł i 3 wieczory dłubania
Intercooler 550x140x65mm (mozna 550x180x65mm ale wtedy trzeba ciąć belkę i rure powrotna puszczać nad belka i pod lampa)
299,00zł
1
299,00zł
Łącznik aluminiowy 57mm
18,00zł
1
18,00zł
Kolanko redukcyjne 23' 51/57mm
64,00zł
1
64,00zł
Prosta redukcja 51/57mm
35,00zł
1
35,00zł
Obejma SGB 64-67mm
5,00zł
2
10,00zł
Łącznik silikonowy 51mm
14,00zł
2
28,00złObejma SGB 56-59mm
4,50zł
8
36,00zł
Kolanko redukcyjne 90' 51/57mm
49,00zł
2
98,00zł
Kolanko 90' 51mm, 60cm typ L
46,00zł
3
138,00zł
Produkty
726,00zł
Wysyłka
19,00zł
Razem
745,00zł
Tyle czesci
Foty:


Przygotowania

Przymiarka



Dorobione przeze mnie gniazdo na map sensor i pospawane i sztukowane kolanko

Taka zakańczałem rury kombinerkami by nie zsuwały sie z opasek,a na dodatek zmatowiłem ich powierzchnie papierem ściernym na łączeniach










Mocowanie icka,elastyczne mocowania z blaszek w razie kontaktu zderzaka z krawężnikami by icek mógł sie delikatnie poddać do góry,a w icku trzeba odciąć dolne mocowania bo sie nie mieszczą w zderzak

Efekt koncowy
Re: intercooler 1.8T 20V

Napisane:
22 września 2013, 14:38
przez HRABIA
konkretny opis wrażeń po założeniu i samego montażu, bo np na forum A3 to taki FMIC by wyśmiali, tam jak nie założysz takiego co najmniej 550x230 to auto nie ma prawa jechać , totalna bzdura, już wystarczy policzyć samą pojemność wewnętrzną przepływu pow żeby widzieć jaka jest różnica tego Twojego hornet w stosunku do serii, ale nie, wszyscy tną zderzaki, belki, kombinują bo się naczytali że musi być kombajn.
hornet, nie doczytałem w temacie, Ty zamierzasz celować w moc ok 220Km, czy już masz tą moc większą ? bo piszesz coś o cisn 1 bar, to ważne odnośnie tego jakie sa różnice w temp smic i fmic, czy one są na serii 180 czy juz po modach. Dzieki za odpowiedz z góry.
Re: intercooler 1.8T 20V

Napisane:
22 września 2013, 19:00
przez hornet15re1
Oczywiscie podane wartosci sa podane na zawirusowanym aucie.Mam zrobiony program na maxa czyli jak założę downpipe to powinnienem miec około 220km.Natomiast przed zamontowaniem tego fmic w upały z auta o takiej mocy robiła sie seria .tez czytając fora bałem się ze nie wyda taki mały,ale całkowicie niepotrzebnie bo te nowe chińczyki maja bardzo gesty rdzeń i cały radiator jest odkryty na wiatr,a jak zamontuje sie ten 23cm to połowa bedzie schowana pod belka i g..wno będzie chłodzić ta połowa, a turbo dziura będzie większa,bo mimo zamontowania jak najmniejszego fmic to i tak odczuwam na niskich obrotach wiekszy lag i dlatego zamontuje jeszcze downpipe by ulżyć turbinie na niskich obrotach.A lag i turbo dziura jest dużo ważniejsza w codziennym użytkowaniu auta i nie można z tym przesadzić,bo auto ma byc uniwersalne i jak zwiększymy pojemność dolotu to niestety auto na tym traci.A liczyłem pojemnosc rdzenia ori i fmic 140x550 i wyszło mi ze ma dokładnie dwa razy wieksza powierzchnie chłodząca.
Re: intercooler 1.8T 20V

Napisane:
24 września 2013, 10:56
przez Konrad20vt
Po założeniu FMIC powinno sie zrobić korekte, polecam

Troszke smiesznie wygląda za zderzaka

ja mam ten wiekszy i wygląda bardziej "męsko"

Re: intercooler 1.8T 20V

Napisane:
24 września 2013, 13:08
przez HRABIA
ale smok ja je b ie ....

.. i korekte tablicy rejestr też trzeba najlepiej od razu , to już chyba nie za bardzo taki alfa romeo look

ale co kto lubi...ciekawe jakie są różnice w temper pomiędzy takim 140 a np 230
Re: intercooler 1.8T 20V

Napisane:
24 września 2013, 17:39
przez Konrad20vt
Ja mam różnice 5 stopni

w lato, teraz nie wiem.. Rejestracja ma swoje plusy bo radary nie chwytają Leona

Ale róce po zimie pewnie do ori heh
Re: intercooler 1.8T 20V

Napisane:
24 września 2013, 17:43
przez HRABIA
Konrad20vt napisał(a):Rejestracja ma swoje plusy bo radary nie chwytają Leona
oo widzisz, a nie pomyślałem o tym..to jest cenna zmiana w takim razie ..

Re: intercooler 1.8T 20V

Napisane:
31 marca 2014, 07:33
przez KiLLPiT
Witam
Mam pytanko przy zmianie na IC centralny co jeszcze trzeba zrobić program tak? czy coś jeszcze jakie koszta? proszę o podpowiedzi bo słyszałem ,że wtryski również... już sam się zakręciłem

Re: intercooler 1.8T 20V

Napisane:
31 marca 2014, 12:29
przez adii100
przy samym ic wtryskow nie trzeba
Re: intercooler 1.8T 20V

Napisane:
31 marca 2014, 13:28
przez KiLLPiT
to zmiana samego IC duzo zmieni? i koniecznie do tego program tak? czy nie?

Re: intercooler 1.8T 20V

Napisane:
31 marca 2014, 17:43
przez hornet15re1
KiLLPiT napisał(a):to zmiana samego IC duzo zmieni? i koniecznie do tego program tak? czy nie?

Jesli już masz program to duzo zmieni na wysokich obrotach auto nabierze mocy i latem nie bedzie uciekac moc,ale jak masz serie to za wielkiej różnicy nie odczujesz.Poz montażu icka nic nie trzeba zmieniac.
Re: intercooler 1.8T 20V

Napisane:
1 kwietnia 2014, 09:47
przez KiLLPiT
to zebysmy sie dobrze zrozumieli moge spokojnie zrobic sam IC i do tego wystarczy program...
w tej chwili nie mam zadnego programu ani zadnych modyfikacji w tym kierunku ot seria...

Re: intercooler 1.8T 20V

Napisane:
1 kwietnia 2014, 11:09
przez hornet15re1
rób program i ciesz sie mocą
