Strona 1 z 2

intercooler 1.8T 20V

PostNapisane: 3 sierpnia 2013, 00:14
przez KiLLPiT
Witam mam pytanko ostatnio byłem na hamowni i wyszło ,że z mojej czarnej bestii uciekło 20kucyków koleś powiedział iż po części to jego latka (13year) i słaby cooler.Dodam ,że zderzak zwykły i alu 17' 225-45.
Pytanie: czy zmieniać intercoolera, a może zamontować od cupry r ona ma 2 po bokach... co radzicie nie chcę wrzucać dużo kasy :-(
P.S.Zmieniam zderzaki od TS...
Pozdro...

Re: intercooler 1.8T 20V

PostNapisane: 3 sierpnia 2013, 04:46
przez fiona
mocój centralny większy !! ja mam i nawet przy upałach nie słabnie a daje dużą różnice !!!

Re: intercooler 1.8T 20V

PostNapisane: 3 sierpnia 2013, 06:45
przez sebastianss1
centralny najlepszy ale taniej wyjdzie używka z cupry r .Dużo ludzi ma na sprzedaż nawet ja

Re: intercooler 1.8T 20V

PostNapisane: 3 sierpnia 2013, 08:14
przez KiLLPiT
Mam pytanko czy w razie wyboru/zmiany ic to można zamontować jak w Cupra R czyli lewy i prawy.To jest na zasadzie prawie p&p czy trzeba mocno kombinować? czy to będzie duża różnica w porównaniu z tym co mam teraz?
A jeżeli nie montować 2 ic to jaki ori wydajniejszy od tego co mam?
P.S.Jak myślicie gdzie uciekły te 20kucyków ktoś widział/znalazł :cry:

Re: intercooler 1.8T 20V

PostNapisane: 3 sierpnia 2013, 08:57
przez sebastianss1
do co ic jak bedziesz mial caly zestaw to mysle ze p&p bedzie pasować . Zderzak od ts jest duży wiec sie zmieszcza to jest tańsza obcja o wiele . Inna to montować caly z przodu cetralny ale to koszta 1500-2000 tyś . Co do koni trzeba by bylo na chamownie wiechać i popytać tunera co i jak .

Re: intercooler 1.8T 20V

PostNapisane: 3 sierpnia 2013, 11:05
przez KiLLPiT

Re: intercooler 1.8T 20V

PostNapisane: 3 sierpnia 2013, 11:17
przez Leon_TS_ARL
Jak sam widzisz sporo osób wymienia IC które są w silniku BAM na jeden centralny. Musisz przemyśleć jak z montażem takich 2 a jak z montażem jednego, kwestia przerobienia mocować i dopasowania do pasa przedniego oraz zderzaka.
Na forum jest kilka fotorelacji z montażu większego IC

Re: intercooler 1.8T 20V

PostNapisane: 3 sierpnia 2013, 11:33
przez sebastianss1
kwestia ile masz koni . Wiekszość bam jest już modzona i potem w uapł one sie gotuja . Jak ktoś jezdzi na1/4 to odrazu widać różnice .Jeżeli kolega ma np 180 i chce miec maks np 220km to mu orginaly spokojnie wystarczą od cupry ale jak chce modzić auto itp to tylko centralny .

Re: intercooler 1.8T 20V

PostNapisane: 3 sierpnia 2013, 12:15
przez KiLLPiT
Ja w tej chwili mam 160km czyli gdzieś 20km wyparowało :-(
Nie chcę modzić itp... ale pomyślałem ,że może nie wielkimi kosztami podnieść wydajność mojej czarnej perły :-D
A może z innej beczki czy w miejsce ori można zastosować lepszy wydajniejszy ic na zasadzie p&p ?

Re: intercooler 1.8T 20V

PostNapisane: 5 sierpnia 2013, 06:51
przez adii100
Kolego zrób logi dynamiczne zobacz czy wszystko jest ok z silnikiemi osprzetem a dopiero pozniej mysl o wkladaniu ic

Re: intercooler 1.8T 20V

PostNapisane: 5 sierpnia 2013, 10:16
przez KiLLPiT
a mozesz troszkę jaśniej :shock: na takich sprawach to ja słabo się znam :-( dlatego prosilem o pomoc i radę... :wink:

-- 5 sierpnia 2013, 11:16 --

ok doczytałem pogadam z chłopakami z 3-city zapewne pomogą :-)

Re: intercooler 1.8T 20V

PostNapisane: 6 sierpnia 2013, 11:57
przez adii100
Bo ucieczka 20 km to własnie moze byc spowodowane awaria jakiejs czesci ,wiec zrob logi poszukaj przczyny a dopiero pozniej bierz sie za mody

Re: intercooler 1.8T 20V

PostNapisane: 7 sierpnia 2013, 09:47
przez KiLLPiT
tak zrobię w piątek wstępnie jestem umówiony... natomiast słyszałem też ,że 1,8T ogólnikowo nie trzymają mocy.

Re: intercooler 1.8T 20V

PostNapisane: 7 sierpnia 2013, 11:18
przez sebastianss1
jak bedziesz mial 250 plus to nie trzymaj w upalne dni ale chyba tyle nie robisz .

Re: intercooler 1.8T 20V

PostNapisane: 7 sierpnia 2013, 22:40
przez KiLLPiT
Spoko :-) autko odebrane od lakiernika po 1-m-c. przerwie i f..k koleś otarl sie lekko to jakaś maskaracja jak to mówi Szpakowski :-x

Re: intercooler 1.8T 20V

PostNapisane: 8 sierpnia 2013, 17:31
przez gregor10
Jak uciekło 20km to zrob logi dynamiczne bloki 2 3 20 31 33 115 118 i ocenimy gdzie lezy przyczyna. Auto na serii ma miec 180km i tyle zawsze bedzie jesli osprzet sprawny i w silniku tloki sie nie przewracają. Problemem u Ciebie będą nieszczelnosci + padnieta przeplywka + mozliwe ze pompa paliwa, no ale to się okaże jak zamiescisz logi.
Doprowadz auto do serii a potem FMIC , dwóch z cupry się nie opłaca lepiej jeden centralny z fmic.pl 230x550x65 jest duzo wydajniejszy i wyjdzie cenowo podobnie.
Seryjny cooler starcza do 200km , z tym ze w upal bedzie odczuwalny lekki spadek mocy bo sie bedzie gotowal icek. Z fmic jesli masz APP do zrobienia jest 200km , jak AUQ to 220km jest realne do zrobienia z fmicem i wycietym katem jesli turbo zdrowe i reszta

Re: intercooler 1.8T 20V

PostNapisane: 8 sierpnia 2013, 20:19
przez sebastianss1
gregor10 skad ty masz takie dziwne obcje że wyjdzie cenowo podobnie robileś kiedyś takie coś. jest obcja taniej że sa gumy zamiast wyspawania a myslisz jakie to są kwoty co ?

Re: intercooler 1.8T 20V

PostNapisane: 9 sierpnia 2013, 09:51
przez gregor10
calosc wyszla 750zl zakladalem do leona 1.8T
sebastianss1 - podaj Twoją propozycje ? zobaczymy czy będzie lepsza i tańsza.

Re: intercooler 1.8T 20V

PostNapisane: 9 sierpnia 2013, 11:41
przez sebastianss1
750 zl to jakos smieszna cena cie wyszlo .IC Centralny kosztuje z montażem od 1300 -2200 zl . Kwestia na jakich gratach i czy jest wyspawany kwasówka czy jak inni robią gówno na gumach . do tego dochodzi trzeba przerabiać belke wycinać uchwyty dorabiać itp mówie profesjonalnie a nie jakas amatorka na druciki . Takie sa ceny . Ja mam swoje od cupry r i chcialem za 280 wszystko sprzedać p&p bez jednego mapsensora wiec uważam że to jest duża różnica niz nawet twoja kwota 750 zl . W co wątpie ze za 750zl zrobi ci ktoś to profesjonalnie z wyspawaniem kwasówki bo to nie kosztuje 10zl .Jedynie moze sam sobie to robiles wszystko za freee . Bo sam IC kosztuje od 300 -450 zl chinol do tego obejmy rury spawanie itp . Wystarczy zadzownić do firmy tuningowej jeden czy drugiej to sam sie przekonasz jak sobie wołaja za profi robote .

Re: intercooler 1.8T 20V

PostNapisane: 9 sierpnia 2013, 12:10
przez misiek2
rozumiem, że tylko zakłady/firmy tuningowe robią to pro bo skoro cena 2/2500 PLN to już jest profi.
U mnie w mieście na chinolach i orurowaniu samemu lub przez dobrego spawacza jeździ w uj aut i nikt nie narzeka.
Jak ktoś chce płacić to niech płaci. Masz zrobione pro ok. Można taniej i czasem pro jak w firmie tuningowej.

Zresztą na audi a3 club i ttclub jest parę takich aut i mają nawet do 250/60 KM. Nie będę podawał linków bo nie wchodzę już od dłuższego czasu.
gregor zdaje sie też sie tam udziela.
Bez spin. Jak ktoś troche myśli to i zrobi taniej.

Re: intercooler 1.8T 20V

PostNapisane: 9 sierpnia 2013, 12:23
przez sebastianss1
ja tylko podałem jakie są ceny . Dla mnie możesz zrobic sobie i za 20zl całość twoj samochod twoje zabawki . Ja auta nie daje psełdo mechanikom . Nie powiedziałem że tego nie da sie taniej zrobić ale same cześci też troche kosztuja tak czy siak jak ktoś cche robic ci charytatywnie to ok nie problemu i brać odpowiedzialność jak coś spier .... ale same obejmy rury itp plus IC tez kosztuje . już nie mówie o wycinaniu i montowaniu wszystkiego . Ale dobrze da sie zrobic i za 100 zl .Ja gdzieś liczylem to same cześci kosztuje od 800 -1000 zl , nie licze spawania montażu .

Tak samo wydech sportowy też da si tanio kupić rure i se wypawaj wydzie cie z 400 zl . proFI kwasówka od 2000 zaczyna sie rozmowa wiec

Re: intercooler 1.8T 20V

PostNapisane: 9 sierpnia 2013, 13:32
przez gregor10
No wiesz jak dla mnie to Ty możesz sobie FMIC za 10 000zl zamontować i też mi nic do tego :)
Ja podalem jak to wyglada z mojej strony , nie mówie o gotowcu czy oddaniu do firmy bo to kosztuje 1600-2000zl ,
aha co do drutowania to jest lepiej zrobione jak w niejednej 'pro' firmie tuningowej :)

Idąc twoim tokiem to tak , te twoje ic od cupry za 280zl sprzedajesz i mówisz ze taniej niż moj pomysł ?
to znaczy ze za 280zl sprzedaje oba smice od cupry + kolektor dolotowy na druga stron, plus rurka podcisnienia do serwo bo seria nie pasuje, plus rura laczaca oba intercoolery, plus wszystkie zlaczki gumowe i obejmy, do tego kierownice powietrza dwie sztuki, srubki i montujesz w cenie to wszystko ?

Jesli nie to Twoja opcja same dwa IC za 280 wydaje sie również słaba , bo jak doliczysz kolektor dolotowy na druga strony (400zl) do 280zl za dwa ic to juz wychodzi 680zl , do tego rurka do podcisnienia 100zl , robota i cala reszta wychodzi wiecej roboty jak dac nowy ic chinski ktory lepiej chlodzi jak te dwa oryginalne smice.

Re: intercooler 1.8T 20V

PostNapisane: 9 sierpnia 2013, 15:39
przez sebastianss1
daje wszystko co wymontowałem . Mam wyspawany nowy od zera z kwasówki wiec to mi jest nie potrzebne . i nic nie montuje to poprostu mi nie potrzebne . A ty w cenie 750zl montujesz i robisz IC to wes tu zrob liste pewnie bedzie dlugo i szeroka to se zarobisz bo takich okazji nie ma . Sam chetnie bym chlopakow zwołał wszyscy do ciebie byśmy przyjechali jak ty taki super ceny masz i fachowo robisz . Naprawde wes tu napisz robie IC PO 750zl i bedziesz mial kolejke . Bo same graty chyba wychodza drożej .

Mam to w de .. ale uwazam 280 -czy 300 zl za komplet to smieszne pieniądze za ori komplet niż 1000 zl ( i nie kazdy umie zrobic sam ) chyba że ty zrobisz w gratisie bo ja sie pisze na nastepne auto zrobisz mi dam ci nawet 1000 zl za cały komplet wyspawany IC - ok . z montażem itp ,

Chciałem chłopakowi pomoc jak chial a mi lezy komplet za tyle oddać ale jak ty uważasz ze to jest drogo to popatrz ile co kosztuje na allegro czy innym portalu .

Może otworzysz firme albo masz ja bedę do ciebie wysyłał klijentów na IC komplet 1000 zl a mi odpalisz za fatyge na lizaki :):)

Re: intercooler 1.8T 20V

PostNapisane: 9 sierpnia 2013, 15:49
przez gregor10
280zl powiadasz to ja mam dla Ciebie klienta przyjezdza autem i mu montujesz w cenie , skoro mi wmawiasz ze za 750z zamontuje to i Ty zamontujesz za 280 wlacznie z kolektorem ssacym na druga stone, 2xsmic rurami opaskami zlaczkami i przewodem podcisnienia do serwa ?

jesli faktycznie sprzedajesz komplet za 280z nawet bez montażu bo ja biore ten komplet od Ciebie pasuje ?

Re: intercooler 1.8T 20V

PostNapisane: 9 sierpnia 2013, 15:56
przez sebastianss1
ok to juz ci pokaże pirv

Re: intercooler 1.8T 20V

PostNapisane: 13 sierpnia 2013, 20:19
przez adii100
przepływka mało pokazuje A po drugie zrób logi 115 118

Re: intercooler 1.8T 20V

PostNapisane: 13 sierpnia 2013, 23:13
przez hornet15re1
A co sadzicie o czymś takim bo mam ochotę zamontować w swoim TSie http://fmic.pl/intercoolery/278-interco ... x65mm.html
a podłaczenie wyglada tak a3 Obrazek Obrazek

Czy ktos próbował tego u siebie,bo to powinno wejsc bez wiekszego modzenia,bo miejsca za zderzakiem w TS jest sporo :roll:

Re: intercooler 1.8T 20V

PostNapisane: 14 sierpnia 2013, 08:15
przez sebastianss1
takie IC są w dislach montowne . że wszystko po 1 stronie .Pare złoty musisz sobie przygotowac na taka zabawe . Same graty beda kosztować od 800 + lekko

Re: intercooler 1.8T 20V

PostNapisane: 14 sierpnia 2013, 20:04
przez Konrad20vt
Nie kombinuj, tylko kup FMIC z fmic.pl. Miałem u siebie FMIC z wyjściem po jednej stronie i wywaliłem go.

Re: intercooler 1.8T 20V

PostNapisane: 14 sierpnia 2013, 21:36
przez hornet15re1
Konrad20vt napisał(a):Nie kombinuj, tylko kup FMIC z fmic.pl. Miałem u siebie FMIC z wyjściem po jednej stronie i wywaliłem go.


A co sie z nim działo złego...zapychał dolot? taki 23cm szerokosci byłby idealny z przelotem,ale do niego trzeba belke ciac :-(

A taki z przelotem na druga stronę to układ dzedzie miał duza pojemność i chyba bedzie lag,bo kolektora zmieniac nie chce

Re: intercooler 1.8T 20V

PostNapisane: 15 sierpnia 2013, 06:44
przez sebastianss1
żadnego laga nie bedzie . Jakbyś do siebie wstawił może IC wiadro na 1000koni TO lag by mogł być . przy wszystkich trzeba nacinać belke wspawać zaczepy mocujące .

Obrazek

tak to musi być zrobione

Re: intercooler 1.8T 20V

PostNapisane: 15 sierpnia 2013, 10:57
przez hornet15re1
A czy Fmic dwustronny 450x140x65mm wystarczy do mocy 200/210KM(wiecej juz nigdy nie bedzie) czy lepiej 450x180x65mm(ten wejdzie ciasno) wiec wolałbym wstawiac 450x140x65mm bo wejdzie luźno?

Re: intercooler 1.8T 20V

PostNapisane: 15 sierpnia 2013, 11:55
przez sebastianss1
ale to są wymiary rdzenia czy całkowietej IC .ntercooler o wymiarach rdzenia: 300x155x65mm, całkowitych: 490x155x65mm, ze średnicą wlot/wylot 63mm wystarczający do mocy 250KM. wkleilem ze strony fmic .Cena 299zl

Re: intercooler 1.8T 20V

PostNapisane: 15 sierpnia 2013, 18:15
przez hornet15re1

Re: intercooler 1.8T 20V

PostNapisane: 15 sierpnia 2013, 18:49
przez sebastianss1
a myszlisz chociaż troche sam napisałeś że nie chcesz wiecej niz 220 i jeden jest do 350 a drugi lekko ponad 400 to na chu... ci ten ponad 400 . Nie czaje cie chlopie dla mnie to logiczne że biore ten mniejszy co starcza do 350 . wsadz sobie takie duże wiadro bo te są za małe 780x300x100mm. wtedy napewno ci styknie .

Re: intercooler 1.8T 20V

PostNapisane: 15 sierpnia 2013, 20:06
przez hornet15re1
Wiesz to co pisza na stronie to można miedzy bajki włożyć,ten jednostronny jest niby do 250KM,a jak sie ich pytałem to powiedzieli mi ze w moim może być problem z przepływem powietrza bo taki montują ogólnie do Disli ...a kurde o tym to nie wspominają w ich super opisie. Wiec wole sie upewnić czy ten 140mm starczy bo na moim ori mam 80C na butowaniu :wink:

Re: intercooler 1.8T 20V

PostNapisane: 16 sierpnia 2013, 07:45
przez sebastianss1
napisałem ci wyżej ale ty wogle nie czytasz uważnie że jednostronne montuje sie w dislu .
hornet15re1 napisał(a):Chodzi mi czy wystarczy ten http://fmic.pl/intercoolery/197-interco ... x65mm.html czy powinienem spróbować upchnąć ten
http://fmic.pl/intercoolery/11-intercoo ... x65mm.html


ten 1 starczy ci na 100 procent nie wiem gdzie ty szukasz dzióry w całym .Sam nie wiesz co ty chcesz

Re: intercooler 1.8T 20V

PostNapisane: 28 sierpnia 2013, 22:59
przez hornet15re1
A o to mój nowy Fmic.
Przedstawiam zdjecia z montażu Fmic i wszystko co potrzeba by zamontowac to w leonie ze zderzakiem TS,FR i pewnie Cupra(bez Zadnego ciecia zderzaka i karoserii) ze strony fmic.pl. Auto po zamontowaniu jest nie do poznania,ciagnie jak szalone na wysokich obrotach(kiedys temp w dolocie 78C...teraz max 36C przy 190Kmh,a temp na zewnatrz 24C) :D Nawet doładowanie jest wieksze,teraz ładnie trzyma 1bar na każdych obrotach.A czy sie zwiększył lag po zamontowaniu to trudno odczuć...mi sie wydaje ze raczej nie....tylko zawór upustowy bardziej syyyczy :D
Czesci kosztowały 750zł+spawacz blaszki=800zł i 3 wieczory dłubania :wink:

Intercooler 550x140x65mm (mozna 550x180x65mm ale wtedy trzeba ciąć belkę i rure powrotna puszczać nad belka i pod lampa)
299,00zł
1
299,00zł
Łącznik aluminiowy 57mm
18,00zł
1
18,00zł
Kolanko redukcyjne 23' 51/57mm
64,00zł
1
64,00zł
Prosta redukcja 51/57mm
35,00zł
1
35,00zł
Obejma SGB 64-67mm
5,00zł
2
10,00zł
Łącznik silikonowy 51mm
14,00zł
2
28,00złObejma SGB 56-59mm
4,50zł
8
36,00zł
Kolanko redukcyjne 90' 51/57mm
49,00zł
2
98,00zł
Kolanko 90' 51mm, 60cm typ L
46,00zł
3
138,00zł
Produkty
726,00zł
Wysyłka
19,00zł
Razem
745,00zł
Tyle czesci
Foty:
Obrazek
Obrazek

Przygotowania

Obrazek

Przymiarka

Obrazek
Obrazek
Obrazek

Dorobione przeze mnie gniazdo na map sensor i pospawane i sztukowane kolanko

Obrazek

Taka zakańczałem rury kombinerkami by nie zsuwały sie z opasek,a na dodatek zmatowiłem ich powierzchnie papierem ściernym na łączeniach

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Mocowanie icka,elastyczne mocowania z blaszek w razie kontaktu zderzaka z krawężnikami by icek mógł sie delikatnie poddać do góry,a w icku trzeba odciąć dolne mocowania bo sie nie mieszczą w zderzak

Obrazek

Efekt koncowy

Re: intercooler 1.8T 20V

PostNapisane: 22 września 2013, 14:38
przez HRABIA
konkretny opis wrażeń po założeniu i samego montażu, bo np na forum A3 to taki FMIC by wyśmiali, tam jak nie założysz takiego co najmniej 550x230 to auto nie ma prawa jechać , totalna bzdura, już wystarczy policzyć samą pojemność wewnętrzną przepływu pow żeby widzieć jaka jest różnica tego Twojego hornet w stosunku do serii, ale nie, wszyscy tną zderzaki, belki, kombinują bo się naczytali że musi być kombajn.
hornet, nie doczytałem w temacie, Ty zamierzasz celować w moc ok 220Km, czy już masz tą moc większą ? bo piszesz coś o cisn 1 bar, to ważne odnośnie tego jakie sa różnice w temp smic i fmic, czy one są na serii 180 czy juz po modach. Dzieki za odpowiedz z góry.

Re: intercooler 1.8T 20V

PostNapisane: 22 września 2013, 19:00
przez hornet15re1
Oczywiscie podane wartosci sa podane na zawirusowanym aucie.Mam zrobiony program na maxa czyli jak założę downpipe to powinnienem miec około 220km.Natomiast przed zamontowaniem tego fmic w upały z auta o takiej mocy robiła sie seria .tez czytając fora bałem się ze nie wyda taki mały,ale całkowicie niepotrzebnie bo te nowe chińczyki maja bardzo gesty rdzeń i cały radiator jest odkryty na wiatr,a jak zamontuje sie ten 23cm to połowa bedzie schowana pod belka i g..wno będzie chłodzić ta połowa, a turbo dziura będzie większa,bo mimo zamontowania jak najmniejszego fmic to i tak odczuwam na niskich obrotach wiekszy lag i dlatego zamontuje jeszcze downpipe by ulżyć turbinie na niskich obrotach.A lag i turbo dziura jest dużo ważniejsza w codziennym użytkowaniu auta i nie można z tym przesadzić,bo auto ma byc uniwersalne i jak zwiększymy pojemność dolotu to niestety auto na tym traci.A liczyłem pojemnosc rdzenia ori i fmic 140x550 i wyszło mi ze ma dokładnie dwa razy wieksza powierzchnie chłodząca.

Re: intercooler 1.8T 20V

PostNapisane: 24 września 2013, 10:56
przez Konrad20vt
Po założeniu FMIC powinno sie zrobić korekte, polecam :) Troszke smiesznie wygląda za zderzaka :P ja mam ten wiekszy i wygląda bardziej "męsko"

Obrazek

Re: intercooler 1.8T 20V

PostNapisane: 24 września 2013, 13:08
przez HRABIA
ale smok ja je b ie .... :shock: :-D .. i korekte tablicy rejestr też trzeba najlepiej od razu , to już chyba nie za bardzo taki alfa romeo look :-P
ale co kto lubi...ciekawe jakie są różnice w temper pomiędzy takim 140 a np 230

Re: intercooler 1.8T 20V

PostNapisane: 24 września 2013, 17:39
przez Konrad20vt
Ja mam różnice 5 stopni :) w lato, teraz nie wiem.. Rejestracja ma swoje plusy bo radary nie chwytają Leona :P Ale róce po zimie pewnie do ori heh

Re: intercooler 1.8T 20V

PostNapisane: 24 września 2013, 17:43
przez HRABIA
Konrad20vt napisał(a):Rejestracja ma swoje plusy bo radary nie chwytają Leona


oo widzisz, a nie pomyślałem o tym..to jest cenna zmiana w takim razie .. :-D

Re: intercooler 1.8T 20V

PostNapisane: 31 marca 2014, 07:33
przez KiLLPiT
Witam
Mam pytanko przy zmianie na IC centralny co jeszcze trzeba zrobić program tak? czy coś jeszcze jakie koszta? proszę o podpowiedzi bo słyszałem ,że wtryski również... już sam się zakręciłem :?

Re: intercooler 1.8T 20V

PostNapisane: 31 marca 2014, 12:29
przez adii100
przy samym ic wtryskow nie trzeba

Re: intercooler 1.8T 20V

PostNapisane: 31 marca 2014, 13:28
przez KiLLPiT
to zmiana samego IC duzo zmieni? i koniecznie do tego program tak? czy nie? 8)

Re: intercooler 1.8T 20V

PostNapisane: 31 marca 2014, 17:43
przez hornet15re1
KiLLPiT napisał(a):to zmiana samego IC duzo zmieni? i koniecznie do tego program tak? czy nie? 8)

Jesli już masz program to duzo zmieni na wysokich obrotach auto nabierze mocy i latem nie bedzie uciekac moc,ale jak masz serie to za wielkiej różnicy nie odczujesz.Poz montażu icka nic nie trzeba zmieniac.

Re: intercooler 1.8T 20V

PostNapisane: 1 kwietnia 2014, 09:47
przez KiLLPiT
to zebysmy sie dobrze zrozumieli moge spokojnie zrobic sam IC i do tego wystarczy program...
w tej chwili nie mam zadnego programu ani zadnych modyfikacji w tym kierunku ot seria... 8)

Re: intercooler 1.8T 20V

PostNapisane: 1 kwietnia 2014, 11:09
przez hornet15re1
rób program i ciesz sie mocą :D