Wymiana uszczelki pod głowicą

Witam
Przeszukałem forum ale niestety nie udało mi się znaleźć żadnego wątku na ten temat, tzn w wielu jest informacja "uszczelka do wymiany" ale nic na temat jak to zrobić. (Seat Leon 1.8 20V T 2005r)
Rozmawiałem z mechanikiem który stwierdził że to padnięta uszczelka pod głowicą ale na wszelki wypadek opiszę objawy żeby się upewnić. Pierwszy objaw to ubytek płynu w układzie chłodzenie. Po ruszeniu zapaliła się kontrolka więc zatrzymałem się miałem trochę wody destylowanej więc dolałem i zapaliłem silnik, wysiadłem żeby zobaczyć czy płyn nie kapie i zauważyłem że z rury wydechowej wydostaje się biały dym, dla pewności poczekałem jeszcze chwilę żeby silnik osiągnął 90 stopni ale kolor spalin się nie zmienił. Cały czas biały.
Mechanikiem bez oglądania samochodu stwierdził że to padnięta uszczelka pod głowicą i wycenił naprawę na 800euro - hiszpańskie ceny
.
Na miejscu mam znajomego który ma garaż, trochę sprzętu i doświadczenia w naprawianiu samochodów. Tyle że powiedział że potrzebuje do tego instrukcję serwisową. Stąd moja wielka prośba czy ktoś dysponuje taką dokumentacją i mogły by mi ją udostępnić, tak na prawdę potrzebuję głównie część dotyczącą wymiany uszczelki pod głowicą.
A zupełnie inna sprawa to czy warto brać się za to samemu?
pozdr
Przeszukałem forum ale niestety nie udało mi się znaleźć żadnego wątku na ten temat, tzn w wielu jest informacja "uszczelka do wymiany" ale nic na temat jak to zrobić. (Seat Leon 1.8 20V T 2005r)
Rozmawiałem z mechanikiem który stwierdził że to padnięta uszczelka pod głowicą ale na wszelki wypadek opiszę objawy żeby się upewnić. Pierwszy objaw to ubytek płynu w układzie chłodzenie. Po ruszeniu zapaliła się kontrolka więc zatrzymałem się miałem trochę wody destylowanej więc dolałem i zapaliłem silnik, wysiadłem żeby zobaczyć czy płyn nie kapie i zauważyłem że z rury wydechowej wydostaje się biały dym, dla pewności poczekałem jeszcze chwilę żeby silnik osiągnął 90 stopni ale kolor spalin się nie zmienił. Cały czas biały.
Mechanikiem bez oglądania samochodu stwierdził że to padnięta uszczelka pod głowicą i wycenił naprawę na 800euro - hiszpańskie ceny

Na miejscu mam znajomego który ma garaż, trochę sprzętu i doświadczenia w naprawianiu samochodów. Tyle że powiedział że potrzebuje do tego instrukcję serwisową. Stąd moja wielka prośba czy ktoś dysponuje taką dokumentacją i mogły by mi ją udostępnić, tak na prawdę potrzebuję głównie część dotyczącą wymiany uszczelki pod głowicą.
A zupełnie inna sprawa to czy warto brać się za to samemu?
pozdr