Strona 1 z 1

1.8 20v na 2.3 5v swamp :)

PostNapisane: 3 maja 2014, 08:48
przez homer19910707
Witam wszystkich forumowiczów. Czy jest dużo kombinowania ze swapem silnika z 1.8 20v na 2.3 v5?????
Za wszystkie odp serdecznie dziękuję :)

Re: 1.8 20v na 2.3 5v swamp :)

PostNapisane: 3 maja 2014, 09:06
przez Pako162
Dużo. Nie lepiej od razu 2.8 VR6?

Re: 1.8 20v na 2.3 5v swamp :)

PostNapisane: 3 maja 2014, 09:43
przez homer19910707
Bardzo chętnie. Ale pewnie to ta sama bajka co i z tym 2.3 v5??? Skrzynia, silnik komputer elektryka itd???

Re: 1.8 20v na 2.3 5v swamp :)

PostNapisane: 3 maja 2014, 09:50
przez mcaris
Jak będziesz miał cały swap z e skrzynią półosiami itd to chyba nie, tym bardziej że te silniki były w tolku :)
podpięcie ecu powinno być takie same więc może tylko pouzupełniać brakujące przewody( mowa oczywiście o 2.3)

Re: 1.8 20v na 2.3 5v swamp :)

PostNapisane: 8 maja 2014, 15:59
przez hornet15re1
Jak juz swap to na 1.8T albo na 2,8 bo 2,3to ani osiągów wielkich nie ma,pali dużo ,a wcale taki bezawaryjny nie jest. 1.8T spali Ci tyle samo co twoje 1.8 20v i będziesz miał 200KM,tak samo jak w 2,8 ale tu spalanie to kosmos bedzie. :D

Re: 1.8 20v na 2.3 5v swamp :)

PostNapisane: 8 maja 2014, 21:08
przez dario818
z tego co wiem to 2.3 v5 ma tylko ladny dzwiek nic wiecej spalanie osiagi
jak juz to tak jak kolega powyzej napisal 1.8t i nic wiecej :)

Re: 1.8 20v na 2.3 5v swamp :)

PostNapisane: 8 maja 2014, 23:20
przez Pako162
A ile wg Was pali taki 2.8? Wszyscy opiniodawcy opierają sie chyba na mitach i opowieściach, które usłyszeli...

Re: 1.8 20v na 2.3 5v swamp :)

PostNapisane: 21 maja 2014, 22:39
przez Tomasse
Jezdzilem Borą 2.3 bo znajomy ma i powiem ci ze calkiem spoko się to odpycha.. Ma ja już prawie 4 lata i zero awarii a dźwięk super :)

Re: 1.8 20v na 2.3 5v swamp :)

PostNapisane: 30 maja 2014, 16:28
przez homer19910707
Tylko jestem ciekaw z którym silnikiem było by najmniej roboty??? Wiadomo czy na to czy na to trzeba wydac troche grosza. Wiec na koszta juz nie patrze :P

Re: 1.8 20v na 2.3 5v swamp :)

PostNapisane: 30 maja 2014, 22:52
przez Pako162
viewtopic.php?f=34&t=44532
Tutaj kolega powinien miec V5 na sprzedanie :wink:

Re: 1.8 20v na 2.3 5v swamp :)

PostNapisane: 31 maja 2014, 14:34
przez hornet15re1
Chłopie nie szkoda Ci czasu i pieniedzy na swap v5 przecież osiągi tego silnika nie beda współmierne do kosztów i włożonej pracy w auto,władujesz kupe kasy i zrobisz ulepka który ani nie będzie jakos super jeździł,a problemów bedziesz miał potem multum,bo nie da sie to wszystko zrobic by nie miec potem problemów technicznych i elektrycznych,wiec jak chcesz v5 to sprzedaj swoje auto i kup po prostu z silnikiem v5,bo takie auto kupisz nie wiele drożej niz sprzedasz swoje,jak juz chcesz robic swap to trzeba iść w extremum,czyli 1.8t,bo ten motor zawsze możesz wzmocnić jak Ci koni nie bedzie starczać,a jak kupisz v5 i zacznie Ci brakowac mocy(bo zawsze tak jest z czasem) to juz nic z tego silnika nie wyciśniesz

Re: 1.8 20v na 2.3 5v swamp :)

PostNapisane: 23 sierpnia 2014, 07:05
przez grg474
wiem że temat już umarł ale małe info - planując swap i nie chcąc bardzo grzebać w elektryce sprawdźcie jedno - ile i jaki kolor kostek macie pod klapką na podszybiu - są 2 wersje beżowa, pomarańczowa, niebieska, czarna i zielona lub wersje beżowa, pomarańczowa, niebieska, czarna i biała. Druga sprawa - ważny rocznik dawcy i biorcy tj jeśli masz 2000 a wrzucasz 2002 i młodszy to możesz mieć problem z dokodowaniem kluczy oraz np błędy z AIRBAG czy ABS. Ja np przeszczepiam do golfa rocznik 1998/9 silnik z 2003 i dodatkowo w innych miejscach są 3 kable tj w innych wtyczkach podszybia oraz inna wtyczka zasilania silnika (10 pin kontra 14 pin), inna wtyczka 4pinowa nad rozrusznikiem