
Pytanie czy warto z tym jechac do ASO gdzie krzycza 800 pln, czy pozmieniac plyny i filtry samemu, 2x mniejszym kosztem.

Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior
dokladnie tak przeciez tam tez wiedza co w trawie piszczy a i pewnie ze symboliczna kwote sprawdza autkoja na miejscu coogara to bym go u siebie w firmie postawil najpierw
papa_smerf napisał(a):a tak z ciekawosci ile kosztuje zrobienie rozrzadu w ASO
Barth napisał(a):Pośpiech, no w sumie tak , ja na miejscu coogara to bym go u siebie w firmie postawil najpierw
mw1978 napisał(a):Ja ostatnio robiłem przeglad po 60 tys. i kosztował minie 300 zł zew wszystkimi mozliwymi filtrami i olejem Shell Helix 5w-40. Tylko raz byłem w ASO po 15 tys. i od tego czasu olewam ich. Wykasowali mnie wtedy 600 zł![]()
Mam auto od nowosci wiec wiem co wnim jest ale jakbym miał z 2 reki to odwiedziłbym ASO na poczatek i wszystko posprawdzał VAGiem.
saszi napisał(a):zaleta ASO jest ti ze wbijaja pieczatke to ksiazki serwisowej co jest sporym plusem przy sprzedazy autka tylko te ceny...
Obecnie nie jest zadnym plusem, ludzie pytaja tylko o cene i czemu tak drogo nie wazne czy bite czy nie wychodza z założenia ze każde jest bite a ksiazke servisowa można zawsze załatwić i sobie podbić takie gałystaszek napisał(a):saszi napisał(a):zaleta ASO jest ti ze wbijaja pieczatke to ksiazki serwisowej co jest sporym plusem przy sprzedazy autka tylko te ceny...
coś za coś ........ niestety
oczkolek napisał(a):ATE
24.0322-0150.1 - 250,22 zł/szt. (te to chyba jakieś lepsze, ale niedostępne, ale czy warto płacic więcej, co prawda nie dużo)
oczkolek napisał(a):Ferodo
FDB1398 - 178,00 zł/kpl (Premium)
Tych tarcz nie polecam są strasznie kiepskie odkad zaczeto je robic w naszym kraju - szybko lubia sie wyginac.oczkolek napisał(a):Brembo
09.7012.75 - 286,94 zł/szt. (maxy)
Tonny S napisał(a):oczkolek napisał(a):ATE
24.0322-0150.1 - 250,22 zł/szt. (te to chyba jakieś lepsze, ale niedostępne, ale czy warto płacic więcej, co prawda nie dużo)oczkolek napisał(a):Ferodo
FDB1398 - 178,00 zł/kpl (Premium)
Ja bym wybrał ten komplecik, te ATE po cenie wyglądają na POWERDISC
Kto szuka nie bładziviewtopic.php?t=712&highlight=ate
oczkolek napisał(a):Ferodo
FDB1398 - 178,00 zł/kpl (Premium)
Pierwszy raz widze PREMIERbacardi napisał(a):oczkolek napisał(a):Ferodo
FDB1398 - 178,00 zł/kpl (Premium)
wlasnie te klocki sa na allegro po 123pln
http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=48849384
Tonny S napisał(a):oczkolek napisał(a):ATE
24.0322-0150.1 - 250,22 zł/szt. (te to chyba jakieś lepsze, ale niedostępne, ale czy warto płacic więcej, co prawda nie dużo)
oczkolek napisał(a):Tonny S napisał(a):oczkolek napisał(a):ATE
24.0322-0150.1 - 250,22 zł/szt. (te to chyba jakieś lepsze, ale niedostępne, ale czy warto płacic więcej, co prawda nie dużo)
To są POWERDISC na 95%
olin napisał(a):jeszcze w temacie wymian przy 60 tys, od 2 tygodni jestem po wymiane kompletu klockow seryjnych na Ferodo Premier i niezdecydowanym musze powiedziec ze sa wrecz zajebiste! nie dosc ze idealnie sie dopasowuja (dobrze zalozone), sa bardzo ciche i co wazne dla osob z aluskami zauwazylem ze sa znacznie mniej pylaceja akurat placilem 330 (brutto) za komplet z robocizna
Takie same.Pośpiech napisał(a):I jeszcze mam takie pytanko - czy w Skodzie Octavia są seryjnie takie same klocki jak w Leonie?
olin napisał(a):Pośpiech, zgadza sie prawidlowa nazwa to Premier a ja zakladalem an stare tarcze bo do ok 100 kkm wystarczaja wiec ze mam niecale 60 kkm wiec nowe tarcze zbedne
Powrót do Leon 1 - Techniczne Benzyna
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość