Wypadanie zapłonów 1.8 APG

Witam, mam problem z wypadaniem zapłonów przez co samochód jest znacznie słabszy, telepie nim na zimnym, i ciężko mu się zebrać poniżej 3k obrotów. Zapala się Check Engine i pokazuje trzy błędy, wypadanie zapłonów na losowych cylindrach, wypadanie na 1 cylindrze i wypadanie na 2 cylindrze. Dokładne kody podam, gdy podepnę komputer.
Wymienione zostały kable, świece i podstawiane dwie cewki, wyczyściłem EGR - bez efektów. Dopiero wymiana przepływki i kabli od podciśnienia dała delikatną poprawę, ale to jeszcze nie to. Pół roku temu zawiozłem samochód na zrobienie rozrządu i uszczelki pod głowicą i prosiłem ówczesnego magika, aby zwrócił uwagę również na stan zaworów. Jak się teraz okazuje nie zrobił tego i mam dylemat czy ryzykować około 1000zł w zrobienie tego czy szukać usterki w innym miejscu. Dodam, że przy zmianie rozrządu nie ustawił prawidłowo jednego z wałków i dopiero niedawno do tego doszliśmy. Wałek przestawiony o jeden ząbek i od razu można było poczuć różnicę ale nie wyeliminowało to wypadania zapłonów. Jak myślicie, co dalej?
Chyba trochę chaotycznie to wszystko opisałem, ale już nie wiem gdzie szukać pomocy. Może mi coś doradzicie, pozdrawiam.
Ps. Samochód jeździ na LPG.
@edit Tym razem komputer pokazał 6 błędów, ostatnio były tylko trzy, o których pisałem wcześniej.
16684 Losowe wypadanie zapłonu
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
16685 Brak zapłonu cylinder 1
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
16686 Brak zapłonu cylinder 2
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
16523 Sonda lambda wolna odpowiedź (strona 1 czujnik 2)
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
17536 Mieszanka za uboga strona 1 - regulacja długoterminowa
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
16514 Sonda lambda obwód (strona 1 czujnik 1)
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
Wymienione zostały kable, świece i podstawiane dwie cewki, wyczyściłem EGR - bez efektów. Dopiero wymiana przepływki i kabli od podciśnienia dała delikatną poprawę, ale to jeszcze nie to. Pół roku temu zawiozłem samochód na zrobienie rozrządu i uszczelki pod głowicą i prosiłem ówczesnego magika, aby zwrócił uwagę również na stan zaworów. Jak się teraz okazuje nie zrobił tego i mam dylemat czy ryzykować około 1000zł w zrobienie tego czy szukać usterki w innym miejscu. Dodam, że przy zmianie rozrządu nie ustawił prawidłowo jednego z wałków i dopiero niedawno do tego doszliśmy. Wałek przestawiony o jeden ząbek i od razu można było poczuć różnicę ale nie wyeliminowało to wypadania zapłonów. Jak myślicie, co dalej?
Chyba trochę chaotycznie to wszystko opisałem, ale już nie wiem gdzie szukać pomocy. Może mi coś doradzicie, pozdrawiam.
Ps. Samochód jeździ na LPG.
@edit Tym razem komputer pokazał 6 błędów, ostatnio były tylko trzy, o których pisałem wcześniej.
16684 Losowe wypadanie zapłonu
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
16685 Brak zapłonu cylinder 1
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
16686 Brak zapłonu cylinder 2
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
16523 Sonda lambda wolna odpowiedź (strona 1 czujnik 2)
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
17536 Mieszanka za uboga strona 1 - regulacja długoterminowa
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
16514 Sonda lambda obwód (strona 1 czujnik 1)
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem