Strona 1 z 3

turbo K4

PostNapisane: 23 czerwca 2006, 07:43
przez TMAXX
witam, czy zmieniajac seryjne turbo w 1.8 20VT na K4 oprócz IC muszę jeszcze coś wymienić??

Re: turbo K4

PostNapisane: 23 czerwca 2006, 10:16
przez Bartek
Akurat IC nie musisz wymieniać, choc powinieneś oczywiście...

co musisz mieć do turbo kkk04 - kolektor wydechowy (Audi S3, CupraR, TT 225 KM), wtryski 380 cc, przepływka od S3/TT 225/cupra R, przewody 2 olejowe i 1 wodny (bo jeden wodny pasuje od kkk03s jak go sie lekko podegnie), dolot do turbo nowy (albo kwasówka albo ten z Audi TT/cupry/S3. Warto tez wymienic seryjnego DV na jakiegos lepszego lub na Blow Offa (z doświadczenia wiem że tylko dział w 1.8T pryzwoicie GFB)
Oczywiście do tego najlepiej dorzucic wydech (i tak bedziesz musiał przerobic DP żeby podpasował pod k04-ke oraz FMIC. Przy takiej przeróbce raczej obowiązkowo zakup wskaźników ciśnienia doładowania i EGT. KOszt wszystkich operacji zamyka sie w 8-10 tys.
No i oczywiście potem to wystroić trzeba.

mam dokłądnie taka przeróbke u siebie zrobioną -> tu jest dokładniejszy opis http://www.Seat-Napinator.pl/forum/viewtop ... 8131#28131 gdzies na środku chybatego tematu..

Re: turbo K4

PostNapisane: 26 czerwca 2006, 10:24
przez Kawas
prościej jest zrobić na k04-01 - mniejsze koszty a osiągi podobne

Re: turbo K4

PostNapisane: 26 czerwca 2006, 11:27
przez TMAXX
Kawas napisał(a):prościej jest zrobić na k04-01 - mniejsze koszty a osiągi podobne


a możesz trochę dokładniej??

Re: turbo K4

PostNapisane: 26 czerwca 2006, 12:16
przez Kawas
turbina k04-01 - pasuje pod seryjny kolektor i downpipe - wiec nie musisz robic wydechu i zmieniac kolektora
na seryjnych wtryskach 220-225 koni to nie problem, u mnie na starym sofcie jest 224 konie i 360nm
jak coś to mam namiary taki zestaw za przyzwoite pieniądze.
Czyli - wymieniasz na początek turbo i dolot (inlet pipe), stroisz i jeździsz
potem zrobisz sobie reszte - fmic, wydech itp.

Re: turbo K4

PostNapisane: 26 czerwca 2006, 12:19
przez TMAXX
Kawas, masz gg :?:

Re: turbo K4

PostNapisane: 26 czerwca 2006, 16:58
przez prospect
jezeli bedziesz chcial pogadac o tym spokojnie wpadnij kiedys na spota do Krakowa bo z tego co pamiatam pojawiles sie raz czy dwa i tyle cie widziano.

Re: turbo K4

PostNapisane: 10 lipca 2006, 20:42
przez Grześ
Kawas, mozna mi podeslac te namiary bo interesował by mnie taki zestaw :mrgreen:

[ Dodano: Wto 11 Lip, 2006 ]
jaki jest nr tej k04 ktora pasuje pod kolektor i wydech k03s ????

Re: turbo K4

PostNapisane: 2 sierpnia 2006, 19:05
przez pshemo
Jak to jest z tą turbiną k04-001? Czy ona nie wymaga żadnych zmian w osprzęcie silnika AUQ po zakładaniu jej zamiast standardowej? Bo w paru miejscach (m.in. na forum) widziałem takie informacje, ale nie wszyscy się z tym zgadzają... Myślę nad upgrade'm bo moja suszarka jakoś dziwne dźwięki zaczęła wydawać (może jestem przewrażliwiony...) no i szykuje mi się też FMIC, więc trzeba go będzie czymś napompować :-D

Re: turbo K4

PostNapisane: 2 sierpnia 2006, 19:19
przez Grześ
pshemo, jedyny problem to dolot do turbo ktoru trzeba jakos sobie dorobic lub moze bedzie pasowal z lena cupry r audi tt 225 ale wtedy przepłykla idzie na wymiane ale w zasadzie to nalezało by ja wymienic :mrgreen: reszta pasuje, wypadało by jeszcze do tego zestawu wtryski wyminic bo na 318 jak sie dowiedzialem nie jest za bezpiecznie a zebym nie zapomianl dv tez jest do wymiany bo nie zniesie takich cisnien :-(

troszke sie tego zbiera i operacja nie jest juz taka tania na jaka wyglada a przeziez trzeba to jeszcze wystroic i wydech tez by sie prosił :mrgreen:

PS sam narazie walcze z ic i dv a w miare mozliwosci mysle o reszcie :mrgreen:

Re: turbo K4

PostNapisane: 2 sierpnia 2006, 22:48
przez pshemo
Kurcze, Grześ, to mnie nie pocieszyłeś... Za długo w kompach siedzę i "plug&play" (a tak miało być) mi się z czymś innym kojarzy :mrgreen: No to muszę się zastanowić czy na pewno chcę się za turbinę brać. Może jeszcze moja mi posłuży... Chociaż ja miłośnikiem przyrody jestem i te parę koników więcej by mi wielką przyjemność sprawiło :-D A wystroić to i tak bym go chciał, dlatego od razu myslalem o turbinie, żeby dwóch podejść nie robić, jak mi mało będzie.

Re: turbo K4

PostNapisane: 3 sierpnia 2006, 11:00
przez Grześ
pshemo, czyzbys jeszcze nie mial programu w aucie :?: nie wiesz co tracisz :mrgreen:
viewtopic.php?t=1198
tu msz temat poczytaj i sie nie zastanawiaj ja to mam i bylem bardzo zadowolony w wykresach znajdziesz moj wykres ale do tego zestawu musisz na obecna pogode koniecznie zrobic duzy fmic i wymienic zawor dv
FMIC bo seria to gowno i wogle sie nie nadaje puchnie i nie ma mocy wogle
DV bo seria to smiec psuje sie i puszcza cisnie nawet bez programu

napisalem ze bylem zadowolony :-( bo na chwile obecna moj ic nie wydala a dv padl i auto choddzi jak seria :-( na obecna chwle walcze zeby wstawic nowy dv i ic aby auto wróciło do formy :cry:

ale te zmiany zaprocentuja i przy zmianie na wiekszy wiatrak bedzie mniej do zmaniy :mrgreen:

PS zapraszam do klubu bo w unitronicu jest znizka dla klubowiczów zreszta nie tylko tu :-D

Re: turbo K4

PostNapisane: 3 sierpnia 2006, 19:12
przez pshemo
Grześ, cooler będzie według mojej oceny ogromny :-D (custom). Co do programu to do Unitronica mi za daleko, chcę to we Wrocku zrobić. Prawie na pewno na Jet'a padnie wybór ;-) K04 bym z chęcią założył, nawet jeśli nie jest to mistrzostwo świata, bo nie chcę robić IC i softu a potem jeszcze raz wszystko grzebać, jak mi będzie mało albo obecne turbo się wysra... Tylko nie znam się na tym wszystkim, nie mam źródła części i jak słyszę, co trzeba byłoby wymienić to łapię się za głowę. No i za kieszeń, bo mało to te 'drobne' zmiany kosztować nie będą...

Re: turbo K4

PostNapisane: 3 sierpnia 2006, 19:31
przez Grześ
pshemo napisał(a):Jet'a

osobiscie nie znam firmy ale widzialem auto ktore od nich wyjechalo i wlascciciel nie nazekal chyba :mrgreen:

pshemo napisał(a):jak słyszę, co trzeba byłoby wymienić to łapię się za głowę

ten zestaw to w zasadzie jest plug&play bo to najprosztra modyfikacja z wymiana wiatraka :mrgreen: gozej jest z duzym wiatraczkiem gdzie dochodza jeszcze inne zeczy przewody do turbo, kolektor, west gate czy inne duperelki ktore sa tanie a jak sie je sumuje to juz tanio nie jest

pshemo napisał(a): No i za kieszeń, bo mało to te 'drobne' zmiany kosztować nie będą

to zalezy skad masz czesci aler tak czy siak tanioch to to nie jest i nie bedzie ale warto :twisted:


pshemo napisał(a):cooler będzie według mojej oceny ogromny (custom)

mozesz na prv napisac jaki (wymiary ) i za ile i gdzie to zalatwiasz bo ja sam sie z tym miotam i juz mnie k=@@@ strzela :evil:

Re: turbo K4

PostNapisane: 3 sierpnia 2006, 19:40
przez Tonny S
pshemo napisał(a):Prawie na pewno na Jet'a padnie wybór


http://www.srtw.pl

Tutaj wszystkiego dowiesz sie o Jet

Kontaktuj sie z uzytkownikiem np. KAWAS na naszym forum on chyba wybral podobna droge co ty.

Re: turbo K4

PostNapisane: 3 sierpnia 2006, 20:05
przez pshemo
Grześ napisał(a):mozesz na prv napisac jaki (wymiary ) i za ile i gdzie to zalatwiasz

Jutro chyba będę rozmawiał z gościem, który ma mi cały układzik zrobić i zmierzę bazowy cooler przy okazji, to dam Ci znać co i jak. A docelowe wymiary - jeszcze nie wiem ile pod zderzak od TS się zmieści :wink: - koleś stwierdził, że najwyżej się przytnie :-D (cooler, nie zderzak, bo i tak już nie mogę wyjechać bez przyglebienia z parkingu od siebie :P - więc zawiasu raczej robić nie będę... na razie)


Tonny_S napisał(a):Kontaktuj sie z uzytkownikiem np. KAWAS na naszym forum on chyba wybral podobna droge co ty.

Nie ukrywam, że to właśnie on mnie zainspirował do 04-01 :D

Re: turbo K4

PostNapisane: 3 sierpnia 2006, 20:18
przez Grześ
Tonny S, zobacz moj pierwszy post Kawas, jakos sie nie moze odezwac do tej pory


pshemo, co do wymiarow to szertokosc max 80 cm wysokosc to i 30 wejdzie ale belka bedzie przeszkadzala 18 22 w zupelnosci wystarczy co do grubosci to od 5 do 7 cm

Re: turbo K4

PostNapisane: 3 sierpnia 2006, 21:21
przez pshemo
Grześ napisał(a):szertokosc max 80 cm wysokosc to i 30 wejdzie ale belka bedzie przeszkadzala 18 22 w zupelnosci wystarczy co do grubosci to od 5 do 7 cm

Ja się nad takim raczej cienkim ale za to znacznie wyższym zastanawiam... Chyba taki kształt w mocnym dieslu też jest.
Może coś na kształt:

viewtopic.php?t=4946&start=10

Tylko jeszcze większe ;-) no i nie aż takie profi.

Re: turbo K4

PostNapisane: 3 sierpnia 2006, 21:49
przez BioBogon
Cooler, który będzie pasowany do leona pshema ma wymiary 65cm x 40 cm, więc problem może być tylko na wysokość.

A tak on wygląda podczas wszczepiania do octy:
Obrazek

[ Dodano: Czw 03 Sie, 2006 ]
A tu jest relacja z wszepiania tego coolera do octy ALH:

http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=4778

Re: turbo K4

PostNapisane: 4 sierpnia 2006, 06:24
przez Tonny S
pshemo, ten co pokazałeś to coooler od Ibizy Cupry 160 KM Tdi czy tzw BPX-a

Re: turbo K4

PostNapisane: 4 sierpnia 2006, 07:26
przez pshemo
Tonny S napisał(a):pshemo, ten co pokazałeś to coooler od Ibizy Cupry 160 KM Tdi czy tzw BPX-a

Tak, tak, chodziło mi tylko o to, że taki wysoki. Bo większość coolerów jest 'niska' ale za to grubsza. Ten mój prawdopodobnie będzie robiony na bazie takiego, jak BioBogon zapodał. Może dziś się rozstrzygnie sprawa.

Re: turbo K4

PostNapisane: 4 sierpnia 2006, 09:15
przez Grześ
BioBogon, gratuluje moda kilka dni temu ogladalem go na waszym forum miło ze wy odwiedzacie nasze :-D
co do duzego coolera to zeczywiscie mozna zamontowac ale jak juz jeden wasz uzytkownik pisal brak klimy dlatego decyduje sie na wysokosc max 24 cm długosc od 60 do max 75 i grubosc min 6cm jeden taki udalo mi sie kupic na ebay niemieckim ale sprzedawca zrezygnowal z członkostwa w ebay i nie jest juz uzytkownikiem i nie moge sie z nim skontaktowac i dokonczyc aukcji na dniach bede licytował nastepny , stara aukcja
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... _Stores_IT
tak to mniej wiecej wyglada , stracilem juz na tym 2 tygodnie dzieki bogu kasy nie

Mogli byscie jeszcze podpowiedziec mi gdzie mozn kupic zlaczki silikonowe na wymiar , czy dobrze szłyszalem ze mona kupic zlaczki samo dopasowywujace pod wpływem temp , czy cos takiego jest :?:

PS na SN ktos mial do sprzedania BPX z miesiac temu za 600 z rurami

Re: turbo K4

PostNapisane: 4 sierpnia 2006, 09:30
przez BioBogon
Grześ napisał(a):dlatego decyduje sie na wysokosc max 24 cm długosc od 60 do max 75 i grubosc min 6cm


Proponuję cooler od Frontiery ten co jest u mnie - ma dokładnie 60cm x 20cm x 6cm. Wchodzi idealnie tylko trzeba rurki z boków przemontować co dodatkowo kosztuje. Cena takiego coolera na szrocie to około 250-300zł. Przeróbki boczków 200-300zł, więc całość zamyka się w 500-600zł.

Wygląda tak w porównaniu z moją gablotą:
Obrazek

Grześ napisał(a):Mogli byscie jeszcze podpowiedziec mi gdzie mozn kupic zlaczki silikonowe na wymiar , czy dobrze szłyszalem ze mona kupic zlaczki samo dopasowywujace pod wpływem temp , czy cos takiego jest :?:

Dzisiaj spytam machera od rurek ile ten silikon kosztuje, ale on jest normalnie na metry sprzedawany. Co do dopasowania temp. to on taki nie jest i nie wiem czy takie są i czy warto iść w tą stronę. Złączki są zakładane na rurkę rozkutą na zewnątrz i na to idzie opaska - nie ma szans, żeby się coś zsunęło.

Re: turbo K4

PostNapisane: 4 sierpnia 2006, 10:13
przez Grześ
BioBogon, nie mam ochoty kupywwac uzywki i jeszcze z ni kombinowac co by boki dospawac u mnie w miescie to jak sie pytalem to ja jakies cuda sobie wymyslam i wogle szkoda gadac dletado kupuje nowke z bokami ladnymi jak nalinku wyzej wcale nie duzo drozej a przesylka to tez nie taka starszna, dzieki za za info co do rurek silikonowych

PS dziki bogu znalazlem u siebie kompetentnego człowieka do pospawania rurek ze stali kwasoodpornej

Re: turbo K4

PostNapisane: 4 sierpnia 2006, 10:31
przez BioBogon
Grześ napisał(a):BioBogon, nie mam ochoty kupywwac uzywki i jeszcze z ni kombinowac co by boki dospawac u mnie w miescie to jak sie pytalem to ja jakies cuda sobie wymyslam i wogle szkoda gadac dletado kupuje nowke z bokami ladnymi jak nalinku wyzej wcale nie duzo drozej a przesylka to tez nie taka starszna, dzieki za za info co do rurek silikonowych

PS dziki bogu znalazlem u siebie kompetentnego człowieka do pospawania rurek ze stali kwasoodpornej


Spox, to z linka wygląda pięknie szczególnie na ładnej jedwabnej szmatce ;)

[ Dodano: Pią 04 Sie, 2006 ]
Grześ, czeka Cię jeszcze przeprawa z wyporowadzeniem rurek po dwóch stronach coolera. No chyba, że kolektor zmieniłeś na taki co ma wejście na prawo.

Re: turbo K4

PostNapisane: 4 sierpnia 2006, 10:55
przez Grześ
nie kupilem prawego kolektora moze jak nie bedz mial co z kasa robic w zime to postaram sie o cos takiego a narazie zrobie tak jak maja w SN

http://www.Seat-Napinator.pl/projekt_marcin.php

Re: turbo K4

PostNapisane: 4 sierpnia 2006, 11:06
przez BioBogon
Będziesz robił taką pogiętą rurę od turbo do coolera?
Obrazek

IMO to bedzie to kosztowało fortunę.

[ Dodano: Pią 04 Sie, 2006 ]
Swoją droga pięknie to jest wyrzeźbione. Jak tak oglądam grzebanie 1.8t to szkoda mi, że mam diesela ;)

Re: turbo K4

PostNapisane: 4 sierpnia 2006, 11:42
przez pshemo
Grześ napisał(a):co do duzego coolera to zeczywiscie mozna zamontowac ale jak juz jeden wasz uzytkownik pisal brak klimy

No właśnie też się nad tym zastanawiam czy aby na pewno kosztem chłodzenia silnika nie będzie się kierowca przegrzewał... A pewnie jeszcze są inne skutki uboczne...

Re: turbo K4

PostNapisane: 4 sierpnia 2006, 11:45
przez Grześ
nie gdzi tam zdejme osłone i rura bedzie prosta na co mi tak komplikowac zyczie :mrgreen:

BioBogon napisał(a):Swoją droga pięknie to jest wyrzeźbione. Jak tak oglądam grzebanie 1.8t to szkoda mi, że mam diesela

no sa tego plusy ale jest jeden minus :twisted: wszyscy wiemy jaki

pshemo, jak zamontujesz za duzy to klima nie wyda dlatego najlepiej na wysokosc 18 do 25 , 30 i wiecej to zawalisz wszystkie chłodnice i wiatraki beda na okragło chodziły

Re: turbo K4

PostNapisane: 24 sierpnia 2006, 19:53
przez Kawas
cholera troche późno sie odzywam, ale byłem na wakacjach - jeśli ktoś nadal ma pytania co do k04-01 to chętnie odpowiem

Re: turbo K4

PostNapisane: 25 sierpnia 2006, 08:21
przez buryy
BioBogon, widzisz jakies podobieństwa? :wink: Czy to czasem nie coolerek z pewnej podwrocławskiej miejscowosci :wink: Mam wrażenie, ze to dokładnie ten sam, którego kiedys chciałem kupic

Obrazek

Re: turbo K4

PostNapisane: 25 sierpnia 2006, 08:57
przez BioBogon
buryy napisał(a):BioBogon, widzisz jakies podobieństwa? :wink: Czy to czasem nie coolerek z pewnej podwrocławskiej miejscowosci :wink: Mam wrażenie, ze to dokładnie ten sam, którego kiedys chciałem kupic


Zaiste jest to cooler spod Wrocławia :D

Czy ten sam to nie wiem, bo było ich tam pare.

Re: turbo K4

PostNapisane: 29 sierpnia 2006, 07:25
przez pshemo
buryy, taki cooler mam u siebie, źródło ja wyżej ;-) . takie info, jakby ktoś chciał takiego użyć - z oktą tdi poszło bez problemów, ale wstawiając go do mojego leona (szybkossąca benzyna) specu się narobił sporo - musiał całe boczki przerabiać, bo nie pasowały (nie wiem, może to kwestia zderzaka TS, jeśli kogoś to interesuje, mogę go podpytać)

Re: turbo K4

PostNapisane: 12 marca 2007, 22:01
przez Dżoyo
Grześ napisał(a):jaki jest nr tej k04 ktora pasuje pod kolektor i wydech k03s ????

nie było odpowiedzi, więc ponawiam stare zapytanie. Interesuje mnie numer VW, chyba, że robi to jakiś inny producent. Właśnie skończyła mi się K03 i zastanawiam się nad K0401.

Re: turbo K4

PostNapisane: 13 marca 2007, 12:32
przez MACIEKKK
wydaje mi sie ze numeru VW nie bedzie nie byla ona montowana seryjnie. ko4 01 tak jakos

Re: turbo K4

PostNapisane: 13 marca 2007, 13:14
przez Grześ
podobno takie turbo siedzialo w s3 AMK albo audi tt, K04 001 ale w etosie nie ma oznaczen jakie to kkk siedzi w danym aucie sa nr ale po nim nie da sie dojsc jaki model , nie wiadomo w jakich rocznikach mogly takie turbo sierdziec tak ze nie taka prosta sprawa , co do mozliwosci to podobno 230KM da rade wypompowac , przewody olejowe i wodne pasuja z k03s , trzeba tylko dorobic kawalek weza z filtra do turbo

oto aukcja z takim wiatrakiem niestety nie jest tano daje jako przyklad
http://cgi.ebay.de/KKK-K04-001-upgrade- ... dZViewItem

kiedys pytalem w serwisie turbo to powiedzieli ze za nowke chca 2400zł

Re: turbo K4

PostNapisane: 13 marca 2007, 13:23
przez Dżoyo
czyli ktoś inny jest producentem takiego podzespoły, nie VW to nie jest jakiś standard :co: dzwonie w różne miejsca i każdy robi wielkie oczy jak pytam się o K0401

Re: turbo K4

PostNapisane: 13 marca 2007, 13:30
przez Grześ
co ty myslisz ze vw produkuje wszystkie czsci do swoich aut :x turbiny kupuje od kkk

http://www.motoarena.pl/ zadzwon do nich i popros o k04 001 lepiej wes nowke dlaczego znajdz na forach temat regenercji turbinek a sie dowiesz czemu

moga byc tez inne serwisy turbin ktore maja w swojej ofercie kkk

[ Dodano: Wto 13 Mar, 2007 ]
Dżoyo, liczysz sie z tym ze ta k04 trzeba wystroic

Re: turbo K4

PostNapisane: 13 marca 2007, 16:27
przez Dżoyo
Spoko Grześ, zjawisko outsourcingu nie jest mi obce :) chodziło mi o oznaczenie VW, a tak w ogóle wielkie dzięx za namiar :-D

Re: turbo K4

PostNapisane: 16 kwietnia 2007, 12:35
przez doeminik
k04 001 kosztuje 2300, właśnie dziś dzwoniłem się zorientować
tylko niech mi jeszcze ktoś powie która to jest dokładnie bo w katalogu znalazłem dwa modele

53049500001 a3/TT
53049700001 transit

jeśli dobrze rozumiem to na k04 001 tylko będę musiał dolot zmienić, flansza, kolektor wszystko pasuje z seryjnego k03 ??

no i jaka firma na śląsku jest godna polecenia aby powierzyć jej wymiane turbo i montaż FMIC'a z orurowaniem ?? Wiem że najlepiej jechać do Andrzeja ale akurat mają przeprowadzkę firmy i jedyne co mogą zrobić przez najbliższe 2 miesiące to podmienić soft.

Re: turbo K4

PostNapisane: 16 kwietnia 2007, 16:49
przez Grześ
doeminik napisał(a):tylko będę musiał dolot zmienić

zgadza sie , kolektor pasuje , przewody olejowe i wodne tez wydech rowniez

MG napewno da rade co do fmic i turbinki

Re: turbo K4

PostNapisane: 16 kwietnia 2007, 20:34
przez gajdar
Grześ, to poza K04-001 dokładnie co jeszcze trzeba by dokupić ??(co nie pasuje?).Jak sądzisz ile taka impreza cała by wyniosła ?.
Miałem się softować,ale może w takim razie lepiej troszke wiecej odłożyć i pojechać od razu po całości :mrgreen:

Re: turbo K4

PostNapisane: 16 kwietnia 2007, 21:46
przez Grześ
gajdar, zacznij od dobrego ic bo bez tego ani rusz , ja tak nie zrobilem i załowalem seria to kibel

k04-001 to wydatek 2400 nowka moze taniej, trzeba dorobic taki dolot od rury filtra do zimnej strony turbo (postaram sie wkleic zdjecia takiego dolotu) cala reszta pasuje czyli przewody i wydech, ic tez ale tak jak pisalem seria to kibel

Wydech mozna spokojne zrobic puzniej,

co do cen to zalezy gdzie i kto w zasadzie turbine to wymieni i mechanik co do ic to marcin tdi sprzedaje z iveco tak ze dorabiasz boczki dobry spawacz wyspawa rury a zlacza i obejmu tez da sie dokupic , ewentualnie z BPX mozna wziac starcza do 300KM i latwiej bo wejscie i wyjscie po tej samej stronie

turbo 2400 , ic to 1000 do 2000 jak na zamowienie i sie nie dotykasz, montaz turbo to roznie , i strojenie

wiem ze na k04-001 da sie wycisnac 230KM i 350NM tak ze nie jest zle :twisted:

Re: turbo K4

PostNapisane: 16 kwietnia 2007, 22:27
przez gajdar
Grześ napisał(a):zacznij od dobrego ic bo bez tego ani rusz , ja tak nie zrobilem i załowalem seria to kibel

no własnie ,dlatego pytam bo to zawsze ziarnko do ziarnka się zbiera 8)

Grześ napisał(a):trzeba dorobic taki dolot od rury filtra do zimnej strony turbo (postaram sie wkleic zdjecia takiego dolotu)

chętnie zerknę na cuś takiego


Grześ napisał(a):wiem ze na k04-001 da sie wycisnac 230KM i 350NM tak ze nie jest zle

i tym optymistycznym akcentem należy zacząć zbierać pieniążki.
BTW sprzęgło da rade ,na takim setupie ? :x

Re: turbo K4

PostNapisane: 16 kwietnia 2007, 22:58
przez Grześ
gajdar napisał(a):chętnie zerknę na cuś takiego


widzilem taki dolot na SN ale teraz nie moge go znalesc sprzedawal go Buba napewno momoth ma zdjecie tego dolotu ja tez jeszcze poszukam

gajdar napisał(a): sprzęgło da rade ,na takim setupie

powninno

Re: turbo K4

PostNapisane: 16 kwietnia 2007, 23:24
przez PAWEL20VT4
Mi seryjne sprzęgło starczało przy 320 KM :-D

Paweł

Re: turbo K4

PostNapisane: 17 kwietnia 2007, 06:45
przez gajdar
PAWEL20VT4 napisał(a):Mi seryjne sprzęgło starczało przy 320 KM


mnie nie o te kuniki chodzi tylko to NM :mrgreen: ,tym bardziej żeby nie robić typowego streeta warto by było mieć ten moment w miare(bezpiecznie)nisko.
Dlatego (no i ze wzgledu na względnie małą kasę) podoba mi się ta 04-001
I tu jeszcze dwa pytanka jak właśnie z lagiem takiej turbinki.Ponoć jest bardzo podobnie do 03s-to by było super.Aha i sądzicie byłyby problemy z autkiem na takim zestawie 04-001 ??(jakieś zwiechy,wywalające elementy itp?).Bo jakoś utarła się opinia że bezstresowe rasowanie 1.8t to co najwyżej wydech/IC i program :x

Re: turbo K4

PostNapisane: 17 kwietnia 2007, 09:02
przez Grześ
gajdar napisał(a): tu jeszcze dwa pytanka jak właśnie z lagiem takiej turbinki

myzle ze nie bedzie tragedi choc nastawic sie trzeba bedzie ze jak zacznie pompowac to głowa idzie do tyłu

co do zawieszenia to wogle nie widze zwiazku elementy gumowe a przyspieszanie , predzej nasze drogi je zniszcza niz moc , choc auto przy starcie bedzie unosilo sie do przodu ale to normalne mozna bedzie w przyszlosci pokusic sie np o springi i tyle

co z ta bez awaryjnoscia to nie jest tak kolorowo i roznie bywa ale nawet po programie siada DV , N75, cewki i inne zeczy ekspoloatacyjne , co do korb czy tlokow to zniosa bez jekniecia aoby tylko tuner sie postrał i napisal dobry program

Re: turbo K4

PostNapisane: 17 kwietnia 2007, 09:50
przez Kawas
powiem wam tak - miałem taki setup i jest to idealne wyjscie cena/efekt. przez 30000 użytkowania poleciała mi jedna opaska przy turbo i nic wiecej.
Co do dolotu do turbo są dwa wyjscia:
- tansze - oprzeć sie o seryjną gumową rure + kawałek nierdzewki + kolanko samco - tak miałem u siebie i było git.
- drozsze- zamówić cały gotowy intake forge'a - masz gwarancje ze nie bedzie sie "zapadac" przy butowaniu!

dodam ze przez cały czas latałem na starym programie z vtg pod k03.
afr mierzony na obciążeniówce (jetronik) idealny, EGT w maxie 880stopni

Re: turbo K4

PostNapisane: 17 kwietnia 2007, 13:07
przez doeminik
ja się właśnie też przymierzam do takiego setapu, wszystko już mniejwięcej ogarnięte ale chciałbym na początek zamiast wstawiać FMIC'a znaleźć jakieś pośrednie rozwiązanie, wiem że seryjny IC to kiła jakich mało...na ale :x może kasy zabraknąć :roll:
Czyli jak pokombinuje troche ze złączami to seryjny dolot do turbo też da się podłączyć ? Jak ktoś znajdzie fotki to niech wstawi.