Reklama

Zapraszamy do polubienia naszego nowego fanpage na Facebook'u.

Automat 1.8 20V Benzyna+LPG klilka pytań

Wszystko co dotyczy silnika, przeniesienia napędu, modyfikacji, ...

Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior

Automat 1.8 20V Benzyna+LPG klilka pytań

Postprzez karolhalas92 » 14 listopada 2014, 09:45

Nie znam się za bardzo na mechanice czy po prostu częściach więc chciałbym zadać kilka pytań:

1. Jakie przewody zapłonowe najlepiej założyć? Co jakiś czas włącza się check silnika, błąd dotyczy zapłonu więc wymieniłem świece no i akumulator bo padł, mam wrażenie że ten błąd jest przyczyną zmiany charakterystyki pracy silnika i skrzyni. W tym modelu przewody nie są one zbyt tanie i chcę mieć pewność.

2. Czy bez rozbierania czegokolwiek jest możliwość sprawdzenia rodzaju skrzyni? Ostatnio próbowałem znaleźć jakiś symbol ale nic nie widziałem. Nie zawsze ale jednak zdarza się, że skrzynia niepłynnie zmienia biegi i potrafi coś walnąć, przy przełączaniu biegów nie ma problemu. Myślę, że muszę zrobić drobny serwis skrzyni, może coś się przypchało.

3. Co może być przyczyną migania, wyłączania się i włączania wyświetlacza położenia skrzyni biegów? Troszkę mnie to wkurza :-P

4. Ma ktoś jakieś ciekawostki odnośnie automatycznej skrzyni w tym modelu? Z tego co zdążyłem się zorientować to niezły rodzynek z niego :-D

pozdr
karolhalas92
Stella
Stella

Auto: Leon 1
Silnik: APG 1.8

Reklama

Re: Automat 1.8 20V Benzyna+LPG klilka pytań

Postprzez black-dimon » 15 listopada 2014, 22:19

Typ skrzyni wyssasz po rozkodowaniu nr VIN, na skrzyni musi gdzieś być kod ( najprawdopodobniej EBD )
Na początek pytanie: kiedy był zmieniany filtr i olej w skrzyni?
Stan oleju jest właściwy?
Co się dokładnie dzieje?
black-dimon
Sport
Sport

Auto: leon

Postprzez koval95 » 20 listopada 2014, 12:26

koval95
Stella
Stella

Auto: Seat Leon 1M
Silnik: benzyna 1.8

Postprzez karolhalas92 » 3 grudnia 2014, 09:44

Nie pisałem bo kiepsko stoję z czasem :/